» » Selena Gomez: 'Alex'i Özledim...'



Selena Gomez dün (24 Nisan) SiriusXM Hits 1 radyosunun sponsorluğunda Twitter üzerinden hayranlarından gelen soruları yanıtladı.
En sevdiğin şarkı ne? Seni seviyorum.
Şuanda Robin Thicke'ın Blurred Lines. :)
4. albüm ne zaman satışa sunulacak?
BU YAZ!!! 
Hangi şarkı seni mutlu ediyor?
Judy Garland'ın Somewhere Over The Rainbow.
Waverly Büyücüleri'ni ve ekibi özlüyor musun?
Her gün... Alex'i özledim. :( 
Yeni albümde favori şarkın hangisi?
Her gün değişiyor ama şuan Love Will Remember. 
Brezilya'ya ne zaman döneceksin? Lütfen bana bak ve 'Seni seviyorum Juliana' de. SENİ ÇOK SEVİYORUM!
Yakındaaa! :) Oradaki insanları çok seviyorum, bu yüzden oraya gitmemem imkansız.
Lütfen hayranlarını tek kelimeyle tanımlar mısın? Seni çok seviyorum.
Güzel... 
En sevdiğin şekerleme ne?
M&M 
İspanyol yemeklerini seviyor musun?
Tabii ki! 
'Hayranlarımı turşudan daha çok seviyorum.' diyebilir misin? Lütfen!
'Hayranlarımı turşudan daha çok seviyorum. Sesli güldüm.
Demi Lovato'nun en sevdiğin şarkısı ne?
Heart Attack, Get Back ya da Don't Forget. Seçim yapamam. :)
Sonunda Eylül'de İngiltere'ye geri geleceğin için heyecanlı mısın? Seni özledik.
Evettt. Özledim. Seni orada görecek miyim? 
İtalyan Selenator'lerini seviyor musun?
Kesinlikle! 
Selena birkaç soru daha cevapladıktan sonra hayranlarına şöyle teşekkür etti;
Teşekkürler çocuklar! Sadece bugün için değil, her gün için... Siz olmadan ne yapacağımı bilmiyorum! Sizi seviyorum!
-Sel :) 

Okuyan Porsuk

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. Fotoğrafları var mı ?

    YanıtlaSil
  2. video var mı ?

    YanıtlaSil
  3. http://imzakampanyam.com/turkish-lovatics-wants-demi-lovato-concert-imza-kampanyasi demi lovatonun türkiyeye gelmesi için imza topluyoruz destek verin lütfen

    YanıtlaSil
  4. nasıl haber paylaşabilirim?

    YanıtlaSil