» » » » 'Percy Jackson: Canavarlar Denizi' Filminden Yepyeni Fotoğraflar Yayınlandı!


Logan Lerman ve Leven Rambin'in rol aldığı Percy Jackson: Canavarlar Denizi'nden yeni fotoğraflar yayınlandı.

Leven, canlandırdığı rolün kişiliği hakkında şöyle konuştu;

"Clarisse ile ilgili söyleyeceğim şey ikimizin de güçlü ve kendine güvenen kişiler olduğu. Ben onun kadar zirvede değilim ve kazanıp en iyi olmak için gereken umuda sahip değilim. Ben genellikle en iyi değilim ve en iyi olmadığımı da biliyorum."

Filmde; Percy (Lerman) yün kümelerine benzeyen, altın ve aslında evini (Melez Kampı'nı) koruyan sihirli bir ağacı kurtarmak için Sea of Monsters (Canavarlar Denizi) adıyla bilinen mistik bir adaya seyahat ediyor.

Ayrıca film 7 Ağustos'ta çıkıyor. Heyecanlı mısınız?








Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. Bu Film İzlenir! :D <3

    YanıtlaSil
  2. tüm seriyi okudum şimdi olimpos kahramanlarını okuyorum yan kitabıda dağil çizgi romda dail hepsini ama film kitabın birebir aynısını yapmıyor örneyin kitapta hydra çıkacaktı (canavarlar denizi) ama hydrayı 1. kitanın filmine koydular ayrıca luke in verdiği ayakkabıyı kıvırcık hadesin evi yer altı dünyasında kunlanıyor vede incileri su perileri percy ye veriyor yani onları bulmuyorlar vb bir çok şey

    YanıtlaSil