» » » » Şahan Gökbakar: "Gezi Olaylarına Destek Verenlerin İçinde Şiddet Yok."


Şahan Gökbakar, İzzet Çapa ile kısa bir süre önce yaptığı röportajında Gezi olaylarından bahsetti. 

Şahan ilk önce Gezi olaylarına destek veren vatandaşlardan bahsetti;
"Gezi’yi gerçekten destekleyen insanların hiçbirinin içinde vandallık, şiddet falan yok. Bunlar aslında bazı marjinal grupların doğurduğu ve sert müdahalelerin sonucunda oluşan tepkiler."
Ardından Gezi olaylarında ona gelen tepkilerden bahsetti; 
"Bana binlerce tweet geldi; “Helal olsun, oturduğun yerden halkı gazlayabilirdin ama yapmadın” diye... Benim derdim insanların birbirini anlamaya çalışması. Zaten Gezi olaylarının sebebi de; yetkililerin insanları anlamamış olması değil mi?"
Olaylarda kimin yanında durduğunu açıkladı; 
"O dönemde ne hükümetin, ne devlet yetkililerinin ne de Gezi’de etrafı kırıp dökenlerin yanında durdum. Sadece sağduyunun, insanlığın ve uzlaşmanın olduğu bir dünya için tweet’ler attım. Bunu da insanlar nereye çeker, inan umurumda değil."
Ardından 'Ünlülerin, Başbakan'la ilgili anılarından bahsettiği bir belgesel yapacaklarını söylediler, siz de bir anınızı paylaşır mısınız?' sorusuna şöyle cevap verdi; 
"Benim bir tek hikâyem var. Sanatçılara verdiği kahvaltıda ‘N’aber tombişim’ dedi, sadece bunu anlatabilirim” dedim. Belgeseli Gezi’den dört ay önce çektiler, olaylar patladı, dört ay sonra yayına soktular. Sanki Gezi sonrası bir belgesel çekmek için toplanmışız gibi bir algı yaratıldı."
Ve Şahan bu sözlerle röportajını bitirdi; 
"Bana yapıştırılan ve dışarıdan görünen imajlarla uğraşmaya çalışsam hayatımı yaşayamam. Beni seven, içimi bilen, derdimi anlattığım, filmimi seyreden insanlar bana yeter."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply