HOŞGELDİ :D
Bende ağlıyorum onlar orda fotoğraf çekilsin tamam anladım ben .
Hay kızdaki şansa bak akşama da zaten çekirdek çitliycem ne konseri peeeh
HOŞGELDİ :D
YanıtlaSilBende ağlıyorum onlar orda fotoğraf çekilsin tamam anladım ben .
YanıtlaSilHay kızdaki şansa bak akşama da zaten çekirdek çitliycem ne konseri peeeh
YanıtlaSil