» » » » Miley Cyrus Rolling Stone Dergisine Kapak Oldu!



20 yaşındaki başarılı şarkıcı Cyrus, Rolling Stone dergisinin Ekim ayının kapak kızı oldu. İddalı pozlarıyla dikkat çeken genç şarkıcının işte dergiye özel açıklamaların bir kısmı;
Bu dergiye ilk kapağım. Çılgın dergiye kendim gibi çılgın bir iz bırakmalıyım. Rolling Stone için eğlenceli akılda kalıcı bir poz vermek istiyordum. İlk olarak akıma laser tag ( lazer ışıklarıyla oynanan oyun) oyunu oynarken poz vermek geldi ama sonra bu berbat oyun fikrinden vazgeçip, dövme yaptırırken poz verdim. 
MTV sahne performansım öncesi, kuliste Kanye West herkesin içinde, bana inandığını ve etrafta benim gibi bir şarkıcı olmadığını söyledi. Beni çok mutlu etti!
 Justin Bieber Hakkında:
"...Ben ondan çok büyük değilim, bu yüzden hiç ona akıl hocalığı ediyorum gibi hissetmek istemiyorum. Ama bir şekilde ona danışmanlık yapıyorum. Çünkü daha uzun bir zamandır bu b*ktan işi yapıyorum ve çoktan bir değişim geçirdim, onun bunu henüz tam olarak yaptığını sanmıyorum. Gerçekten sıkı çalışıyor. İnsanlar onu ciddiye almasınlar ama o gerçekten davul çalabilir, gitar çalabilir, şarkı söyleyebilir..."





Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

16 yorum:

  1. abartmış kız kısaca.

    YanıtlaSil
  2. üzgünüm ama Miley buralara biryerlerini açarak geldi.(bu benim düşüncem saygı duyun.)

    YanıtlaSil
  3. O doğuştan ünlü hatırlarsan babası şarkıcı.

    YanıtlaSil
  4. SelenaismyQueen25 Eylül 2013 16:19

    Miley'e üzülüyorum. Sanırım psikolojim bişey, yoksa biliçliyken bu kadar ahmaklaşması imkansız. Bu nedir? Akla sığmaz. Ne kadar iğrençleşceksin daha fazla... Biri şuna dur desin, tek rahatsız olan ben miyim ulan?!

    YanıtlaSil
  5. Nedense,çoğunlukla Selenatorler yorum yapıyor.

    YanıtlaSil
  6. SelenaismyQueen25 Eylül 2013 16:35

    Selenator olmam birşey değiştirmiyor ._. 1. yılım daha tamamlanmadım bile, ama Miley'yi küçüklüğünden tanıyorum, asla sevmedim. Şimdi kes çeneni :3

    YanıtlaSil
  7. smiler&belieber25 Eylül 2013 22:31

    forever smiler ım zaten kendi isteğiyle yapmadığını aptallar bile bilir ama daha fazla ileri giderse onu durdurmamaız gerekebilir malesef ama onu her haliyle seviyorumm o hayatımmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  8. Sadece dövme yaparken ki fotoğrafını sevdim... Ve açıkçası değiştiğini kabul etmisinede sevindim.. Ama onu eskisi gibi olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  9. smiler forever forever28 Eylül 2013 12:19

    ben onu her haliyle severim rüyamda hergün onu görüyorum ve kalktığımda ağlıyorum onu herzaman sevbiyorum ve onun gülüşünü görmeden ölmek istemiyorum

    YanıtlaSil
  10. amk her boka bu benim düşüncem saygı duyun dersiniz biri o götez selenaya laf edince de hıı o mlk bi kere taam mı .s..s dersiniz. saygı duymayana saygı duyulmaz.

    YanıtlaSil
  11. ForeverMiley17 Ekim 2013 16:30

    Bence çok iyi her zaman ki gibi. :D Miley ne yaparsa yapsın her zaman yanındayım. <3

    YanıtlaSil
  12. forevermiley25 Ekim 2013 18:36

    sürtük sensinnn kaşarrrr

    YanıtlaSil
  13. mk o stkse sen orspsun !

    YanıtlaSil