» » Austin Mahone "Say You're Just A Friend" Şarkısının Kendi Aşk Hayatıyla İlgili Olduğunu Söyledi!



Austin Mahone "Say You’re Just A Friend" adlı singleının aslında kendi kişisel aşk hayatı hakkında olduğunu ortaya koydu. Austin Twist dergisine şunları söyledi:
Orta okulda böyle bir kızla gerçekten iyi arkadaştım ve o çok güzeldi, her zaman bir arkadaştan daha fazlası olmayı dilemiştim. Bir gün artık kendimi tutamadım, bu yüzden ona anlattım ve o da "Aw, bu çok tatlı, ama ben senden arkadaş olarak hoşlanıyorum ve daha fazlası olamaz." dedi. Kalbim kırılmıştı... Zaman her şeyi iyileştiriyor!

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply