» » » » Selena Gomez Demi Lovato ve Taylor Swift Hakkında Konuştu!

Selena Gomez MTV'e verdiği röportajda en yakın arkadaşlarından Demi Lovato ve Taylor Swift hakkında konuştu!

Demi Lovato hakkında:

Onun müziğinei seviyorum. Demi hakkında takdir ettiğim şeylerden biri kendine has bir tarzı olması. Nerede olursa olsun bunu sürdürmek istiyor. Ve ben bunu kesinlikle seviyorum ve hayran kalıyorum.

Taylor Swift hakkında:
O çok harika biri. Bana dans ettiği bir videoyu gönderdi. O en sevimli dansçı olmalı. Çünkü küçük bir at kuyruğu ve kahkülleri vardı. Dünyadaki en tatlı şey gibiydi. O en iyi. Benim ilk kayıtlarımdan beri bana destek oluyor ve o benim ilk kayıtlarımı duymuştu. O gerçekten çok tatlı.

 Röportajı izlemek için tıklayın.

Ayrıca, Disney'in eski yıldızı Selena Gomez, şu sıralar tarzında yaptığı değişiklikler ile gündemde. Kısa bir süre önce çıkarttığı şar
kısında da bunu belli ediyor zaten.

Şarkı ilk çıktığında çok beğenilmiş, listelerde ilk 3'te yerini almıştı. Bakalım şarkı kadar klibi de beğenilecek mi? Açıkcası ben çok beğendim ama bazıları Rihanna'nın Diamonds ve Where Have You Been klibinin kopyası olduğunu söylemiş. Bu gerçekten çok saçma bir düşünce.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

16 yorum:

  1. Her dans eden ve denize giren Rihanna o zaman kimse klip yapmasın

    YanıtlaSil
  2. Çeviri çok saçma. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da biraz saçma geldi sdfg :D

      Sil
    2. O zaman sen çevirseydin.

      Sil
    3. Evet haklısınız ancak güncellendi. Çok teşekkürler uyarınız için. :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. O da seni sevmiyor oldumu?

      Sil
    2. umarım sevmez ya sevdiğini düşünsene, iğrenç. o kız sevmeyi becerebilseydi justini en kötü durumundayken mal gibi ortada bırakmaz yanında olurdu. justin iyiyken parası varken "i love you justin", justin kötü bi dönem geçirirken tam tersi. nerde hani o justini çok seven, sürekli götünde dolanan kız? o kız sevmeyi becerebilseydi seviyorum dediği adamın yanında olurdu. o yüzden bırak sevmesin bizi, biz böyle mutluyuz.

      Sil
    3. KİMSE SELENA'YI SEVMEK ZORUNDA DEĞİL!

      Sil
    4. SEVMİYORUM AMK SİZENE.

      Sil
  4. Vay beee demekki Selena Taylor Swifte bu kadar meraklıymış.......

    YanıtlaSil
  5. Ceviri sacma geldi ama bence delena daha tatli

    YanıtlaSil
  6. Miley hakkında da kısaca bahsediyor lütfen onu da belirtin hatta Miley ve Taylor ile stüdyoda buluştuğunu ve kendini okulda gibi hissettiğini belirtiyor. Yani kısaca Miley hakkında da konuşuyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bakın ben burda hakaret etmedim sadece onların konuşmalarıyla bizimkiler uymuyor. İlla çok güzel bir yorum yapmam mı gerekiyordu ? Başkalarının fikirlerine saygı duymayan bikaç cahil insan daha...

    YanıtlaSil
  8. amk barbara palvin piçi yüzünden ayrıldılar selena justini yarıyolda falan bırakmadı

    YanıtlaSil
  9. SELENA HİÇ KİMSEYE ÖZENMİYOR SADECE KLİPLERİ AYNI YÖNETMEN YÖNETTİ.
    FOREVER DELENA & TAYLENA!

    YanıtlaSil