» » » Selena Gomez: "Taylor Beni Ikna Etmeye Çalısıyor."


Selena Gomez ve Taylor Swift'in ne kadar yakın arkadaş olduğunu aranızda bilmeyeniniz yoktur herhalde. Yakın oldukları için de sürekli fikir alış-verişi yapıyorlar. Selena'nın geçen gün Radyo Disney'de Taylor'ın onu kedi almaya zorladığını söyledi.
Taylor kedi almam için beni ikna etmeye çalışıyor. O Meredith'e sahip ve benim için de bir kedi olmasının harika olacağını düşünüyor.
Selena katıldığı Ellen Show'da da Taylor ve birkaç kız arkadaşlarıyla beraber toplanıp -buna Yalnız Kızlar Kulübü diyorlar- Meredith ile oynayıp, Taylor'ın onlara pasta türü şeyler pişirdiğini ve bol bol abur cubur yediklerini söylemişti. Sizce Selena arkadaşının tavsiyesine uyup bir kedi almalı mı?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

22 yorum:

  1. Delena'yı özledik :(

    YanıtlaSil
  2. Selena tam layığını bulmuş, uysun yakın arkadaşına, zaten kedilerden nefret ederim. Ve Demi Selena'yla arkadaş olamayacak kadar iyi biri, değersiz insanlarla dost olmasına gerek yok .. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabi Demi Selenayla arkadaş olmadığı için Twitterında Come And Get It paylaştı.Onun için Selena yakın zamanlarda I <3 Demi diye not bıraktı.O yüzden Demi ölmek istediğimde Selenayı ararım ve o beni teselli eder dedi.O yüzden birsürü tane fotoğrafları ve videoları var.Tabii.Biz seni ararız.Ayrıca Selena o kadar başarıyla o şirinlikle değersizse sen nesin merak ediyorum cidden :D

      Sil
    2. Hıı evet canım öledir o yüzden selena deminin zor anlarında yanında oldu tmm ya zaten ineklerde uçuyodu dimii :D Forever DEMİLENA <3 <3

      Sil
  3. MALMISIN ? DEMI VE SELENA HALA ARKADAŞ CANIM :)) TABİ BEYNİN KAPAMIYOR BOŞVER SEN :)

    YanıtlaSil
  4. Sude'ye katılıyorum. Daha yakın zamanda Selena radyodaki imza defterine I LOVE DEMI diye not bıraktı, twetter'dan karşılıklı tweetleştiler, Selena radyoda twitter'dan Demi'nin en çok sevdiğin şarkısı sorusunu cevapladı. Arkadaş olmasalar bunları yapmazdı. AMA NYSE BN BŞİ DEMİORM.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Gençleer gençleer hala arkadaş olabilirler yani yakın olmadığın ve sadece selamlaşmak yetindiğin ama eskiden yakın arkadaş olduğun birini düşün. Hah. İşte tamda öyleler birbirlerini özlüyorlardır belki muhtemelen de hala seviyorlardı ama bir şeyler izin vermiyor eskisi kadar yakın olmalarına bence o bir şey doğruda yapıyor. İkisi böyle yine mutlu..

    YanıtlaSil
  7. BİZ DELENA YI GERİ İSTİYORUZ . YİNE BİRLİKTE ŞEBEKLEŞMELER İSTİYORUZ. TAYLENA DEĞİL !

    YanıtlaSil
  8. TAYLENA İSTEMİYORSUNUZ FAKAT ONLAR ARKADAŞLAR NEDİR BU BENCİLLİĞİNİZ AQ SANKİ DEMI SEL'İ İPLİYO.

    YanıtlaSil
  9. OLUM ZATEN SELENA ELLEN'DA EN YAKIN ARKADAŞIM DEMI VE TAYLOR DEDİ DEMI VE TAYLORDA YAKIN ARKADAŞ ZATEN ?

    YanıtlaSil
  10. taylena hiçbirzaman delenanın yerini tutmayacak ama taylenayada karşı değilim

    YanıtlaSil
  11. http://imzakampanyam.com/turkish-lovatics-wants-demi-lovato-concert-imza-kampanyasi demi lovatonun türkiyeye gelmesi için imza topluyoruz destek verin lütfen

    YanıtlaSil
  12. sizin demenizle arkadaşlıklarını sonlandırmıycaklar neyin kafasındasınız bunun hakkında yorum yapmak zaten çok saçma...

    YanıtlaSil
  13. delenayı istiyorum ama kedi alsınn

    YanıtlaSil
  14. Bence alabilir ^.^ Ben eskiden Taylora antiydim ama melek gibi temiz bir kalbe sahip olduğunu hissettim ♥

    YanıtlaSil
  15. Alsın bence çok tatlı benimde kedim var♥

    YanıtlaSil
  16. Ben Delena'yı özledim taylor piçi ile Selena'yı dğil bu arada selena onun ipiyle kuyuya inlmez.

    YanıtlaSil
  17. mallar demilena tekrar birlikte zaten. selena mileyle tekrar arkadaş oldu. demiylede arkadaşlar. yani demilena hala var ama taylorlada arkadaşlar

    YanıtlaSil
  18. ya arkadaşlar bende biliyorum delena'nın yerini tabiki taylena tutamaz ama bu taylor'a küfür ettmenizi gerektirmez . Onu gerçekte tam anlamda tanımdan hemde. bende özlüyorum demilena'yı ama bence taylor ve selena'da çok tatlılar ve mutlular.Son gündeme bakarsakta Demilena'nın geri dönebilme olasılığı var bu sefer aralarnda taylor olsada bence mükemmel bi dönüşş olıcak. Hem Taylor'a anti olabilirsiniz bende Nicki Minaj'a antiyim ama hayattım boyunca nicki minaj'a küfür etmedim çünkü onun hayranlarına saygı duyuyorum . LÜTFEN SİZDE SWİFTİElere SAYGI DUYUN. BEN HEM LOVATİC HEM SWİFTİE HEMDE SELENATOR'UM VE BUNDAN GURUR DUYUYORUM.BENCE 3'Ü BİRLİKTE MÜKEMMEL BİR ARKADAŞLIK KURABİLİR

    YanıtlaSil