» » » » Jaymi Hensley Justin Bieber'dan Selena Gomez'inki Gibi Video Mesaj İstiyor!



Union J'in eşcinsel üyesi Jaymi Hensley Digital Spy'a Justin Bieber hakkında garip açıklamalarda bulundu!

Jaymi Justin'den Selena'nın George Shelley'e yaptığı gibi flört içerikli bir video mesajı kaydetmesini istediğini açıkladı.


Jaymi daha önce Olly Marmon'la 4 yıl beraber olmuştu. Ama Jaymi Bieber'la çıkmak istediğini söyledi.

Gomez'in grup arkadaşı Shelley'e kaydettiği video mesaj hakkında da konuştu.
Selena benim tipim değil. Bana bir video mesajı kaydetti. O şöyleydi: 'Meraba Jaymi, ne, o gay mi? Ugh' Eğer Justin Bieber'la bir tane yapabilirse bu harika olur. Justin kötü görünmüyor değil mi? Kötü çocuğu seviyorum.

Ne yaptığım umrumda değil. Hayatımı seviyorum ve her dakikasında zevk almak istiyorum. Muhtemelen yeryüzündeki en yaramaz çocuğum hatta kendi dediklerimi yapmam bile.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. şu an şoktayım gerçekten bu çocuk tamamen sapıtmış aptal yha salak şeyy mrk etem justin sana bakmaz top !!

    YanıtlaSil
  2. önyargılar... İnsanlar seçmez bunu. Yazık. Acıyorum sana. O secmez bunu. Böyle yaratıldı. Çocuk. Git çizgi film izle lütfen.

    YanıtlaSil
  3. bana bak ALLAH insanalra belli bir cinsiyet vermişit ve ona göre davranmaları içinde hormonlar eğer o gerizekalıda hormon bozukluğu ve yaratışından farklı davranmaya eğilimim varsa asıl ona yazıklar olsun!!

    YanıtlaSil
  4. Ulan jaymiye kufur edenin anasini ha o benim birtanem o salak justoya kalmadik es cinsel olabilirsin ama seni yinede seviyorum

    YanıtlaSil
  5. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 16:53

    Bunu söylememiz önyargı mı oluyoo?İnsanlar seçmezmiş!ALLAH Kadına Erkek,Erkeğede kadın verdi!Ve eşcinsellik GÜNAH,SAPIKLIK VE İĞRENÇ BİŞEY!!!Bunu nasıl öyle yaratıldı diyebilirsin?Kimse öyle yaratılmaz!Bide çocuk diyo kıza!Kimin çocuk olduğu belli.Git Lut kavmi nasıl helak oldu öğrende gell!!Sen kendini anca böyle avutursun!Ama bu kız sen gibi beyinsiz değil ve bunun yanlış olduğunun farkında!!!Bunu normal gördüğün için sana yazıkk asıl ben sana acıyorum!!!!

    YanıtlaSil
  6. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 16:57

    Sen ilk önce yazı yazmayı öğren amk!Ne biçim yazıyon?Kimi seversen sev bizene?Justin'e niye laf atıyosun mall!!Zaten Justin'de sana kalmadı asıl salak sensin beyinsiz!!!Kız sonuna kadar haklııı...!!!

    YanıtlaSil
  7. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 16:57

    Çooooook haklısın canım:-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  8. Union j lover♥♥♥7 Nisan 2014 18:56

    Ben Jaymi Hensley hayranıyım ama ben öyle justin bieberla ilgili kötü yorumlar yazmıyorum o eş cinsel olursa olsun ama ben onu yine de seviyorum♥♥♥

    YanıtlaSil
  9. Justin Bieber♥Selena Gomez

    YanıtlaSil