» » » » » Dylan O'Brien : "Selena Gomez'e Aşık Değilim!"


Teen Wolf'un sempatik oyuncuları  Dylan O'Brien ve Tyler Posey geçtiğimiz günlerde bir programa katıldılar ve programda 'Kardeşini tanıyor musun?' oyunu oynadılar. Sunucu ilk olarak Tyler'a Dylan'ın kimden hoşlandığını sordu ve Tyler kesin şekilde 'Selena Gomez' cevabını verdi. Evet Tyler'ın cevabı doğruydu.

 Dylan O'Brien'ın uzun zamandır Selena Gomez hayranı olduğunu biliyorduk fakat Dylan bu konuda hiç uzun bir açıklama yapmamıştı. 
Programdan sonra Dylan'ın bu sevgisi herkesin diline düştü ve Dylan küçük bir konuşma yaptı.
"Ona(Selena Gomez'e) aşık değilim. Bu harika. Ben Tyler'ın Selena cevabını vereceğini biliyordum. Ne demek istediğimi biliyor musunuz? Ben bunu 4 yıl önce söyledim ve sanırım bu beni ölene kadar takip edecek. Ünlülerin isimleriyle bittiğimi düşünüyorum çünkü bu beni etrafımda takip ediyor. Aşık olduğumu söylemiyorum. Şuan insanlar 'Aman tanrım, Dylan bütünüyle ona aşık' dermiş gibi davranıyor.Ben sadece ona hayranım. Hep öyle olacağım. Bu büyük bir olay değil!"
Görünüşe göre Dylan hakkında yapılan konuşmalar Dylan'ı bir hayli kızdırmış.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce Dylan Selena'ya aşık dedikoduları fazla mı abartılıyor? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. siteyi sikleyen yok amk qwas:fqw:ASF

    YanıtlaSil
  2. dylan tubayı sevıyo dxk.hmcfknnjd

    YanıtlaSil
  3. öyle bişey olsa bi selenator olarak deseteklerdim

    YanıtlaSil
  4. dylan nın dediği gibi selenaya hayranım aşık değilim

    YanıtlaSil
  5. Selena dylana dokunduğu andan itibaren ikisinede çay içtittiririm

    YanıtlaSil
  6. Çünkü bana aşık bdhdjdhd

    YanıtlaSil
  7. Melek Gomez Biebs3 Mayıs 2014 07:43

    ben desteklerdim hemde sonsuza kadar ikisinede ölüyom çünkü ama tabıkı jelena daha iyi yani selena ve justin her ne kadar dylanla desteklesemde FOREVER JELENA <3 :D

    YanıtlaSil
  8. Selena Dylan aa dokunsn noluyo bak fkfmdmxmdldlmdl

    YanıtlaSil
  9. ben sizi shipliyorum amaaaa

    YanıtlaSil