» » » » Avril Lavigne Miley Cyrus'ı Beğendiğini Söyledi!


avril miley cyrus

Avril Lavigne bugün iHeart Radyo Müzik Festivali'nde bir performans sergileyerek hayranlarını sevindirdi.

Nickelback grubu üyesi olan Chad Krueger ile Temmuz ayında tekrar evlenen "Rock N Roll" şarkıcısı, evliliğinin "çok ama çok iyi" gittiğini söyledi. 
Bunu seviyorum ve biz gerçekten çok mutluyuz. Çok fazla seyahat ediyor, ben de çok seyahat ediyorum bu yüzden birlikte olmak için elimizden geleni yapıyoruz ve birbirimizi destekliyoruz.  
Ayrıca Avril festival için Las Vegas'ta bir hayran gibi olmanın nasıl olduğuyla ilgili konuştu:
En iyi yanı dün gece Katy Perry'i izlememdi ve Drake de oradaydı. Benimle tanışmak için çok heyecanlıydı. Bana "Seni küçükken dinlerdim." dedi. Ben de ona "Aman Tanrım! Kaç yaşındasın?" dedim. O da "Yirmi altı. Kalbimde çok özel bir yere sahipsin." dedi.
Avril'in bir başka sevdiği ünlü ise ondan önce festivalde performans sergileyen Miley Cyrus. Avril'in 20 yaşındaki şarkıcının MTV Video Müzik Ödülleri performansı konusunda nasıl hissettiği sorulduğunda cevapladı:
Aslında gerçekten çok eğlenceliydi çünkü benim menajerim onun da menajeri. Şuanda kendi işini yapıyor ve süper birisi, bu yüzden onun için iyi bir şey.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply