» » » » Selena Gomez ve Justin Bieber Yan Yana Oturacak!

Bildiğiniz gibi Billboard Müzik Ödülleri yarın yapılacak. Ödül töreninden paylaşılan bir fotoğrafa bakılırsa, Justin ve Selena'nın yerleri birbirine çok yakın! Hatta aralarında sadece bir sandalye olacak.


Sizce Jelena geri mi dönüyor, yoksa tesadüf mü?


Unutmadan, InStyle dergisinin Haziran ayı kapak kızı olan Selena Gomez, fotoğraflarda mükemmel görünüyor!

Selena InStyle dergisine verdiği röportajda Justin ile olan ilişkisinden de biraz bahsetmişti.

İnsanların gittiğim her yeri bilmesi beni rahatsız ediyor. Bundan hoşlanmıyorum. Ama Justin ve ben gerçekten asla üzerimizdeki ilgiye odaklanmadık.

Ben bir çocuğum, ve ayrılmak normal. Duygulara doğru direkt gidiyorum ve onları hissediyorum. Arkadaşlarımla oluyorum, kendi işlerimi yapıyorum ve o da çok iyi yapıyor.
Selena'nın InStyle dergisi kamera arkası görüntülerini buradan izleyebilirsiniz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Bu iyi bir haber yaa :D

    YanıtlaSil
  2. Ayrılmamışlar mıydı lo?

    YanıtlaSil
  3. I love your's page but please please please THE VAMPIRE DIARIES!!!

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bu ödül türenini nerden izleyebiliriz bloomberg koyarmıki acaba ?

    YanıtlaSil
  5. bence selena Justin'i haketmiyor

    YanıtlaSil