» » » Harry Styles'ın Çıplak Fotoğrafı Paylaşıldı!


Yakın bir zaman önce Harry Styles'ın koruması Twitter hesabından Harry Styles'ın alt tarafı çıplak bir şekilde çimenlere idrarını yaparken çekilmiş fotoğrafını paylaştı.

Bunu gören One Direction hayranları Harry ile dalga geçerken Harry de korumasına kızmak yerine kendi ile dalga geçen bir tweet attı.

İşte o olay yaratan fotoğraf (SANSÜRSÜZ);

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

171 yorum:

  1. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:08

    pis iğrenç yaratıkk

    YanıtlaSil
  2. okurken gülmekten ağladığım gerçeği -_- :D salağım benim yine sapıttı

    YanıtlaSil
  3. Bildiğin mal bu aq

    YanıtlaSil
  4. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 13:15

    Töbe töbe...Ondanda bu beklenirdi zaten ElifpGöte bak amk yavşağı!

    YanıtlaSil
  5. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:17

    midem alt üst oldu yediklerim içerde savaş yapıyoo ıykkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen gitde göt suratlı justine bak ah doğruya sen zaten HARRYnin şimdiki fotoğrafına baktığında gözüne çarpan justin yani HARRYnin götü

      Sil
  6. Amk kezbanı sfjashdjashfs SmİlEr_SeLeNaToR sdhjahshdfajdhjfh
    "Ondanda bu beklenirdi zatn :SSSS::Ss.: göte bak amk yavşağı"
    Beyinsiz o göte kurban ol amk shjfash bunu diyen kız Smiler,hiç hayatında göt mü görmedin Miley amını açıyor?

    YanıtlaSil
  7. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:19

    nicki minajın kalçalarına benziyo pffff asdass

    YanıtlaSil
  8. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 13:37

    justin böyle yaptığında olay çıkmıştı harry yaptı farkı ne sizin önyargılarınız yüzünden herkesi rezil ediyorsunuz ama sizden bir isteğim var . Harry ile Justin'in yaptığı arasındaki fark ne ?

    YanıtlaSil
  9. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 13:38

    hahaha güldürdün Ben Miley açmadı mı dedim amk salağıı!Götüne kurban olmuş lann onun yumurtaya benzeyen götüne kurban olacağıma Miley'nin götüne kurban olurum daha iyii amk gerizekalısı!!Hadi Miley açtı bu yavşak niye açtı o zaman o erkek diye mi bunu sorun yapmıyosunuz??Gerçi siz götünü görmeye meraklısınızdır!Ayrıca kezbanın kim olduğu burdan belli oluyo!!!!

    YanıtlaSil
  10. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 13:40

    senin sorunun ne biliyormusun ? Katlanamıyorsun. Siz directionler zaten hep böyle idiniz bizim vevo rekoru ile dalga geçtiiz ve daha bih sürü şey siz 1 kere vevo rekoru kazanırken biz trilyonlarca kazandık Smiler'lar sizinle dalga geçmesine katlanamıyorsanız Sizde o kezban çenennizi kapatırsınız anladınmı ergen?

    YanıtlaSil
  11. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:40

    justin pantol giyiyodu gene Harry gibi göt sergilemiyor o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzdü sergilemir pantolon geyinir ama pantolon geyinsə nə fərq olar justinin sifəti götə oxşayır bir fərq yoxdu yəni

      Sil
  12. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 13:41

    sana katılıyorum Kardeşim sonra directionlara neden kezban deniyor cevabı senin yorumunda Smiler'lara bulaşmayın biz siden fazlayız çünkü :D

    YanıtlaSil
  13. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:43

    bi oç.un götü için parçalanıyosun mk

    YanıtlaSil
  14. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 13:43

    justin yaparken böyle söylenmiyordu ama değilmi directionlar biz justin'e öyle diyince kezban oluyorduk dimi siz gidin kendi götünüzü açında fotoğraf çekin. Justin'in sizden fazla belieberı var antiside antisinin çok olması onun başarısını gösteriri çünkü o başarıya kimse kkatlanamaz onlar ergen gibi bi yarışmada ünlü olmadılar. One Direction gibi

    YanıtlaSil
  15. elif_BelieBer28 Ocak 2014 13:56

    utanmasa götünü çekip atmazdı zaten tesadüf eseri oluşan gruptan ne beklenir öyle değilmi

    YanıtlaSil
  16. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 13:57

    Çoook haklısın canım:-):-)Hemen bi Miley'e laf attı Smiler'ım yaa kendi idolüne baksın Oç!!!Buda sana kapakk olsun amk kezbanıı!!FOREVER SMİLER......

    YanıtlaSil
  17. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 14:00

    Ayrıca buda sana kapakk olsun amk malııı!!!Çook iyi dedin tatlım:-):-)

    YanıtlaSil
  18. malmısınız nesiniz aq burda saçma sapan ley için kavga ediuonuz ayrıca Harry,1D ye veya Directionerlara bidaha laf atarsanız sikerim ebenizi gotunuz yerçekimine meydan okuyor gelinde indireyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuza dek birlikteyir FOREVER DİRECTİONER

      Sil
  19. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:04

    bildiğin mal direksiyoner işte dimi böyle yapıştıracaksın tatlım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yəni kontrol həmişə bizdədi direksiyonerde olsağ DİRECTİONERDE olsağ elə deyil elif bibər

      Sil
  20. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:07

    kes leaa mkk

    YanıtlaSil
  21. siktir lan yavşak açıp bakmış gibi konuşuyor pezevenk

    YanıtlaSil
  22. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 14:09

    Asıl malın kim olduğu belli oluyo gerizekalı S

    YanıtlaSil
  23. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:09

    uzatma sikik kaybol git başımdan

    YanıtlaSil
  24. bu dunyaya boş boş konuşmak için gelmişsin sayın elif dolisrafı ona bakarsan justinde tesaduf ya ona ne demeli ? hem o çekip atmış gibi konuşma gerizekalı orda koruması yazıyor koruması mal yemin ediyorum mal

    YanıtlaSil
  25. ben ve gereksiz idollerim??he evet cnm anlıyorum seni :)))

    YanıtlaSil
  26. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:22

    siktir pezevenk kevaşe seni orda korumasına kızmadı faln filan yazıyo o eşşek gözlerini açta iyi oku justin tek başına 1D yi siker atar üstelik tesadüfde değil youtubeye yüklemiş söylediklerini 1D piçleri elenmek üzereyken grup oldu buda tesadüf oluyo burda senden ala direksiyoncu malmı var

    YanıtlaSil
  27. siktiminin salağı :D sizin gibi onyargılı piçlere acıyorum ben burdan gitmiyorum ama sizin gibi onyargılı piçler defolup gitmesi daha iyi olur

    YanıtlaSil
  28. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:24

    sikimin at kafalısı herif götünü sergiliyo bende takdirmi ediyim onu ne önyargısından bahsediyosun kars kaşarı seni defolup gitmesi gereken varsa oda sensin!

    YanıtlaSil
  29. innmyrm lf sktu .s.s ayy hmn gdyrm skcq smdi skcq uff .s.s

    YanıtlaSil
  30. Daha Türkçe yazı yazmayı bilmezken Directioner'lara kezban deme hakkına sahip olman ne kadar acı verici :) Eminim benden küçüksündür.Ayrıca savunma tarzın yanlış.Madem bu yönde davranışlara açıksın bir Smiler olarak,böyle deme hakkını tanımıyorum sevmesen bile beğenmediğin notunu düşebilirsin.Hayatında daha önce hiç yumurta görmedin mi acaba o kadar mı küçüksün? Ayrıca bu şakasına bir şeydi Miley kendi iradesi ile açıyor her yerini.

    YanıtlaSil
  31. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:28

    sikim Türkçe konuş koyıyım o ağza

    YanıtlaSil
  32. Lan ben bu kızı sikeceğim yeter gelmiş 10 yaşındaki bebe laf atıyor amk

    YanıtlaSil
  33. Beliberler için de laflarım var :)

    YanıtlaSil
  34. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:36

    anlıyorum seni afkurmadan duramıyosun köpeksin

    YanıtlaSil
  35. sikicem belanızı da28 Ocak 2014 14:36

    "Ayrıcaa buda sana kapak olsun amk malıııı!!!! çok iyi dedin tatlım :-):-)" Gel lan kaşar Facebook'unu ver.9 yaşında bebenin neler dediğine bakın.Bir sikerim amını anan hisseder? Yaşına göre konuş siktirtme belanı.

    YanıtlaSil
  36. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:36

    Harry Styles: Sarhoş oldu, yarı çıplak sokakta işedi.
    Sonuç: Kimse umursamadı, herkes güldü.
    Justin Bieber: Bir kovaya işedi. Sonuç: Bütün Dünya'da haber oldu, herkes yargıladı.

    YanıtlaSil
  37. Çingen doğru konuş ağzını topla "lafı böyle yapıştıracaksın" diyorsun akfurmadan duramıyorsun diyorsun.Afkuran kim?

    YanıtlaSil
  38. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:38

    afkuran senn

    YanıtlaSil
  39. İdolün anlamını bilmeyen sik beyinli gelmiş bana laf atıyor,yaşın Allahasen kaç ne olursun söyle.Büyüklerine kezban diyemezsin.

    YanıtlaSil
  40. Facebook'unu ver hadi siktim seni Twitter'ın varsa o da olur.İlk okullu musun nesin bana bak.Kurduğun cümlelerin bir anlamı bile yok siktirtme yaşını bak bak bücürler gelmiş bize akıl veriyor

    YanıtlaSil
  41. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:41

    salak olmayan hesabın nesini verim sana olsaydı verirdim sendenmi korkcam hangi şehirdesin köpekk söyle bakim ben trabzondanım pekiya senn

    YanıtlaSil
  42. Justin Bieber : Bir battaniye ile üzeri örtülerek genel evden çıkarıldı.
    Justin Bieber : Evinde uyuşturucu bulundu.
    Justin Bieber : Komşusunun evini yumurtaladı.
    Justin Bieber : Kovaya işedi.
    Justin Bieber : Puro ile resmini Instagramda paylaştı.


    Evet Harry çk terbiyesszzz :Ssssss

    YanıtlaSil
  43. SmİlEr_SeLeNaTor müdür nedir,keko gibi ismini büyük küçük harflerle yazmış

    YanıtlaSil
  44. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:43

    evindeki uyuşturucu lil zaya ait komşusunun suratına has sıçmış o sadece kovaya işedi gizli saklı hemde Harry gibi yarı çıplak deil o puroda zararsızz sonuç siz kıskançsınız

    YanıtlaSil
  45. Ankara,Trabzon çingenesinden ne beklersin ki amk.Gel in bakalım şehre.Göt korkun olmasa hesabını verirdin.Twitter'ın da mı yok Facebook'un da mı yok? Göt korkusundan hesap veremiyorsun küçüksün çünkü.Eğer Justin'ini koruyacaksan ver paşa paşa hesabını.

    YanıtlaSil
  46. mal yeminle salak KORUMASI ÇEKİP ATMIŞ FOTOĞRAFI TWİTTERA HEM KENDİSİ NASIL ÇEKSİN MAL

    YanıtlaSil
  47. :DD ŞU AN NE KADAR EĞLENİYORUM BİLEMEZSİN.Jared'ın tweetlerini okudun mu tatlım.Cidden ver hesabını bak küfür de etmeyeceğim Allahın adına ver ya.

