» » » » » Noah Cyrus ve Paris Brosnan Çıkıyor!



Miley Cyrus'ın kız kardeşi Noah Cyrus ve yakışıklı oyuncu Pierce Brosnan'ın oğlu Paris Brosnan çıkıyor!

İkili ve arkadaşları bu hafta Kaliforniya'da alışverişe gitti. Noah yeni sevgilisiyle çekildiği fotoğrafları paylaşmayı ihmal etmedi!

Ayrıca Noah'ın son zamanlarda Twitter'da hakkında yazılanlar için üzgün olduğu söyleniyordu.



Bir Twitter hesabından Noah'a hakaret içerikli tweetler atılmış, Noah da bir tanesini retweet yaparak herkesle paylaşmıştı.
Senin bir star olduğunu hiç düşünmedim çünkü değilsin. Hiç bir şeysin. Bir çeşit sürtüksün. Ablan Miley Cyrus olmasaydı kimse seni sevmezdi.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

18 yorum:

  1. ÇOK TATLILAR ♥

    YanıtlaSil
  2. lan benden küçük kaç kez saçını boyattı yaşından büyük giyiniyor of mk ölüyüm ben o zaman .s .s

    YanıtlaSil
  3. yalnız haber çok komik kaliforniyaya alışverişe gitti ne yaaa biz bi alışveriş merkezine gitmek için izin alıyoruz neyse ben sustum .s.s.s

    YanıtlaSil
  4. Ağlamak istiyorummmm .s.s.s şanslı !!

    YanıtlaSil
  5. Tweeti kim attıysa çok haklı ben ablasınıda sevmiyorum şahsen

    YanıtlaSil
  6. seher smıler5 Eylül 2013 12:36

    çok şanslı bir kız ama yinede onu aşağılamak bizim işimiz değil kızın parası pulu ve rahat bir ailesi var sonuçta bnce yaşı küçük ve yaşına göre hiç davranmıyor ben onuny aşındayken sevgili nedir onu bilmiyodum...

    YanıtlaSil
  7. Bu kız bile sevgili buluyorsa ( o sünmüş burun , kepçe kulak ve yumurta kafayla ) biz hala Muş

    YanıtlaSil
  8. aynen niye onu sevmiyorlar anlamıyorum

    YanıtlaSil
  9. Bende böyle bir hayat isterdim... :(

    YanıtlaSil
  10. Birşey sorailir miyim Noah kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  11. sdgvdfgvdfvgbdf6 Kasım 2013 17:10

    abi tweet haklı ama biraz ağır omuş

    YanıtlaSil
  12. neden kızı kçümsüyosnz lan bnce gzl

    YanıtlaSil
  13. hem siz kendinize bkn mk. sizene

    YanıtlaSil
  14. Bence kız haklı noah tipsizin biri paris de nerden bulmuşsa ablasinin parasini yiyo piç iste ayrica ben olsam noah lacikmazdim gorumce miley orospu zaten olacak cocuga yazik olur ;-)

    YanıtlaSil
  15. çok şanslı diyosunuzda ablası sürtük birinin kardeşi olmak şans değil şanssızlıktır

    YanıtlaSil
  16. ya ablası miley cyrus olmasaydı kim bakar buna be :d

    YanıtlaSil