» » » Katy Perry: "Ariana Grande Günümüzdeki En İyi Kadın Pop Sanatçısı."



Son zamanalarda Ariana Grande'in ünü arttı ve Ariana birçok ünlüyle de iletişime geçti.

Bu ünlülerden biri de Katy Perry. Katy'ye göre günümüz pop müziğinde en iyi kadın sanatçı Ariana'ymış!
Ariana'yı seviyorum. Bence günümüz pop müziğinde en iyi kadın sanatçı o. Kesinlikle en iyi sese sahip, en iyi canlı sese. Öldürüyor. O çok iyi. 
Onunla birlikte takıldım ve kaydını yayınlanmadan önce dinledim çünkü ona erişmek istiyordum. O en tatlı kız ve onun en iyisi olmasını istiyorum.
Katy'nin bunları söylemesinden sonra Ariana'nın bir hayranı ona bu sözleri Twitter'dan ulaştırdı ve Ariana da Katy'yi çok sevdiğini söyledi. Daha sonra da Katy'nin yeni albümünü satın almalarını söyledi.
Gerçek bir arkadaş ve bana ilham olduğun için çok teşekkürler Katy Perry. Seni seviyorum. Herkes #Prism'i satın alsın.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. Güneş Dayıoğlu17 Ekim 2013 22:43

    NAH

    YanıtlaSil
  2. katy'i severim ama abartmış gaga falan varken şu bebeye mi en iyi kadın pop sanatçısı demiş. SAÇMALIK

    YanıtlaSil
  3. EN İYİ Mİ ? İMKANSIZ.

    YanıtlaSil
  4. Demi varken Ariana mı??? Katy biraz abartmış!!!

    YanıtlaSil
  5. ariana sürekli aynı şaçı yapıyo!!!!

    YanıtlaSil