13 Nisan 2014 Pazar

The Vamps İlk Albümlerinde Taylor ve Selena'ya Teşekkür Etti


The Vamps grubunun çıkardıkları ilk albümün teşekkür listesi biraz kabarıktı.
Grup emeği geçen herkese tek tek teşekkür etti. Bu kişilerden ikisi de Selena Gomez ve Taylor Swift'di.

Hiç yorum yok:

Leave a Reply