    YanıtlaSil
  48. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:45

    salak yok diyorum sana hem ankaradakiler ne orospu tabi beynin yok almıyor yok dedikçe hesap diyosun mk

    YanıtlaSil
  49. İŞTE ÇOCUK BU ÇOCUK ÇOCUK AKLI BASMAZ Kİ KOLA BACAĞA

    YanıtlaSil
  50. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:46

    ayy nsılda parçalanıyo ay kıyamamm yeaa

    YanıtlaSil
  51. Şunu deyip gideceğim 1.Hesabına baktım "gay" kelimesini küfür sanıyorsun.Çünkü sen çocuksun.Küçüksün.Beyinsizsin.
    2.Hesabında hep basit basit yorumlar gördüm aynı 10-11 yaşlarında bir çocuğun yapabileceği yorumlar gibi.Çünkü senin aklın basmıyor.Seninle kavga ettiğim için beynime tüküreyim.Sen Belieber değilsin,neden biliyor musun? Kendine bir saygın olsaydı kimseye anti olmazdın.Ben ne Miley ne Selena ne Justin kimseye anti değilim.Çünkü aklım basıyor ne kadar aptalca şeyler olduğuna antiliğin.Sanıyorsun ki lafların "kapak laf" eğer bir yetişkin olsaydın "kapak laf"ın basit ve kişiliksiz insanlara has olduğunu bilirdin.Görüşürüz.

    YanıtlaSil
  52. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:51

    https://twitter.com/queenrihanna19

    YanıtlaSil
  53. Resmine bakar mısın? Ergen dediğin sen oluyorsun.Ortaokullu ya da ilkokullu olduğun o kadar belli ki.Katlanılamayacak bir şey yok :) İyi ki bir sen değilim,değiliz.

    YanıtlaSil
  54. elif_BelieBer28 Ocak 2014 14:55

    ha siktir pezevenk senin aklın bile yok benim belieber olup olmadığımı bilemezsin beni etrafımdaki herkez biliyo ben sadece 1D ye antiyim okadar selenaya mileye ve başka hiç kimseye anti değilim bunları keşke yazamasaydın boşunna yazdın seni takmıyorum salaksın ayrı zamanda gay kelimesini küfür sanmıyorum ne anlama geldiğini biliyorum ben hiçkimseyle vede senle kavga etmiycektim ama siz afkurdunuz siktirin gidin pezevenler sizi

    YanıtlaSil
  55. elif_BelieBer28 Ocak 2014 15:02

    bulursan bul senden korkanmı var mk sikimi buldun

    YanıtlaSil
  56. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 15:15

    Beynin olmadığı için anlayamazsın amk malıı!

    YanıtlaSil
  57. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 15:19

    Sanene lan orospu benim ismimden senin ismin bile yok!Ayrıca sen gibi 10 yaşında değilim amk malıı!!Evet sen ve idollerin gereksiz!Bide neresiyle sikecekse sikik kafalı!Sikile sikile mi bu hale geldin gerizekalıı?Senin beynin sulanmış git 1d'nin posterlerini filan öp oç!Kezbansın işte kabullenemiyosun amk sikik kafalısı!!Şimdi s*ktir ol git döl israfı!!!!!

    YanıtlaSil
  58. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 15:27

    LANN SENİN YAŞIN KAÇTA KONUŞUYOSUN?İdolün ne olduğunu senden iyi biliyorum amk orospusu!!Daha dünkü boksunuz burda laf yapıyosunuz sikik kafa!!1D'nin hayranları çok büyük değildir çünkü büyükler o gerizekalı ergenleri sizin yaptığınız gibi tapmazlar amk boku!!!benim yaşım 15 ergen olabilirim ama siz aptallar gibi onlara tapmıyorum!!ANLADIN MI AMK PİSLİĞİ???!!!!!

    YanıtlaSil
  59. Justin yapsaydı yer yerinden oynardı.

    YanıtlaSil
  60. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:36

    sen harry'nin justinden çok daha küçükken haberlerini bilmiyorsun sanırım . 1.herkes sigara içiyor bu normal
    2.herkesde uyuşturucu içiyor harry de bütün ünlülerde
    3.komuşunun evine yumurta atıldı dedikodu komşuları justin'e anti olduğu için
    4.evet justin kovaya işedi kara işedi harry'nin yaptığ daha terbiyesizce
    5.herkes genel evdne çıkıyor bu yine normal

    YanıtlaSil
  61. elif_BelieBer28 Ocak 2014 15:38

    onlara istediğin kadar anlat ama anlamıyolar

    YanıtlaSil
  62. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:38

    bizde senin kezbanlığından o kadar ok eğeleniyoruzki bilemezsin directionermış sizin modanız 1 seneye kalmaz geçer hem siz biryarışma ile ünlü oldunuz justin ise fakir küçük bir çocuk iken hayallerinin peşinden gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üff hə hə justin elədi justin belədi justin işədi justin sışdı justin pox yedi, bezdima sizin bu pox justinizdən gözüvüzdə çox böyütməyin o justini yəni gələcəydə fanları haqqında nə diyər bilinməz yəni xəbərdarlığ eləyim dedimdə justin iki üzü olan sürtüydü

      Sil
  63. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:41

    ön yargılı kim belli sen sadece küfür bil tek bildiğin küfür zaten siz kör olmuşsunuz ön yargılarınız ile ama tek bildidğiniz bu

    YanıtlaSil
  64. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:42

    sen kaç yaşındasında böyle konuşuyorsun beyinlermizi sana bağışlamk isterdik ama allah vermedğiği sürece sana beyin veremyiz. 10 yaşına gelirsek sen gelmişsin 12 yaşındada konuşuyorsun ben 14'üm evet yaşım küçük ama sen ön yargılarınla niki minaj gibi kalkmış ön tarafın

    YanıtlaSil
  65. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:43

    kezban olduğun yazı yazmandan beli boykezosun sen kesin.

    YanıtlaSil
  66. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:44

    sen kendini ne sanıyorsun ALLAH'mı önüne gelene ön yargılarını bulaştırıyorsun ?

    YanıtlaSil
  67. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:46

    sen kaç yaşındasın ya mal ? Amacını siktirdiğim tek bildiğin ön yargılrın ile kör olmak yaz baalım yaşınıda görelim hangimiz küçük ben senden küçük isem bile küçüklerine ve büyüklerine saygılı ol . Kezban lafına gelirsek sen kendine acı beyinin olmadığı için yavaş anlatıcam siiizz kezbansınızzz

    YanıtlaSil
  68. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:48

    sizin gibi directioner'ler var ya o kadar kendinizi beğenmişsiniz ki inancınız yok güçlü kalmak için yalanlar uyduruyorsunuz. Sizin idolleriniz böyle şeyler diyor mu ? Biz en azından asla demiyoruz ama siz asla diye diye azmışsınız harry denilern salakta azmış bu yüzden directionerlığı bıraktım.

    YanıtlaSil
  69. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:49

    ölümünü belirleme istersen biz sizden milyarlarca kat güçlü ve fazlayız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla və güclü ola bilərsiz ama sevginiz heç vaxt bizim sevgimiz qədər ola bilməz sevgi güc və ya çoxluqdab daha vacib bir şeydi yəni ki bir var fanlığını güclü və ya çoxluq üçün eləyəsən birdə var birini çox sevib fanlığ eləyəsən umarım məni anlayırsan çünki bir insan heyvanla danışsa heyvanın anlamağı mümkünsüz bir şeydi, birdə bir şey deyim elə bilirsiz sözlərivizlə DİRECTİONERları azaldacağsız qəlbini qırmağ istəyirəm ama bu mümkünsüz bir şeydi,birdəki sən əvvəl Directionermışsan əgər sən Directionerlığı bıraxdınsa əmin ol ki bir gün bleberliyidə bıraxacağsan buna bir şüphən olmasın.

      Sil
  70. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:50

    Ankara ile övünme bende Atatürk orada yatıyor tamam ama bunu böyle kullanmam çok yanlış . Ankaralı isen Ankaralığını bil bende

    YanıtlaSil
  71. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 15:57

    evet orta okula gidiyorum saklıyacakta değilim senin gibi ver twitter'ını konuşalım bakalım kim ergen sen daha ergenlik dönemine girememişsin canım adetini bil yala konuş. Bizde iyiki sen değliz. Sizin tek derdiniz gıcıklık madem harry ile dalga geçmemizi istemiyorsanız sizde bizim idollerimiz ile dalga geçmeyin. Directioner olmayı sizin yüzünzden bıraktım çünkü size katlanmak mümkün değil . Bu fazla uzadı sizin ile uğraşmayacak kadar zamanımı harcayamam cidden çok uzadı geri çekildiğimi sanabilirsiniz istediğinizi diyin ama beni biraz olsun tanısaydınız çevremi ve geri çekilmeyeceğimi bilirdiniz.

    YanıtlaSil
  72. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:02

    bende smiler'ım ve bunu herkes biliyor bir smiler kardeşine böyle diyeceksen sen bilirsin ama bana oç demek hakkın yok ben seni aksine yorumlarda desteklemeye çalıştım ama sen bilirsin. ve o kezban lafınada bir şey demiycem çünkü gerçek bir smiler kardeşine böyle demez.

    YanıtlaSil
  73. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:02

    ben kimseye hak etmediği bir şeyi söylemem

    YanıtlaSil
  74. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:03

    bende 14 yaşındayım ve çok eskiden beri smiler'ım bana o kadar laf dedin ama ben seni hala destekliyorum .

    YanıtlaSil
  75. canım benim sen galiba onların yaşadılarını bilmiyosun onlar çok mu zengindiler? onlarda hayallerinin peşinden gittiler 1 sene modamız geçermiş belli zaten o yüzden bütün albümleri çıkar çıkmaz 1. sırada oluyo o yüzden biletleri 12 dakikada tükeniyo ben şuana kadar hep belieberlar ve directionerlar kardeş diyodum ve justinle ilgili hiçbir zaman kötü imada bulunmadım ve bulunanlara da karşı çıktım ama bazı belieberlar çok abartıyo ve bu fotoğrafın baya önceye ait olduğu o kadar belliki onu bile ayırt edemiyosunuz

    YanıtlaSil
  76. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:05

    belieber kardeşime böyle diyemezsin siz çok uzattınız.

    YanıtlaSil
  77. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:07

    sen aynaya bakarak yazsın sanırım bu yazıları.

    YanıtlaSil
  78. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:08

    ben smiler hem lovatic hemde belieberım ama sen bunu anlamadın. Smiler değilsin demiyorum ama sen benim smiler olduğumu anlamadın ve bu lafı bana söyleyerek MİLEY'ye laf söylemiş oldun.

    YanıtlaSil
  79. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:12

    ben smiler lovatic ve belieber'ım sen kardeşine böyle diyeceksen fanlığına geri dön.

    YanıtlaSil
  80. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:14

    sen belieber kardeşliğine inansaydın burada bir belieber a laf sokma çabaların olmaz idi.

    YanıtlaSil
  81. Tomris Elmalı28 Ocak 2014 16:15

    smiler selenator sen smiler olduğundan eminsin dimi çünkü ben eskiden beri smilerım bana mal demen MİLEY'e laf koymu şolman

    YanıtlaSil
  82. ben sana laf sokmaya çalışmıyorumki beni sadece bi belieberın bunları söylemesi çok kırdı zaten bundan sonra bu kardeşliğe inanabilir miyim onu bile bilmiyorum

    YanıtlaSil
  83. elif_BelieBer28 Ocak 2014 16:58

    ben sana ne dedimki şimdi kafan iyimi senin

    YanıtlaSil
  84. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 17:34

    ben onu sana demedim ki ben sana haklısın dedim.şu harry'i koruyan gerizekalılara dedim yoksa smiler'sın bende seni destekliyorum.smiler kardeşliği....

    YanıtlaSil
  85. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 17:36

    kızım ben onu Directioner denen salağa dedim görmüyor musun?Yanlış anladın sen.

    YanıtlaSil
  86. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 17:41

    laflarını kendine sakla canım!Belieberlara bulaşma sikerler!Misal benim arkadaşım ELİF kendisi koyu bir Belieber'dır.O yüzden kapa çeneni!!!!

    YanıtlaSil
  87. Asdfghkl salak :D

    YanıtlaSil
  88. Asdfghjk salak <3

    YanıtlaSil
  89. Asdfghjkl salak <33

    YanıtlaSil
  90. Niye her şeyle Justin'i kıyaslıyorsunuz ki?

    YanıtlaSil
  91. Genel ev'in anlamını bilimiyorsundur umarım.Çünkü öğrendiğin zaman bu dediklerinden pişman olabilirsin.

    YanıtlaSil
  92. Tam olarak hikayesini doğru bilmiyorsun aslında.Biz yarışmadan 1.olarak çıkmadık.Bu bir mazeret değil grubun da imkanları çok kötüydü.

    YanıtlaSil
  93. Lise 2 deyim 98liyim.

    YanıtlaSil
  94. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 20:18

    Bide bana bu kadar mı küçüksün diyoo lan amk yalpığı aynı yaştayız neden bahsediyosun sen ne diyosun??Bende lise 2'deyim. ve 98'liyim!Yemin ediyorum bu amk salağının beyni yokk!!Malsın kızım şimdi s*ktir ol gitt!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  95. Gerçekten 98'li misin? Çünkü gerçekten cümlelerin çok basit çocuk cümleleri.Yetişkin bir tavır takınmadığından dolayı mı böylesin? Bak gerçekten yaşıtımsan,yetişkinsen başka yerden görüşeceğim seninle ve eğer bana haklı olduğunu kanıtlarsan özür dileyeceğim.Twitter hesabı connected2me fark etmez.Çünkü çok ciddiyim gramer hataların çok fazla şakasına mı bu tarz konuşuyorsun anlamıyorum bile.

    YanıtlaSil
  96. Asdasfasgsh :D herkez genel evden cikiyo bu normal .. Abi ciddimisiniz ya

    YanıtlaSil
  97. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 20:54

    Mal mısın kızım?Sana neden yalan söyleyim ki?Evet gerçekten 98'liyim.Cümlelerim çocukcaymış güldürdün amk beyinsizi....!!!Sen kendi yazdığın yorumların çok mu yetişkin??Şakayla gerçeği bile ayıramıyorsun bile ne diyim ben sana?!Ayrıca bu yaş çok yetişkin bi yaşmış gibi bahsediyorsun!Herşeyin farkındayız ama biz anne ve babalarımızın gözünde hala küçüğüz!Herkes 18 yaşına gelince anca yetişkin olur.İşte bende burdan beyinsiz olduğunu anlıyorum sanki 30 yaşındayız amk!!Nasıl cümleler kuracağımı senden mi öğrenecem!?Haklıyım özür dilemene gerek yok.Çünkü senden özür bekleyen olmadı.Hadi canım gitkendine bi beyin satın all!!!

    YanıtlaSil
  98. Aile gözünde çocuk olmamız manevice,18 yaşımızı gersek de çocuk oluruz onlar için onu karıştırma.Senden olgunluk beklerdim onu diyorum ben.

    YanıtlaSil
  99. Hepiniz malsiniz emin olun bana yazdiginiz yorumlar umrumda degil cunku bakmiyacagim sacma sapan seyler yuzunden birbirinize yorum atiyorsunuz agza alinmayacak seyler yaziyorsunuz kusura bakmayinda savundugunuz kisiler de birbirinin ayni hepsi ayni halt. Savunmak icin yanlislarini kapatmak icin sacmaliyorsunuz biriniz herkez genel eve girer bu cok normal bile yazmis haydi durmayin alta yazin hemen kufurlerinizi veyada ne sacmaliyo dersiniz bu size yakisanda bu anca bole savunursunuz kendinizi

    YanıtlaSil
  100. Amk bi gidin salaklar. Başka biri açınca bakıyorsunuz Harry mi açınca pis oluyor ? Acizliğin bu kadarı. Acıyorum.

    YanıtlaSil
  101. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 21:24

    Daha çooook beklersin canım...Lann amk malıı Trabzonlu ve Ankaralılara çingene diyen sensin şimdi sen olgunluktan mı bahsediyorsun?Senin gibi ona buna çingene diyeceğime çocuk olurum daha iyi!Ayrıca daha bu yaşta olan olgun insanlar çoook soğuk olular yani mesafeli.Ben halimden memnunum uzatma Harry,nin götüne baka dur!!Tüm directioner'ler bakın bakın belki böyle tatmin olursunuz amk Orospularıı!!!!

    YanıtlaSil
  102. Bu Neyin Kafasıdır Abi?28 Ocak 2014 21:40

    neyse bunların hepsi ergenlik heyecanı yakında geçer merak etmeyin :D

    YanıtlaSil
  103. SmİlEr_SeLeNaToR28 Ocak 2014 21:41

    Asıl ben size acıyorum!Sen çok salaksın bu 1.
    Evet Miley'de yada diğer ünlülerde açtı ama Smiler olmama rağmen korumadım !Çünkü yaptığı kötü bişeydi bu 2.
    Directioner olmanız onların yanlışlarını korumanız anlamına gelmez bu 3.
    Arkadaşım sadece iğrendiği için böyle demişş bu 4.
    Ayrıca Justin çöp kutusuna işedi diye dünyayı ayağa kaldırdınız ama Justin'in en azından götü gözükmüyodu Harry'nin iğrenç götü ortada bu 5
    Ve asıl aciz ve mal olan sensin amk aptalı buda 6.....!!!!!!

    YanıtlaSil
  104. Tomris Elmalı29 Ocak 2014 01:02

    sen ciddimisin ? ALLAH sana beyin vermez iken biz sana veremiz.

    YanıtlaSil
  105. Justin açtığı zaman böyle demiyorsun ama amk malı.

    YanıtlaSil
  106. SmİlEr_SeLeNaToR29 Ocak 2014 13:40

    Daha bitmedi bunlarda varrr!!!!

    YanıtlaSil
  107. ay allahım bize kezban diyenlere bak amk belieberler :D çok güldüm aq ya justin açınca niye pislik demedinizde abaza gibi baktınız eminimki eğer bi yeri görünseydi justinin öküz gibi bakardınız umursamıyoruz evet neden çünkü directioneriz hemde gerçek directioner sizin gibi yaptığı şey yanlış diye aşık olduğumuz adamları yargılyıp kınamıyoruz takmışsınız belieberler adını biliyosun hikayesini değil :DDD:DDD:DD:d:DD: asıl bende buna gülüyorum sanki varya bizimkilerin hepi zengin piç kurularıydı amk onlarda justin ne yasadıysa onları yasadı bi yarısmayla ünlü olmak çok mu kötü ? yarışmayı kazanamadılar evet bunu herkes biliyo ama sonra onlardan grup olmalarını istediler neden hepsinde bu yeteneği gördüler. grup olarakda 3. oldular 1. olmamalarına rağmen şuan buralara kadar geldiler biletleri 12 dakikada tükeniyo this is us gişe rekorları kırdı ama believe hiç tutmamış one directionun justinden ayıran tek şey zaman onlar justin gibi 14 yaslarında ünlü olsalardı kimin daha iyi olacağı belli simon cowell : bu aralar justin bieber katy perry çok ünlü görünüyolar ama one direction ayrı onların başarısı daha önce çok görmedim ve hayranları çok güçlü ve bana dersiniz şimdi götünden uydurdun yok öyle bişey diye hepsi this is us ta söylendi bana 5 tane finale kalmış fakat kazanamamış ama taa buralara kadar gelip ünlü grup veya bir kişi farketmez bu kadar ünlü olan finalistleri saysanıza yapamazsınız çünkü one directionun başarısı eşsiz . harry e terbiyesiz diyosunuz siz sarhoş olun da bakalım terbiyeli kalabilcekmisiniz ? harry kaç kere böyle magazinlere düştü toplasan kaç kere ! justini düşün şimdi genelevinden çıkmalar evine stiritipzci çağırmalar ! evet hala harry terbiyesiz ! 1 yıllık hevesmiş bok bi yıllık heves ! one direction bizim için 1 yıllık heves olsa ergen kezban dediklerindede onlardan vazgeçerdik ama hala directioneriz bunu aklınaza kazıyın kendi kendinize 1 yıllık heves deyip güldürmeyin kendinizi oke ? ve aminim 1D türkiyeye geldiğinde bize hi derdi :D:D:D:D hayranlarından kaçmazdı !

    YanıtlaSil
  108. mk kullanıyo bize ergen diyene bak töbesstt :D:D:DD:D:

    YanıtlaSil
  109. bi erkeğin açması mı bi kızın mı amk salağı tabikide mileyin açamaması lazım özürlüsünüz aq

    YanıtlaSil
  110. modaya uyuyosan siktirgit selenotor olma stan ol navy ol onlar coollar neden olmuyosun ? amele aşk moda mı demektir belieberler allahım çok coollar anlatamam off keşke onlar gibi olsaydık off çok kıskanıyoruz amele madem modayı takıyosun siktirgit burdan

    YanıtlaSil
  111. sen cidden gerizekalı mısın normalde hiç katılmam bu tartışmalara ne justin hayranıyım ne de one direction ama demişsinya herkes genel evden çıkıyor bu yine normal ahaha yarıldım amık beyinli bebemisin sen genel evin anlamı ne biliyomusun orada ne yaptıklarını evt ck nrml genl ev gerizekalı cidden kaç yaşındasın söyle bide yorum yazana Allah sana beyin vermemiş falan demiş haklı gibi uf cidden acıyorum sana o kadar küçük ve komik durumdasın ki hastalık gibi yayılan türünüzün de senin de amınakoyım

    YanıtlaSil
  112. götün kalkmış indir onu biraz sen git justini öv salak bu yaşta anca ay justin ay harry dersiniz zaten biraz büyüyün

    YanıtlaSil
  113. SmİlEr_SeLeNaToR29 Ocak 2014 17:06

    Sen siktir git amk orospusu!Ben zaten burdaydım sonradan gelme kaveşe!Bide üste uzun uzun yazmış okuduk mu zannediyon mall!Sen o gaylere aşıksan zaten gerizekalısın!Ayrıca Belieberlara laf atma at kafalıı!!Salak mısın kızım sen?Zaten siz Belieberlar kadar olamazsınız çünkü sizde beyin yokk!!Evet Belieberları kıskanıyosunuz!Çünkü sizden daha çoklar ve idolleri sizin salaklar gibi yeteneksiz değil!!Bide amele kötü bişeymiş gibi bana amele diyoo amk salağıı!!!Kendi ismine bi bak!IILAYDA1D'miş resmen salaksın!!Sikile sikile mi bu hale geldin canısı??Sen şimdi onlarla evleneceğini filan düşünüyosundur.Şimdi o döl israfı idollerini götüne sok (Hiç bi zaman sokamayacaksın)ve siktir ol gitt!!!

    Justin'in dili götüne girsin kevaşe!!!!

    YanıtlaSil
  114. amk biz harrynin yaptıgı çok iyi bişey mi dedik? justin yapınca sizene diyosunuz harry yapınca piç igrenç yaratıkmı oluyo şimdi onun başarıları alıp senin görüne sokrım

    YanıtlaSil
  115. askım salak ya :D

    YanıtlaSil
  116. Bu Neyin Kafasıdır Abi?29 Ocak 2014 18:22

    kaliteli mal asdfghjklş :D

    YanıtlaSil
  117. SmİlEr_SeLeNaToR29 Ocak 2014 18:27

    Sanki çok başarılıda başarılarını götüme sokacakmış!Lann amk kevaşesi Justin yapınca sizene mi diyoruz hatalı olduğunu söylüyoruz!Ama siz salaklar her türlü şeyi yapıyosunuz haklı çıkarmak için!!Yemin ediyorum yazdığıma deymezsin ama napacan dayanamıyorum!!Ben Justin'in bi adamın dudağını öptüğünü görmedim.Ama harry bi adamın dudağından öpmüştü dimi?Şimdi hangisi pis iğrenç yaratık oluyo??Benim arkadşım dediği gibi Haryy!!!Şimdi o iğreç pi yaratık harry'ni götüne sokabilirsin ama bulabilirsen amk orospusu!!!

    YanıtlaSil
  118. Bu Neyin Kafasıdır Abi?29 Ocak 2014 18:29

    gerizekalı mal açıp bakmaya gerek var mı? fotoda herşey belli zaten :D

    YanıtlaSil
  119. SmİlEr_SeLeNaToR29 Ocak 2014 18:30

    Salak erkek açınca sevap mı oluyo amk malıı!!Kendin 1d'yi seviyosun kim özürlü acaba kes çeneni amk beyinsizi!!!

    YanıtlaSil
  120. ya neresi normal genel evin gerizekalı? :D

    YanıtlaSil
  121. Senin kadar olmasada ^^

    YanıtlaSil
  122. Hilal Kılıç30 Ocak 2014 21:48

    BELLİKİ HABERSİZ ÇEKİLMİŞ AMK İDRAR INI YAPIYOR VE BUNU BİLEREK KOYUCAK ÖYLEMİ? SİKTİRİN GİDİN ŞURDAN AMK DAHA ÇIPLAK GÖRMEMİŞSİNİZ

    YanıtlaSil
  123. Hilal Kılıç30 Ocak 2014 21:57

    SİZE ACIYORUM AMK MİLLET SİKİNİN RESMİNİ CEKİYOR,KARA İSİYOR,NEZARETE ATİLİYOR VE SİMDİDE BUNU YAPTİ DİYE HARRY ABAZA OYLE Mİ? JUSTİN KONSERLERDE KIÇINI GOSTERİR BİR BOK DEMESSİNİZ COCUK İDRARİNİ YAPİYOR PİS İGRENC YARATİK DERSİNİZ AKLİNİZA SIÇIYİM AMK.

    YanıtlaSil
  124. elif_BelieBer31 Ocak 2014 20:41

    justin nerde açtı itçik tamam oda kovaya işedi ama götü falan gözükmüyoduu beyinsizz

    YanıtlaSil
  125. elif_BelieBer31 Ocak 2014 20:41

    açık bi yer görüyomusunn

    YanıtlaSil
  126. elif_BelieBer31 Ocak 2014 20:46

    la kak mal göt lalesi seni boş laf yapma itçik

    YanıtlaSil
  127. elif_BelieBer31 Ocak 2014 20:48

    senin amına kazık sokarım şişi iner sikimin salağı

    YanıtlaSil
  128. elif_BelieBer31 Ocak 2014 20:55

    siktir mal

    YanıtlaSil
  129. elif_BelieBer31 Ocak 2014 21:30

    teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  130. elif_BelieBer31 Ocak 2014 21:55

    bize küçük beyinsiz diye afkurdu mal acı gerçek yaşıtımsın ama senin beynin küçük 3 aylık o yüzden bizden küçüksün uza göt lalesi

    YanıtlaSil
  131. SmİlEr_SeLeNaToR31 Ocak 2014 23:03

    Bişey değill tatlım:-) :-)

    YanıtlaSil
  132. elif_BelieBer31 Ocak 2014 23:54

    justinin donunu böyle aşağa çekip belieberların önünde utandırmadılar bide salak Harry diyo hayatımda en utandığım andı çimenlere işerken utanmıyomuydu götçük

    YanıtlaSil
  133. elif_BelieBer31 Ocak 2014 23:57

    teşekkürler canım sende koyu smilersin ama ne kadar anlatsan o kdar boş beyinleri almıyor ama gene savunduğun için sağol :-D :-D

    YanıtlaSil
  134. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 00:25

    Zaten Bize bulaşmaya beyinleri yetmez:-) :-) Boşver takma beyinsizleri:-) Ama Justin'e laf attıklarında cevabını ağır bi şekilde veriyoruz:-D :-D :-P

    YanıtlaSil
  135. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 00:27

    Bide kendi iradesiyle açmıyo diyolar amk salaklarıı!!Bune şimdi ne yapmaya çalışıyor mall??

    YanıtlaSil
  136. elif_BelieBer1 Şubat 2014 00:49

    ohoho ondan şüphen olmasın :D :D

    YanıtlaSil
  137. elif_BelieBer1 Şubat 2014 00:50

    adı üstünde mal ne yaptığı belli deill

    YanıtlaSil
  138. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 18:38

    Ben Smiler olduğumdan eminim ama sen beni anladığına emin misin?Miley'e laf mı koydum?Sana mal demedim ki!İstersen yorumların kime gittiğine bak.Hatta ben seni destekledim.Miley'e ne dedim ki ben söyler misin??

