» » » » » » Zayn Malik Yüzük Alışverişine Louis Tomlinson ve Eleanor Calder İle Beraber Gitti!


louis zayn eleanor calder

Louis Tomlinson & Eleanor Calder çiftinin 11 Eylül'de nişan yüzüğü bakarken görüntülenmesi "Bir One Direction üyesi daha mı evleniyor?" dedikodularına yol açmıştı ama görünüşe göre Louis ve Eleanor sadece Zayn'e Perrie için yüzük seçmesine yardımcı oluyormuş!


Zayn ve Perrie'nin düğünlerinin yakında olacağını duyurmuştuk ve ayrıntılar gelmeye devam ediyor. Görünüşe göre Zayn'e aldığı ilk $1 Milyon değerindeki yüzük yeterli gelmemiş ve ikincisini almak için arkadaşları Louis ve Eleanor'dan yardım istemiş!

Sıradaki çift Louis Tomlinson ve Eleanor Calder mi?


Çiftin kuyumcuda yüzük bakarken görüntülenmesi dedikodulara yol açmıştı ama Eleanor sadece arkadaşı Zayn'e yardım etmeye çalışıyordu. Ne kadar düşünceli! Herkes sıradaki düğünün onların olmasını istiyor, kim bilir belki Louis ve Eleanor da Zayn ve Perrie'nin düğününden bir kaç fikir edinirler. Louis ve Eleanor tapılası bir çift ve Louis'nin annesi de attığı tweet'de öyle düşündüğünü belirtiyor:

"Eleanor, Louis'nin yaptığı her şeyle ilgili, hep onun yanında. Bir anne olarak daha mükemmel bir kız arkadaş dileyemezdim."
Louis'nin annesi çoktan Eleanor'u gelini olarak kabul etmiş gibi gözüküyor! Siz ne düşünüyorsunuz? Bence Louis ve Eleanor kesinlikle evlenmeliler, ben şahsen çok beğeniyorum ikisini.

Kuyumcudan bir fotoğraf:


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Eleanor ve Louis gerçekten iyi bir çift ne kadar kıskansakda evlenmelerını ısterım birbirlerini mutlu eden ve bunu dısarıya yansıtan bir çift

    YanıtlaSil
  2. Abi ağzınızı hayrı açın ne demek Zayn & Perrie ve Eleanor & Louis evlensin? Directioner'lar ölür o zaman! Tabi biraz kafanız çalışsa böyle şeyler yazmazsınız ama neyse...

    YanıtlaSil
  3. saçma salak konuşmayın abi evlenirler size ne onların da bi hayatı var. yeter artık takıntı haline getirmeyi kesin

    YanıtlaSil
  4. Ben Eleanor çok iyi bir kız eğer mutlu olacaksa Louis neden olmasın? Ama Zayn ve Perrie'yi desteklemiyorum bence bu bir oyun.Ve bunu da kanıtladım.

    YanıtlaSil
  5. Okay . If Louis and Eleanor happy,

    YanıtlaSil
  6. bak babyfaceim şimdi onlar mutlu olcaksa tmm öldürmez ne kadar acıtsa bile ama her zaman izi kalacak

    YanıtlaSil
  7. evet evet evlenmeliler ben istiyorum lütfen onların mutlu olmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  8. ATARLIDİRECTİONER10 Mayıs 2014 11:36

    YA GERÇEKTEN SİZİ ANLAMIYORUM ZERRİE'Yİ DESTEKLEMİYORSUNUZ AMA ELEANOR VE LOUİS'İ DESTEKLİYORSUNUZ SİZE İNANMUIYORUM HİÇ Mİ CANINIZ YANMIYOR GERÇİ GERÇEK DİRECTİONERLAR ONE DİRECTİON GRUBUNU SEVENLER ONLAR İÇİN ÖLENLER ONLARI BAŞKA KIZLA GÖRMEYE DAYANAMAZLAR AMA SAHTELER İSE DAYANABİLİR MESELE ELEANOR VE LOUİS'İ DESTEKLEMENİZ GBİ ELEANOR PARA AVCISI SÜRTÜĞÜN TEKİ PERRİE DE ÖYLE ONE DRECTİON ÇIKAN KIZLARIN HEPSİ SÜRTÜKKK !!

    YanıtlaSil