» » » » Miley Cyrus Bir Daha Asla Twerk Yapmayacağını Söyledi!



Miley Cyrus bir daha asla twerk yapmayacağını söylüyor! Geçtiğimiz günlerde Rolling Stone'a verdiği röportajda asla twerk  yapmayacağını söyleyip durdu. Miley'nin röportajda söyledikleri:
İnsanlar aynen şöyle söylüyorlar, 'Miley kendini siyah bir kız sanıyor ama dünyanın en alçak poposuna sahip.' Benimse onlara cevabım 'Biliyorum, doğru. 49 kiloyum!' şimdi insanlar dilimin dışarda olması ve twerk yapmamla dalga geçiyorlar. Emin olarak söylüyorum ki bu saçma şeyi bir daha yapmayacağım.
Sizce de Miley bir daha hiç Twerk yapmayacak mı?

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. İnşallah yapmaz :D

    YanıtlaSil
  2. inşallah sanada bi beyin verirler yakında

    YanıtlaSil
  3. Yapsın veya yapmasın yinede onu çok seviyorum. <3

    YanıtlaSil
  4. lovaticforever25 Eylül 2013 21:51

    onu herhaliyle severim

    YanıtlaSil
  5. lovaticforever25 Eylül 2013 21:52

    aynen kardeşim

    YanıtlaSil
  6. Twerk'i mi yoksa Dil çıkrtmasını mı? İkiside iğrenç bir şey ama onun adına sevindim :) ama şimdi iğrenç bulduysan niye yaptın ki o da var.. Ama gerçekten doğruyu bulmasına sevindim.. Birazda kilo alsa iyi olurdu

    YanıtlaSil
  7. Bence iyi olmuş.Çünkü çok fazla dalga geçen var ve böyle bir davranış onu sürtük gibi gösteriyor ve insanlarda ona sürtük diye söylüyorlar.Yanlış anlaşılmasın Miley'e sürtük demiyorum.Ben onu herhaliyle seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. ben miley,taylor,selena,bruno ve jb hariç herkese antiyim aq <^^

    YanıtlaSil
  9. demi lovato da varf yani senden bir hayır gelmez derdimde mileyi seviyosun o yüzden ghiç karışmıycam ama şaşırdım birini demiye anrti olmasına neden antisin ki

    YanıtlaSil
  10. Aslında Miley twerk yaparken birçok anti kazanıyodu,şimdi onun için sevindim aslında. Böylece antileri azalmaya başlar.. Ama ne olursa olsun FOREVER SMİLER!!!

    YanıtlaSil
  11. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:16

    Yapsa da yapmasa da ∞SMİLER∞

    YanıtlaSil