» » Bella Thorne'un En Kötü Günü


Bildiğiniz gibi Disney yıldızı Bella Thorne'un babası bundan 6 yıl önce, yanlış hatırlamıyorsam 2007, 18 Haziran'da araba kazasında öldü.

Bella gibi birçok insan var bu durumda olan. Büyürken en önemli şeylerden birinin de baba sevgisi olduğunu düşünüyorum. Bella'nın bunu yaşayamamış olması gerçekten çok acı bir şey. Tabii Bellarina'ları bu konuda her zaman destek oluyorlar.

Dün Babalar Günü olduğu için Bella'nın günü kötü geçti. Bunu attığı tweetten de anlayabilirsiniz. Babalar Günü için yazılmış bir şiir paylaştı.
Babam için </3

Şiire bakılırsa Bella için dün gerçekten de zor geçmiş.
Hiç ayrılıyorum demedin
Hiç elveda demedin
Sen gittin öncesinde ben biliyordum
Ve sebebini sadece Tanrı biliyor
Milyonlarca kez sana ihtiyacım oldu
Milyonlarca kez ağladım
Eğer yalnız aşk seni koruyabilseydi
Asla ölmek istemezdin
Hayatta içtenlikle seni sevdim
Ölümde seni hala seviyorum
Kalbimde bir yere sahipsin
Kimsenin bölemeyeceği
Seni kaybetmek kalbimi kırdı
Ama sen yalnız gitmedin
Benim bir parçam seninle gitti
Tanrının seni eve götürdüğü gün

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum: