» » » » Selena Gomez ve Justin Bieber Görüşmeme Kararı Aldı!



Uzun bir ilişki yaşayan Selena Gomez ve Justin Bieber arkadaş kalmayı planlıyordu. Hatta çift ayrıldıktan sonra da beraber üç-dört kez görüntülenmişti.

Anlaşılan o ki, ikili artık arkadaş olmak da istemiyor. Bu kararın verilmesinin nedenini, ikilinin yakınların biri açıkladı. Kaynağın söylediğine göre, ayrıldıktan sonra yapılan dramla ikisi de başa çıkamıyormuş. İkili mesajlaşmayı, birbirlerini aramayı bırakmış. Hatta haftalardır görüşmüyorlarmış.

Ne düşünüyorsunuz? Sevgili olamasalar bile arkadaş kalabilmeleri iyi olmaz mıydı?

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Ben onları arkadaşken seviyorum . Forever Belieber , Forever Selenatör ANTİ JELENA !

    YanıtlaSil
  2. Hiç yakışmıyorlar ya . Selenayı sevmiyorum Justin'i hak ettiğini düşünmüyorum . KARARIMA SAYGI DUY !

    YanıtlaSil
  3. Dilara Gökçe27 Eylül 2013 19:57

    Önemli olan Selenanın mutluluğu benim için. Belieberlar için nasıl Justinin mutluluğu önemliyse benim için de onunki önemli. Jelenayı destekliyordum açıkçası yakışıyorlardı falan. Ama ne olursa olsun Selenanın yanındayım. Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. ohh be hele şükür Justin'in yakasından düştü

    YanıtlaSil
  5. onlar sadece ikisi iyiler başka limseye ihtiyaçları yok .kendi kararlarına saygı duysunlar.zaten onlar biraz zor ayrılırlar.birbirlerine ölesiye aşıklar.böyle bir haber çıkarmalarının sebebi gözden uzak şüphesiz olmak.onlar hala birlikteler.sadece kafa dinliyorlar.belieber ve selenatorlrden kurtuluyorlar.ben de bir belieberım ama onları çok seviyorum.insanları işinize geldiği gibi görmeyin derim.boşunada çabalamayın,onlar ayrılsa bile kendi kendinize bilmeden hatırlatıyorsunuz.onlar birbirlerine aitler.yani JELENNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  6. bencede konşmasınlar.zaten justn bieber eskisi gibi değil.nerde düşüp kalktğı belli dğil artık!selenayı çok seviyorum hiç üzülmesin.george ile çok yakışırlar :) <3

    YanıtlaSil