» » Rihanna Hayranına Vurdu!




Geçtiğimiz günlerde Türkiye'de de bir konser veren Rihanna, Birmingham’da konseri sırasında ısrarcı bir hayranına mikrofonuyla vurdu.


Ünlü şarkıcı sahneden inip hayranlarının arasına karıştı. Daha sonra Rihanna ısrarla elini bırakmak istemeyen bir hayranına mikrofonuyla vurdu, bu sırada bir başka hayranı da o anı kamerasıyla kaydetti.

Mutlu bir şekilde hayranlarının arasında gezen Rihanna, bu durumdan sonra oldukça sinirli görünüyordu.
O hayranın yerinde olmak istemezdik! Peki siz ne düşünüyorsunuz? 

 Video:

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. ABİ BEN O HAYRANIN YERİNDE OLMAK İÇİN NELER NELER YAPARDIM . NEDEN BEN DEĞİLDİM O HAYRAN NEDEN :(((

    YanıtlaSil
  2. O hayran eger agladiysa ALLAH onu napmasin gulcegine agliyodur :p bana vursa ben gulerimm :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de bırakmak istemezdim ama bi düşün ya? bi düşün. Kadının elini tutmak için saçının teline deymek için götümüzü yırtıyoruz sen orda başkalarının hakkını yiyosun ayıp bnc

    YanıtlaSil
  4. Rihanna senden bunu beklemezdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarrak kafali kadini cekiyor iyi izle got. Sarki soyleyemiyor ilerlemesi icin vurdu amartmaya ne gerek var orda video var . ForeveRihanNavy

      Sil