» » » Demi Lovato ve Wilmer Valderrama Nisanlandı mı?


Demi Lovato'nun son katıldığı etkinlikte parmağındaki yüzük Lovatic'ler tarafından çok dikkat çekmişti. Daha sonra da aynı yüzükten eski sevgilisi -Demi bu konuda sorulanlara cevap vermiyor ama Lovatic'lere göre hala çıkıyorlar- Wilmer Valderrama'da da olduğu fark edilmişti. Demi ve Wilmer daha açıklama yapmadığı için henüz kesin bir şey yok.




Lovatic'ler Bu Konu Hakkında Ne Düşünüyor?

Ağlıyorum çünkü Demi ve Wilmer aynı yüzüğü takıyor. Ve aynı parmağa.
Demi ve Wilmer aynı yüzüğe sahip OLAMAZ.
Demi ve Wilmer aynı yüzüğü takıyor, sol ellerinde, yüzük parmaklarında... Neler oluyor?
Demi ve Wilmer aynı yüzüğü takıyor... Söz yüzüğü? Nişan yüzüğü? CEVAPLARA İHTİYACIM VAR!!
Dilmer'ın gerçek olduğunu düşünüyorum.
Demi ve Wilmer aynı yüzüğü takıyor. Ne?!
Bence Wilmer ve Demi'nin yüzükleri söz yüzüğü. Wilmer Demi'ye yüzüğü geçen sene vermişti.
Wilmer ve Demi aynı yüzüğe sahip... Bu onların evlendiği anlamına gelmez ama bence yine de sevimli.
Demi ve Wilmer evlendiğinde ve çocuk sahibi olduklarında Demi hala: "İlişkimi gizli tutmak istiyorum." diyecek.
Aslında Demi ve Wilmer'ı sevimli buluyorum.
Demi ve Wilmer'ın ilişkilerini gizlediklerini düşünüyorum.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

18 yorum:

  1. Şaka mı. Demi yapmaz öyle şey

    YanıtlaSil
  2. Demi evlenme gibi bi durumları olursa Lovaticlerine açıklar diye düşünüyorum belkide arkadaşlık yüzüğü felan yada tesadüftür ama mutlaka Demi söyler.

    YanıtlaSil
  3. Tesadüftür.Abartamaya hiç gerek yok.Nasıl öğrendiler ona şaşırdım onu mu incelediler.

    YanıtlaSil
  4. Bu Sadece Bir Tesadüf. Lütfen Demi Asla Böyle Birşey Yapmaz Onun Erkek Arkadaşı Müzik ♥

    YanıtlaSil
  5. bunlar hala çıkıyomu ?!?!?!?!

    YanıtlaSil
  6. Umarım Demi öyle birşey yapmamıştır.Lovaticler ailem demişti.Ailesine söylemeden evlenmez değil mi..? O bizi seviyor.Bunu biliyorum.Lovaticlerinden bunu saklamaz.Yani umarım...

    YanıtlaSil
  7. http://imzakampanyam.com/turkish-lovatics-wants-demi-lovato-concert-imza-kampanyasi deminin türkiyeye gelmesi için imza topluyoruz destek verin lütfen

    YanıtlaSil
  8. HAYIIR.. DEMI BOYLE BIRSEY YAPMAZ BENCE..

    YanıtlaSil
  9. Anlamadığım niye "Böyle bişey yapmaz" diye tepki veriyosunuz ki ? Sanki Demi birini öldürmüş , suç işlemişte "Demi öyle şey yapmaz" diyosunuz.Belki gizli tutmak istiyo ? Olamaz mı ? Belli ki ilişkileriyle değil yaptığı işlerle gündeme gelmek istiyo.Ya da söyleyecektir.Size noluyo ?!

    YanıtlaSil
  10. bence demi wilmeri seviyor niallı değil

    YanıtlaSil
  11. Bu çifti desteklemiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hayır olamaz :( desteklemiyorum ne olursa olsun ben bir Lovatic'im ama Demi ile Niall'ı desteklerdim yada Sterling ile ilişki yaşasaydı ama Wilmer la yakışmıyorlar....

    YanıtlaSil
  13. dilmeri desteklememenizin sebebi yaş farkı mı?

    YanıtlaSil
  14. Lovaticlerine açıklardı boyle bir sey olsa biz onun ailesiyiz :( en azından oyle oldugumuzu dusunuyoruz. doğruysa bize açıklamadığı için üzüldüm dogrusu :(

    YanıtlaSil
  15. Bence çok yakışıyolar yani ama ne olursa olsun Forever Nemi <3

    YanıtlaSil
  16. bence bu foto kesin shoptur çünkü wilmerın eli hiç gerçekçi durmuyor adamın teni siyah eli beyaz ya deminin elini wilmere shop yapmışlardır çünkü dikkat edin adamın teni siyah eli beyaz

    YanıtlaSil
  17. bir lovatic demiye nişanlanıp nişanlanmadığını sormuş demide öyle birşey yok demiş bu haber yalan

    YanıtlaSil
  18. ya tesadüf olur inşallah demi böyle bişey yaparsa birçok erkek lovatic intihara bile gider belki :(

    YanıtlaSil