» » » » Adam Levine, Lady Gaga'nın Artist Olmadığını Söyledi!



The Maroon 5 şarkıcısı Adam Levine, twitter'dan Lady Gaga'ya diss attı (hakaret etti). Adam, 20 Eylül günü tweet attı:
"Ugh, genç nesiller için eski sanatlara geri dönüş yapmak seni bir artist yapmaz. Seni bir resim öğretmeni yapar."
"Kendim ve etrafımdaki herkes için arsızca pop müzik yapmayı ve sergilemeyi seviyorum. Hepsi bu kadar. Ekstra bir sos yok."
Daha sonra Lady Gaga, twitter üzerinden 21 Eylül günü Adam Levine'in bu eleştirisine cevap verdi:
"Oh, çocuklar, görünüşe göre sanat polisi burada."
"Kadın pop müziği çok sıkı bir partidir. *köşede içiyor.*"
Bunun üzerine 26 Eylül günü Adam Levine bu sefer Grammer hakkında Gaga'yı eleştirdi:
"Galiba sen her şeyi çok protesto ediyorsun, yikes! Bu arada ben bir ARTİST değilim. Bir grupta şarkı söylüyorum ve arkadaşlarımla beraber müzik yapıyorum. Bu arada bir grammer polisine de haber vermemiz gerekiyor sanırım." 
Görünüşe göre Adam Levine, Lady Gaga'ya bir çok konu hakkında diss atmış. Lady Gaga, bu son tweete daha cevap vermedi ama vereceğinden eminiz.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply