» » Miley Cyrus: Antilerim Beni Motive Ediyor!

yeni stil ve albüm

Miley Cyrus yakın zamanda yaklaşan albümü ve yeni stili üzerine konuştu. Aynı zamanda hayatını etkileyen başka konulara da değindi;
Antilerim beni motive ediyor. Benim daha iyisini yapmak istememi sağlıyorlar. 
Miley Cyrus Disney'deki karakter 'Hannah Montana'dan ciddi bir değişikliğe uğradı. Bunun üzerine;
Bir keresinde gösteriyi terk ettim. Kimseyi etrafımda istememiştim. Bu bana nasıl şeyler yapacağımı gösteriyordu. Ben yanlışlar yapmak istedim. Olacağım kişi olmak istedim.
Miley Cyrus'ın bu yeni tutumu 'We Can't Stop' şarkısının klibi ile de açıkça belli olmuştur.
Ben Grammy ödülü almak istiyorum. Eğer en büyük müzik ödülünü almak istiyorsam bunu kimse durduramaz. 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply