Her şekilde güzel <3
güzel olmuş :D çorap ve terlik for!!! :D
Mükemmel <3Ama 2-3 haftadır saçları zaten böyleydi :D
2. foto sa:asdasd :D
Her şekilde güzel <3
YanıtlaSilgüzel olmuş :D çorap ve terlik for!!! :D
YanıtlaSilMükemmel <3
YanıtlaSilAma 2-3 haftadır saçları zaten böyleydi :D
2. foto sa:asdasd :D
YanıtlaSil