» » » Britney Spears'dan Miley Cyrus'a Mesaj!


Britney Spears gibi eskiden Disney yıldızı olan Miley Cyrus'ın We Can't Stop şarkısına çıkardığı yeni klip şu sıralar oldukça fazla iyi ve kötü eleştiri aldı.

Miley'nin son zamanlarda Twerk dansına olan tutkusunu bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum. Hatta Cyrus klibinde de Twerk dansına bol bol yer vermişti.

Görünen o ki, Twerk dansı tutkunu bir tek Miley Cyrus değil! Artık Twerk denince akla gelecek bir başka isim Britney Spears olabilir, ne dersiniz?

Britney bir tweet atarak Miley'den Twerk dansını ona nasıl yapılacağını öğretmesini rica etti.
Yeni videonu sevdim #WeCantStop @MileyCyrus! Belki bir ara bana nasıl twerk yapılacağını öğretirsin! LOL xo

Cyrus, Spears'ın bu tweetini retweetledikten sonra bir tweet attı.
Uyandım ve boynumu hareket ettiremiyorum. İĞRENÇ!!!!! BİR ŞEY (gerçekten çünkü bu lanet şeyi hareket ettiremiyorum!)

Belki de bir gün iki eski Disney prensesi düet yaparlar ve kliplerinde Twerk dansına da yer verirler. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: