» » » Jennifer Lawrence ve Nicholas Hoult Yeniden Birlikte!

x-men gelecekten bir gün

İkili iki yıl boyunca sürdürdükleri ilişkilerini Ocak ayında sonlandırmıştı. Ama görünen o ki tekrar bir araya gelmişler!

Birlikte yer aldıkları "X-Men:Gelecekten Bir Gün" filminin setinde aralarındaki romantizm yeniden canlanmışsa benziyor!

Bir kaynağın Us Weekly'ye söylediğine göre;
Onlar arkadaş olarak Nisan ayında görüşüyorlardı ve bir gün sadece öpüşmeye başladılar. Bir şey onları yeniden bağladı. Tüm eski duygular birden geri geldi. Şimdi tamamen birlikteler!
Biz Jennifer ve Nicholas için en iyisini diliyoruz! Onların geri gelmesinden memnun musunuz ? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Çooook mutlu oldum :) Nicholas'ı Warm Bodies'den tanıyorum,Jennifer'ı zaten THG'ten ve çok yakışıyolaar <3 *-*

    YanıtlaSil
  2. Ay şok oldum daha önce de sevgili olduklarını bilmiyordum zaten .s.s nicholas bbymi skins den tanıyorum harika biri ayrıca yakışıklı jennifer ise aman tanrım cok cirkin biri bir belladan bir katniss den nefret etmişimdir sadece rollerinden değil gerçek hallerinden yani normal olarak da onlardan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Çirkin oldukları için mi nefret ediyorsun amk malı? Jennifer çirkinmiş amk kıçımla güldüm

    YanıtlaSil