» » Demi Lovato'nun Acı Kaybı!



Lovato ailesi için üzücü haber... Demi Lovato'nun öz babası Patrick Lovato vefat etti!
Demi'nin ablası Dallas Lovato bugün;
"Huzur içinde yat babacığım, seni çok seviyorum..."
şeklinde bir tweet atarak üzücü haberi vermiş oldu.

Hepimizin bildiği gibi Demi 'Unbroken' albümünde babası ile olan ilişkisi hakkında 'For The Love Of A Daughter' adlı bir şarkı yazmıştı.

Şuan itibariyle, Patrick'in ölüm nedeni bilinmiyor. Fakat son yıllarda gırtlak kanseri ile mücadele ediyordu.

Demi'nin annesi ve Patrick'in de eski eşi olan Dianna De La Garza da;
"Sevgi ve dualarınız için hepinize teşekkür ederiz. Hepiniz inanılmazsınız!"
diye bir tweet attı.

Huzur içinde yat Patrick Lovato!
Magazinee ekibi olarak Demi, Dallas ve Lovato ailesinin geri kalan tüm üyelerine en içten dileklerimizle başsağlığı dileriz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum:

  1. hala şok içindeyim :( bize güçlü ol diyen Demi'nin babası öldü. İnanıyorum ki Demi güçlü olacaktır. Demi Lovato Lovaticlerin yanında bende yanındayım

    YanıtlaSil
  2. I'M LOVATIC.
    Güçlü kalma sırası sende Demi. Tıpkı bize öğrettiğin gibi.
    Şuan benim babam ölmüş gibi üzülüyorum. Saatlerce ağladım :( Patrick iyi bir baba olmamış olabilir ama, Demi'nin öz babasıydı :(
    Günün şarkısı; For The Love Of A Daughter!! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SANA KATILIYORUM CANIM (BENDE BİR LOVATİC'İM)

      Sil
  3. demii aşkım üzme kendini güclü olmak zorundasın :((

    YanıtlaSil