» » Bella Thorne Sarısın Oldu!


Disney Channel'ın sevilen yıldızı Bella Thorne deyince hepimizin aklına turuncu ve kahkül saçları gelir herhalde. Ancak Bella bu görünüşünden sıkılmış olacak ki, saçlarını sarıya boyattı ve kestirdi. Bella'nın yeni görünümünü annesi Tamara Thorne Instagram hesabından paylaştı.





Bellarina'ların Yorumları:

Anlamadım? Bella sarışın mı? Sarışın? Buna inanamam. Üzgünüm.
Bella'nın sarışın hali çok havalı.
Kızıl saçlarını özleyeceğım ama yine de seni seviyorum Bella.
Bella tekrar sarı saçlarına döndü. Ahh, o gerçekten çok tatlı!
Bella'nın sarışın olup olmadığı ile ilgilenmiyorum. O hala mükemmel, sevilmli ve kızların rüyasını yaşıyor. Seni her türlü seviyorum.

Bellarina'lar bu habere gerçekten çok şaşırdılar. Bu saç renginin ve şeklinin Bella'yı daha olgun gösterdiğini düşünüyorum. Sizce Bella'nın yeni saçları nasıl olmuş?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

17 yorum:

  1. Yerim halen çok taş ♥

    YanıtlaSil
  2. Bence yakışmamış.

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş aslında ama eski halini daha çok beğeniyordum :) Ama gerçek bellarinalar onu her haliyle sever zaten :)

    YanıtlaSil
  4. Sarı saç mı? Üzgünüm Bella ama hiç yakışmamış sarı saç sana. Bence sana turuncu saçlar daha yakışıyordu. Ama yinede sen harikasın! ♥♥

    YanıtlaSil
  5. Yalnız Bella zaten doğuştan sarışın. Saçlarını kahverengiye boyatıyordu. Boyası akmış olmalı ki kahverengiye boyatmak yerine kendi saç rengine sarıya boyatmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi ? Kızıl demek istedin herhalde...

      Sil
  6. bella.. sarışın ? doğru bir seçim olup olmadığını bilmiyorum ama kızıl saçlarını özliyeceğiz.. artık daha farklı bir bella olacak zaten :(

    YanıtlaSil
  7. hmm.Değişik olmuş.Yine çok tatlı ama değişik.Alışmam biraz zaman alacak. :)

    YanıtlaSil
  8. Belki hayranlarının tepkilerini öğrenmek için peruk takmıştır ?

    YanıtlaSil
  9. YİNEDE ÇOK TATLI AMA TURUNCU SAÇLI VE KAHKULLU DAHA İYİYDİ.

    YanıtlaSil
  10. Kararsızım... Biraz yaşlı göstermiş sanki. :/

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmamış bence ama yinede güzel ama eskisi daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
  12. ben Bellanirayım ama hiç güzel olmamış,yakıştıramadım sana Bella :(

    YanıtlaSil
  13. bellanın doğal saç rengi zaten sarıydı ve beğenmedim 16 yaşında olmasına rağmen oldukça büyük gösteriyor :(

    YanıtlaSil
  14. Çok yıpranmış gibi gözüküyor, oldukça kötü :/

    YanıtlaSil
  15. ÇOK SOLUK OLMUŞŞ

    YanıtlaSil