» » » Demi Lovato Hayranlarına Çok Yakın Olmaktan Nefret Ediyor!


Demi Lovato’nun Lovatic'lerini ne kadar çok sevdiğini biliyoruz. Fakat hayranları ona çok yakın ve kişisel olunca pek hoşlanmıyor. Endişelenmeyin, sorun siz değilsiniz, o.
Nylon Magazine'e verdiği röportajda Demi, hayranlarının ona çok dokunduğunda kontrolünü kaybettiğini açıkladı.
"Bazen bir hayran geliyor ve otomatik olarak bana kolunu koyuyor. Ben sadece duruyorum ve nefesim kesiliyor, terliyorum. Ben bana diva denmesini istemiyorum ama gerçekten bu konuyla ilgili kaygılarım var."
Demi ayrıca kalabalığın ortasında sıkışıp kalmaktan da nefret ediyor. Genç yıldız bunun olacağını düşündüğünde duygularını şöyle ifade ediyor ;
"Aman Tanrım, öleceğim. Bazı şeyler yanlış gidecek ve bazı insanlar beni bıçaklayacak."
Demi’nin bu sorunu sizi şaşırttı mı? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

28 yorum:

  1. Anti Demi Lovato18 Aralık 2013 19:36

    salak karıya

    YanıtlaSil
  2. kendini beğenmiş

    YanıtlaSil
  3. sensin salak göt beyinli

    YanıtlaSil
  4. Biraz saygı ya18 Aralık 2013 21:29

    lovatic deilim ama şimdi bi one direction bi selena gomez dese hemen haklı deyip savunursunuz ama iş demi lovatoya gelince salak götü kalkmış ... bu kadar aciz olmayın biraz saygıya yapmacık deil en azından açıkca söylemiş seveni var sevmeyeni var tamamda gelip hakaret edince eline ne geçio kardeşim ?? l

    YanıtlaSil
  5. gött sikerim ebeni o.ç senn beyinsizsin ona bakarsan siktir git bu sayfadan gör yaaa

    YanıtlaSil
  6. Olabilir bu normal bişey.Eğer bundan rahatsızlık duyuyosa söylemesi daha iyi değilmi? Bunu söylememesi hayranlarında daha da uzaklaşmaısna neden olablirdi...Ama o açık birşekilde demiş bundan daha iyi bişekilde bunu anlatamazdı.Bende olsam bnde kızardım şahsen o ne oyle kolunu bacağını omzuma koycak bu açık bir terbiyesizlik ve bunu söylemesi çok iyi olmuş...

    YanıtlaSil
  7. kezbansın yemin ederim .s.s.s. Bunun sevgiyle ne alakaıs var , eğer bu sevgisi gerçek olmasaydı hayranlarına yalakalık yapar ve o yılışık hayranlarının kolunu omzuna rahatlıkla koymasına izin verirdi.Ama o doğru olanı yapmış ve hayranlarının bukadar abartı davranışlarını hoş bulmadığını soylemişş..Sende kendine pay çıkar hemen..!

    YanıtlaSil
  8. Kadın haklı aga.Haddini bilicek herkez bak daha biz onu uzaktan bile göremiyoruz, onlar kendini aşmış amg. Omzuna kol koymak ta neyin nesii..

    YanıtlaSil
  9. Kendini beğenmiş ne alaka kaltak..Kadın açıkca demiş hayranlarının yılışık davranışlarından haz etmedğini.En doğrusunu ypamış en azında sahte şekilde yüzlerine gülmüyo doğruyu söylüyoo..

    YanıtlaSil
  10. Aşkımmm hep böyle açık sözlü ol,kimsenin kuklası olma..İnsanlara herzaman doğru örnek olmana bayılıyorum <3 <3 Tek aşkkım

    YanıtlaSil
  11. boşuna demiye anti değilim mk

    YanıtlaSil
  12. Bosuna mal değilsin amk

    YanıtlaSil
  13. Salaksın valla.Sen kalabalıkta durmaktan zevk mi alıyosun .

    YanıtlaSil
  14. Demi 'ye anti olacak kadar ne yaşadın? Kalabalıkta durunca zevk mi alıyosun yani haklı.Onun kendi görüşü.Gerçi ben niye sana yazıyosam anlaman için beyin gerekli .

    YanıtlaSil
  15. Bencede diğer ünlüler yapmacık davranıyor aslında kimse hoşlanmaz böyle bir durumdan

    YanıtlaSil
  16. sevmiyorum bebeler

    YanıtlaSil
  17. The big biig Lovatic20 Aralık 2013 17:19

    Haklı.Bazı hayranlar imza almaktan ve fotoğraf çekilmekten daha büyük şeyler isteyip Demi'yi bi türlü rahat bırakmıyor.

    YanıtlaSil
  18. özgeyi yerunn :DD20 Aralık 2013 19:00

    lan yemin ediyom sana bi beyin şart gerçi bunu da anlamıcan da nese kız kalabılktan hoşlanmıyosa bundan sanane

    YanıtlaSil
  19. insanlar ona çok hakaret edıyor nefret edıyorlar normal böyle düşünmesi ayrıca haklı da lütfen hakaret etmeyin siz de ünlü olun kıskanıldıgınızı anlayın sonra bir sürü tehdıt mesajları alın anlarsınız o zaman Demiyi tabı normaldir suan da anlamıyorsunuz kendını begenmiş,sürtük,şişko,mal,salak vs. şeyler diyebilirsiniz ama demi lovato bu lafları hak edecek hiçbirşey yapmadı onun için hayranlarından korkuyor bazen hanı mutlaka canını yakıcak bırı çıkabilir.

    YanıtlaSil
  20. Gizem♥ Lovato♥21 Aralık 2013 09:47

    Bende kalabalıkta durmaktan zevk almıyorum .. sanki her şey üstüme gelecek ve yanlış bir şeyler olup ortam karışacak gibi hissediyorum ... Ayrıca bu onun görüşü... Kendini beğenmiş diyen mala diyorum; Üzülürse bile onun hayranları üzülür ya kendini ne sanıyorsun.. Çok hayranın arasında kafası karışabilir doğal bir şey ...

    YanıtlaSil
  21. anticilere beyin toplayan kız21 Aralık 2013 09:50

    tabii başka ünlüler olsa savun -,- bu kadın sana ne yaptı açıkla bi mal... şişko dediniz sustu ... hakaret yağdı o yine sustu sen bunları yaşasaydın bileklerini kesmekle kalmaz kendini bir yerden atardın be mal!!a

    YanıtlaSil
  22. Biyerleri Kalkmış !!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  23. Sürtük Amcık Anti LOVAPİÇ Anti DEMİ SİKLEVATOOOOOOOOO

    YanıtlaSil
  24. bence bu konuşma espirisine yani biri beni bıçaklayacak gibi oluyorum diyodu.ve demi nefret mesajları alıyor belkide korkuyordur? yargısız infaz yapmayalım lütfen

    YanıtlaSil
  25. bendede var bu problem birisi sana çarptığında veya kalabalığın içinde kaldığında sinirlerine hakim olamıyosun etrafındakilere zarar verebiliyosun .

    YanıtlaSil
  26. o yapmaz çünkü o hayranlarını sevyo ..s..s.s...s.s..s.s.s.s.s

    YanıtlaSil