    YanıtlaSil
  139. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 18:39

    Bu kız iyi ama bizi yanlış anlıyo Elif.Ben bu kızı anlayamadım:(:(

    YanıtlaSil
  140. elif_BelieBer1 Şubat 2014 19:06

    aynen banada diyo ben lovatic belieber falanım bana böyle diyosan fanlığa geri dön ben ona bişe demedim bende anlayamadım :D :D

    YanıtlaSil
  141. elif_BelieBer1 Şubat 2014 19:08

    :D :D :D :D :D aynen :D :D

    YanıtlaSil
  142. elif_BelieBer1 Şubat 2014 19:11

    arkadaşım neden bizi yanlış anlıyosun yada öylemi anlamak istiyosun açıklarmısın bize biz sana ne dedik banada fanlığa geri dön diyosun bence sana kim yanıt vermiş onu iyi kontrol et hepimizin iyiliği için :D

    YanıtlaSil
  143. elif_BelieBer1 Şubat 2014 19:23

    bu aekadaş bizlemi yaşıt merak ettim ?

    YanıtlaSil
  144. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 20:33

    Hayır.Sanırım bizden 1 yaş küçük.Yani 14 yaşında:-) :-)

    YanıtlaSil
  145. elif_BelieBer1 Şubat 2014 20:48

    ben 16'yım ama :D

    YanıtlaSil
  146. elif_BelieBer1 Şubat 2014 20:54

    ama 16 ya gireli 3 ay oldu 15 sayılır yani :D

    YanıtlaSil
  147. SmİlEr_SeLeNaToR1 Şubat 2014 21:31

    Bende Şubat 27'de girecem 16'ya.Evet oda 15 sayılır:-) :-)

    YanıtlaSil
  148. elif_BelieBer1 Şubat 2014 23:57

    bu arada yeni koyduğun resim güzelmiş delena :D

    YanıtlaSil
  149. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 00:19

    Evet Forever Delena<3<3<3Bende seninkine bayıldım Mileyy<3 <3 <3

    YanıtlaSil
  150. elif_BelieBer2 Şubat 2014 00:25

    MİLEYE BAYILDIM BEN O FOTODA ÇOK GÜZELL TABİ GENE ÖYLE SARIŞINIMM BENİMM MİLEYY <3 <3

    YanıtlaSil
  151. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 00:29

    Ne biliyim herkes bana ergen ergen konuşuyosun diyip duruyo.Gerçi hala ergenlikten kurtulamadık ama olsun mutluyuz dimi?Bu arada sanırım terazi burcusun.Bende Kova burcuyum.Yaa Justin'in haberine bi bak.Ben pek inanmadım çünkü tmz haberi.Yani resim shop'ta olabilir bilmiyorum:-( :-( :-(

    YanıtlaSil
  152. elif_BelieBer2 Şubat 2014 00:33

    evet terazii hem ergen olmak kötü bişeymiş gibi konuşuyolar lan ergen ne be biz genciz.... o haberi diyosan justin shop olabilir ama o yanındakini bileemem elliyo falan kafamda çok soru işareti var tmz haberi sonuçta inanasım gelmiyoo :(

    YanıtlaSil
  153. SmİlEr_SeLeNaToR2 Şubat 2014 00:44

    Aynen:-) Sanki ergen olmak küfür gibi geliyo insanlara.Bide kendileri çok büyük olsa bişey demiyicem.Tmz haberi ne zaman doğru çıktıda şimdi doğru çıksın?Evet bide adam elliyo Justin'in elleri salık.Bu yüzden benimde inanasım gelmiyor.:-(

    YanıtlaSil
  154. elif_BelieBer2 Şubat 2014 00:52

    gerçek olsada inanmak istemiyorum ama tmz işte inanmıyorum bunlara benn

    YanıtlaSil
  155. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 14:17

    uff hiç sevmiyorum bunu yaa iğrenç iğrençççç !!

    YanıtlaSil
  156. BelieBer SmileR23 Mayıs 2014 12:59

    tamam canım inanıyorumki zaten :D hem bide 15 yaşında ol neolacakki sonuçta aynı yaştayızz şeqerunn bende lise 2deyim doğum günüm 7 ekim :) :P

    YanıtlaSil
  157. HAHAHAHAHHAHAHAHA:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  158. Kızım kafan iyi mi?Yoksa bişey felan mı içtin?Sana çoook haklısın canım dedim HAKLISIN!Ve oç ve Kezban lafını - adı bile olmayan mala dedim.Yoksa ben Smiler kardeşime oç diyecek kadar düşük değilim!Ben gerçek Smiler'ım ve Elif ve beni desteklediğin için bizde seni destekledik.Ama yanlış anladın.Bu yorumda sana sadece Çoook haklısın canım:-):-) dedim.Beni destekleyen birine neden hakaret ediyim??:):)

    YanıtlaSil
  159. Sen yazı yazmayı bildiğini mi zannediyosun gerizekalıı?Sadece ben size Kezban demiyorum herkes diyo!Adınız çıkmış bi kere o kadar çoook saçma konuşuyosunuz ki!Bende modaya uyuyorum.Yumurta gördüm tabii mesela Harry'nin götü!!Evet Miley belki kendi iradesiyle açıyoo.Ama konumuzu neden Miley'e taşıdın anlayamıyorum!Smiler'ım diye mi?Ayrıca Harry'i bu kadar koruma istersen çünkü oda kendi iradesiyle bunları yapıyo!Hemde o bayıldığınız grubun hepsi!!Miley'e laf atmadan kendi idollerine bak amk malıı!!!


    http://www.ohmygahh.com/wp-content/uploads/2013/08/one-direction-harry-styles-kiss-james-corden-a-league-of-their-own-2013.jpg

    YanıtlaSil
  160. directioner olmayan genç23 Mayıs 2014 12:59

    poposu güzelmiş sladfksşldkf

    YanıtlaSil