» » » » Xenna Kristian: 'Harry Benim Tipim Degil.'


Taylor Swift'e benzetilen Xenna Kristian adındaki kadın One Direction hayranları tarafından kötü tepkiler aldığını söyledi.

Çoğu insanlar gerçekten hoş ama Aralık'ta genç kızlardan kötü notlar almaya başladım. İlk başlarda şaşırdım ama sonra bana 'Harry'i yalnız bırak.' ya da 'Harry benim.' gibi şeyler bağırdılar. 

Arkadaşlarım beni Taylor Swift'e benzetip kötülükler yaptıkları için Directioner'ları komik buldu. Harry gerçekten benim tipim değil. Onun iyi biri olduğunu zannediyorum ama kaba çocuklar bana göre değil ve onun bir bebek gibi bir yüzü var.
  
Xenna için gerçekten sıkıcı bir durum olmalı bu. Düşünsenize, sırf bir ünlüye benziyorsunuz diye insanlar sizden nefret ediyor. Sizin başınıza böyle bir şey gelseydi ne yapardınız?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. Bırakın lan Xenna'mı <3

    YanıtlaSil
  2. amk harry senin için yanıyodu.ırıspıı

    YanıtlaSil
  3. neresi benzio cılızın teki harryde sana kaldı zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neresi benzemiyor amk ikiz gibiler

      Sil
    2. neresi benzemiyor istersen fotolarına bak taylor'la karşılaştır

      Sil
  4. Harry de senin için ölüyordu zaten, kendi kendine gelin güvey olmaya devam et, doğru yoldasın Xenna'cığım.

    YanıtlaSil
  5. allahın directionerları hem kadını rahat bırakmıyorsunuz hemde ''harry'de sana bayılıyordu zaten'' diyorsunuz ulan harry'le sevgili olsalar demediğinizi bırakmazdınız amk

    YanıtlaSil
  6. al işte kezban damgası yiyincede kızıyorsunuz böyle yapmaya devam ederseniz kezban kraliçesi ilan edilirsiniz söyleyeyim

    YanıtlaSil
  7. Vallaha neresi benziyor bilmem.Ama bu lafları için biraz sinirlendim sanki.

    YanıtlaSil
  8. HAZZA DA SANA MERAKLI DEĞİLDİ BİÇGIZ

    YanıtlaSil
  9. taylora benziyor

    YanıtlaSil
  10. kızım sen kendi tipine bak harry seni çok istiyodu zaten

    YanıtlaSil
  11. Evet kız benziyor ama ön yargı yapmadan söyleyeyim sanmıyorum ki o kadar çok benzediğini. Ayrıca "Kaba çocuklardan hoşlanmıyorum." Cümlesi sanki Harry için kaba denmiş gibi .. Harry kaba değil. :/

    YanıtlaSil