» » » » Nathan Sykes, Selena Gomez'i Mi Beğeniyor?



Ariana ve Nathan ikilisi Twitter üzerinden 24 Eylül'de ilişkilerini onayladıkları zaman Nathan marketi tam olarak kapattı. Peki o zaman neden Selena Gomez için "mükemmel" dedi?

Nathan Sykes ve Ariana Grande birlikte yaptıkları düetin klibinde ve kamera arkasında aralarında harika bir kimyanın olduğunu gözler önünde serdiler. Şu anda resmi olarak bir çiftler, bu yüzden bir röportaj sırasında Selena Gomez'i "mükemmel" diye adlandırması ve her zaman onu beğendiğini itiraf etmesi biraz garip. 

We Love Pop ile yapılan bir röportajda Nathan hayatındaki kızlar hakkındaki soruları cevapladı ve bu konuda neden sessiz kaldığını anlattı. Nathan şakayla karışık olarak şunları söyledi:
Max (The Wanted)'i çok kıskanıyorum, nedeni bu. Twitter'dan birisini takip ediyor ve sonra bir ilişkide olduğunu söyleyerek magazinlere konu oluyor. Ben de Selena Gomez'i takip etmeye başlıyorum ve hiçbir şey olmuyor. Benim ilişkim nerede?!
Doğal olarak, görüşmeci The Wanted yıldızı ve Selena Gomez arasında bir aşk olasılığının olması hakkında soru sordu. Nathan ise şöyle cevap verdi:
Dürüst olmak gerekirse, her zaman Selena'yı çok beğendim, ama gerçekten o yöne doğru gitmek istemiyorum çünkü Justin Bieber beni öldürebilir! Muhtemelen Scooter'dan bundan uzak durmam konusunda çağrı alacağım.
Ayrıca Nathan, Selena ve Justin Bieber'ı Justin Timberlake konserinde gördüğünü ve tam olarak "çenesinin düştüğünü" söyledi.
Tam bir aptal gibi bakmış olmalıyım. Arkadaşlarım "Sadece selam ver" dediler ama onunla konuşamadım bile! Ama gerçekten beğendiğim kızların çevresinde fazlasıyla gergin oluyorum. Oyunumu geliştirmem gerekiyor. Açıkçası, kesinlikle zırvalığın tekiyim ve benden korkunç bir erkek arkadaşı olur.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply