» » » » Miley Cyrus, Liam Hemsworth'a Yazdığı Şarkı Hakkında Konuştu



Miley Cyrus Kanada bayilerinde yer alan Fashion dergisinin Kasım 2013 sayısının kapağında! 20 yaşındaki şarkıcı dergiye kendisini eleştirenler, müzik ve daha fazlası hakkında açıldı.

Eski erkek arkadaşı Liam Hemsworth hakkında olan yeni şarkısı "Drive" hakkında:
Bunu Sevgililer Günü'nde çalışırken yazdım. Böyle zor zamanlarım olduğunda duygusaldım. Bu birilerini bırakman gerektiğiyle ilgili ama gerçekten tamamen ilişkinizi kendiniz bitirmeniz istemezsiniz. Ayrılmak istediğinizde tam zamanıdır ama yapamazsınız. Bu hayatına devam etmek için de geçerli.
Kendisini eleştirenler ve rekabet hakkında:
Şu anda farklı bir şeritteymiş gibi hissediyorum. Eleştiriler geldiğinde, gözlüklerimi takıyorum ve kendimi diğer pop sanatçılarıyla rekabet etmek zorundaymış gibi hissetmiyorum. Ben asla "oh bu performans çok kötü görünüyor" ya da "onu gölgesinde bırakacak" diye düşünmem ama bir rekabet yoksa, çalıştığınızı göstermek için herhangi birinin hiçbir nedeni olmazdı. Bir ofiste, herkes patron olmaya çalışır. Pop müzik de aynı şekilde. Ne giydiğim kızlarla rekabet edemediğimi faktörünü etkiliyor.
Moda zevki üzerine:
"Hayır, bu benim değil" diyerek birçok elbise deneyebilirim. Çok sert ve kontrolcüyümdür ve OCD benim diğer insanları korkutmak için yaptığım bir çalışma. Özellikle de giysi söz konusu olduğunda. Kendime ait çok özel bir tarzım var ve bunun modadan daha şık olmasının iyi bir şey olduğunu düşünüyorum. Klasik Celine ya da Chanel buldum ve atletik ve klasik parçaları karıştırarak göze modern ve taze gözüken bir tasarım yaptım. Klasik her şeyi serseri gösterir. 


 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply