» » » Liam Payne'in Arkadaşı Andy Samuels Hastaneden Taburcu Oldu!


andy samuels

Bir veranda ısıtıcısının Liam'ın balkonunda patlaması üzerine Liam Payne'in arkadaşı Andy Samuels 2 Eylül 2013 tarihinde hastaneye kaldırıldı. Neyse ki, Liam harekete geçip Andy'nin yangından son anda kurtulmasına yardımcı oldu.

Andy'nin vücudunda hala korkunç derecede yanıklar var ve hayranlarına evde olduğunu bildirmek için video paylaştığı zamana kadar hastanedeydi.

Aynı zamanda Andy iyileşme süreci hakkında konuştu:
Yüzüm neredeyse tamamen iyileşti, boynum da iyileşiyor. Göğsüm, sol kolum ve bacağım hala ağır hasarlı ama her gün adım adım ilerliyor. Yürüyüş yapabiliyorum, giyinebiliyorum bu yüzden hastaneden taburcu oldum. Evde daha iyi olacağım. Evde dinlenmek ve iyileşmek için sabırsızlanıyorum. Bunun için hala uzun bir yol var.



Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply