» » » » Lorde Selena Gomez'i Eleştirmeye Devam Ediyor!



16 yaşındaki şarkıcı Lorde son zamanlarda Selena Gomez'in kendisi için yapılan eleştiriyi yanıtlamasından sonra tekrar konu hakkında konuştu. Geçen ay Selena Gomez için şu şekilde eleştiri yapmıştı:
Belli bir ses seviyesinde pop müziğini seviyorum. Ama ben bir feministim, ve şarkısı "Come & Get It"in konusu ise şu "Hazır olduğun zaman, gel ve beni al" Bu şekilde tasvir edilen kadınlardan bıktım. 
Öte yandan ise Selena Gomez cevap vermeyi geciktirmemişti.
Eleştirinin iki farklı türü vardır. Birisi bilgisayarın arkasına gizlenen ve sonu gelmeyen şeyler söylemek isteyen insanlardır, ama asla yüzünüzü göstermezsiniz ve birisi de sadece sözlü olanlardır. Özellikle, herkesin görüşünü takdir ediyorum çünkü birçok zaman boyunca onun (Lorde) müziğini coverladım. Süper yetenekli ve harika olduğunu düşünüyorum. Ama aynı zamanda feminizmin ve spesifik olmanın çok hassas bir şey olduğunu düşünüyorum çünkü bana göre bir sanatçıyı yıkmaya çalışmak feministlik değil. Bu yüzden hissettiğim tek şey bu, ama bildiğiniz üzere genç ve çok fazla yeteneği var, çok daha fazlasını alacak. 
Lorde ise geri cevap olarak şunları söyledi:
Son 15 yıl içinde müzikte komik bir kültürün geliştiğini düşünüyorum ve bunlar antiler. Yani, %100 iyi olmayan bir müzik hakkında bir fikriniz varsa, eleştiriniz için makul nedenleriniz olsa bile, antisinizdir. Demek istediğim, desteklenmeyen hiçbir şey söylediğimi sanmıyorum. Çoğu zaman söylediğim şeylerin arkasında dururum.  

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

63 yorum:

  1. bu lorde kendini ne sanıyo lan amk malı sen kimsinde gidip büyük sanatçıları eleştiriyon slk yaaa

    YanıtlaSil
  2. Kız kendini birden madonna sandı beyler dağılın :D

    YanıtlaSil
  3. ne derseniz deyin lorde haklı

    YanıtlaSil
  4. bu yazilnlrdn bna neler anldgini soyler misin cok merak ediorum sn mi anlmkta zorluk cekiosun yada bn cok mu zekiyim

    YanıtlaSil
  5. Aynen sanarsın Madonna konuşuyor kendisi o kadar kusursuz ki başkalarıyla uğraşmaktan kendini alamıyor. Bence bu Lorde boku bir an önce çenesini kapamalı

    YanıtlaSil
  6. kendi kusurlarına bakmadan neden herkesi eleştiriyo bu amk malı

    YanıtlaSil
  7. selenatorirem19 Ekim 2013 22:10

    Kendini bir şey zannetti bu mal .

    YanıtlaSil
  8. Lorde neden henüz tamamen bir ünlü olamamışken böyle iddalı çözemedim. Yani henüz yeni yeni müzik sektöründe ve kendine durduk yere anti kazanıyor. Ki Come&Get It şarkısında bu kadar abartacak sözler yok ki arkadaşın feministlik damarı kabarmış hemen. Şarkısını çok kez dinledim ve yetenekli ama artık durması gerekiyor bence.

    YanıtlaSil
  9. Slk bu kız ya katkısız slk mal öküz

    YanıtlaSil
  10. daha lord un kim olduğunu bile bilmiyorum neyin kafasını yaşıyo bu mal?

    YanıtlaSil
  11. Azra Akbulut19 Ekim 2013 22:20

    Selenator değilim ilk Önce bunu söyleyim. Kız göt gibi konuşuyo yaşı 16tıymış bide gelmiş selena Gomez'i eleştiriyo amk. TAM BİR SÜRTÜK!!

    YanıtlaSil
  12. ♥MILENA♥19 Ekim 2013 22:31

    Lorde kendini Madonna sandı. Zaten bu Lorde midir her ne boksa ebesini sikicem.

    YanıtlaSil
  13. sürtüğün anlamını bilmeyen gerizekalı anladık selenatorsün yaşla ne alakası var açıkça düşüncesini söylemiş biçok kişi de hak verdi

    YanıtlaSil
  14. yaa bu kendini lady gaga sanıyo ya da Madonna sanıyo galiba seni bi elie geçirirsem ........................................................................ (siz anladınız)

    YanıtlaSil
  15. Azra Akbulut19 Ekim 2013 22:38

    Esra selenator değilim. Birçok kişi dediğin eminimki selena antileridir. Lorde yaşına göre daha büyük birisine ağır bir eleştirme yapmış. Üzgünüm ama ben gibi birsürü insan Lorde adlı kişiyi yeni duymuş. yani tanınan birisi de değil

    YanıtlaSil
  16. CANIM LORDE'CIĞIM. BİRAZ DAHA AÇIKLAYICI OLUR MUSUN ? YANLIŞ ANLAYANLAR VAR DA. TEŞEKKÜRLER :))

    YanıtlaSil
  17. Abicim hani bi Madonna bi Britney bi Katy Perry olursun da eleştirirsin onu anlarım ama bu kız adını daha yeni duyduğumuz 16 yaşında daha müzik sektöründe çaylak olan bir kız ve 6 yaşından beri ünlü olan 5-10 senedir müzikle uğraşan bir kızı eleştiriyor. Komik

    YanıtlaSil
  18. Kız daha yeni yetme birisi gelmiş Selena neredeyse onun yaşı kadar ünlü. Kız 16 yaşında Selena yaklaşık 15 yıldır(6 yaşından beri) ünlü aq

    YanıtlaSil
  19. selena onun yaşı kadar zamandır ünlü.neyin kafası la bu?ümüğünü sıkarım kızm senin!

    YanıtlaSil
  20. Selena ondan daha ünlüyken ve onu geçtim ondan yaşca büyükken,nasıl kabaca eleştirisini yapıyo anlamadım. Selenator değilim ama Selena,adam gibi cevabını vermiş. Lorde niye hala uzatıyo onu anlamış değilim. Madonna dese Lady Gaga dese anlarım da bu kıza ne ? Tutturmuş bir feministlik. Selena sanki yapacağı şarkıyı ona soracak.

    YanıtlaSil
  21. 15 yıldır kız bir yaşında müziği anlamış amk

    YanıtlaSil
  22. kanka ismi lorde :D ama bende tanımıyom takılma mk

    YanıtlaSil
  23. Güzellik açısından da Selena daha harika bence.

    YanıtlaSil
  24. İkisinidePekSevmeyenGirl.20 Ekim 2013 11:31

    Ya ben ikisinide pek sevmiyorum ama Lorde sen kimsinde Selenayı eleştiriyorsun ya? Daha 16 yaşındasın düşünde konuş biraz.

    YanıtlaSil
  25. selenatör değilim ama daha lorde'nin kim olduğunu bilmiyorum bu gitmiş yaşı kadar ünlü olan birine laf yetiştiriyo büyü de gel çocuğum

    YanıtlaSil
  26. bir smilerin aynı zamanda bir selenator olması veya selenayı savunması kadar güzel bir şey yok! <3

    YanıtlaSil
  27. mk kızın fotolarına baktım yemin ederim korktum o gözler ne öylee sen kimsin lan 10 15 tane hayranınla felan ne konuşuyon selenatörler seni s...... atar

    YanıtlaSil
  28. Sikerim ben bu kızı orospuya bak göt isme bak lorde kaşar adı gibi

    YanıtlaSil
  29. Şu küfürlü yorum yapanların hepsi çoluk çocuk, buna inanıyorum yani. Cidden. Anladık seviyorsunuz da, küfür ederek savunduğunuz kişi de sizin küfürlerinizden ve etrafta yaygara çıkarmanızdan nefret ediyor bunu bilin. Edebinizle, saygınızla savunun ve biraz da adaletli olun. Önünüze gelen her insanı sürtük yaptınız çıktınız ya. Saygılı olun artık.

    YanıtlaSil
  30. yabancccıııı21 Ekim 2013 15:18

    kız 16 yaşındaymış hahhaytttt gülesim gledi eğer o 16 yaşındaysa benim ninem 4 yaşında :D asdfghj

    YanıtlaSil
  31. şu yorumları gördükçe ağlayasım geliyo abi.s "lrde glmş 10-15 hyrnyl slnya lf atyo.s.ss."

    YanıtlaSil
  32. selenator_smiler_lovatic26 Ekim 2013 12:00

    bu kız kim ki yaa gerizekalıı !!! :D Senn Kiiim Selena'yı Demi'yi Miley'i Eleştirmeek Kimm ?? Bu Arada Kızım Sen Kimsin ?! :D

    YanıtlaSil
  33. Lorde çok haklı bence zaten büyük bir Lorde hayranıyım ama Selanın son zamanlarda yaptıklarını bende desteklemiyorum. Not: belieber değilim yani justin için selanyı sevmiyo filan demeyin

    YanıtlaSil
  34. Selena Gomez Lorde un şarkılarını coverladı yani bu onunda Lorde a hayran olduğunu gösterir

    YanıtlaSil
  35. katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  36. sen buraya Lorde un çirkin çıktığı bir foto atıyosun sonra selena daha güze diyosun beyinsizsin ama konuşuosun konuşma!

    YanıtlaSil
  37. Lorde'nin güzel çıktığı resim yolla,bu resme ''çirkin çıktı'' deriz zaten.Selena'nın Lordenin güzelliğine bin basacağını herkes biliyor burada lafa söze gerek yok.

    YanıtlaSil
  38. ForeverSelenator6 Kasım 2013 20:22

    salak mısın sen demekki lordenin çirkin çıktığını kabul ediyosun selena her resimde güzel çıkıyor ayırca makyajsız hallerini atmış makyaj güzeliniz Lordeyi gotunuze sokun

    YanıtlaSil
  39. Katılıyorum,Selena makyaj güzeli falan da değil ayrıca.Lorde'nın harika bir sesi de yok.Kendinden başarılı sanatçıları eleştirmeyi kessin bence.

    YanıtlaSil
  40. Affedersiniz ama siz, 13-14 zeka yaşında olan gençler, biraz müzik yapan ve yıllarca güzellik ürünlerine milyon dolarlar yatırmış bir sanatçı gördüğünüz gibi onu tanrı ilan ediyorsunuz. Onun için ağlıyor, ondan başka bir şey düşünmüyorsunuz. Hiçbiriniz, bana onun arkanızdan küfür etmediğini kanıtlayamaz. Lorde yetenekli bir sanatçı. Ama yeni ünlü oldu. Feminizm içeren düşüncelerini açıkladı diye suçlu olamaz. Tabi siz Selena Gomez gibi bir starın kölesi(!) olduğunuz için iki lafa dayanamadınız, çareyi hakarette buldunuz..

    YanıtlaSil
  41. asdadsa adam haklı beyle dağılın mk selena resmen müzik endüstrisine hakaret olarak şarkı söylüyo ben öyle rezalet bi ses daha görmedim mk lordeyi sevmedim ama haklı millet napıyım :DDD

    YanıtlaSil
  42. olum phen BU Lordemidir kordemidir götmüdür her ne boksa bu kızı parçalarım

    YanıtlaSil
  43. kiz katyde kafa takti amq-,- kendini kralice sandi aq biri ona dur desin:D

    YanıtlaSil
  44. directioner-selenator ^^9 Ocak 2014 09:01

    lordenin dedikleri gçtümün kılı bile olamaz

    YanıtlaSil
  45. SMİLER_SELENATOR9 Ocak 2014 12:11

    Bu kız bi şarkısı beğenildi diye kendini bişi sandı.Seside abartılacak kadar iyi değil ama!Kendi şarkısına bakmıyor mall!!Come&get it harika bi şarkı ve sözleride çok güzel ve anlamlı bence.Royals'dan 1000 kat güzel olduğu belli.Üstelik bu bi şarkı neden abartıyosun beğenmiyosan dinleme gerizekalıı!!!Ben bunu tanımıyodum bile!Selena'ya laf atınca tanıdım.Mal mal konuşup duruyoo salakk!!Selenanın parmağı gotüne girsin amk salağıı!!!!!!!

    YanıtlaSil
  46. bu kızı hiç sevmiyorum çok kendini beğeniyor. salak şey. ya!

    YanıtlaSil
  47. sen daha kaç yaşındasında 5 yaşından beri tv de olan birine laf tarasın seni bircok insan geçen ay tanıdı havan kime senin ya ?

    YanıtlaSil
  48. onu demeye çalışıyorum ya . biçok insan geçen ay tanıdı ilk defa adını duydu bu kız kendini rihanna falan sandı heralde ??

    YanıtlaSil
  49. ne türde haAKLI ACABA ????????????????? kim oluyoda mMEDYADA bakın MEDYADA evinde eleştirsin tamam ama MEDYADA eminemi rihannayı selena yı justini eleştiriyo Kİ?

    YanıtlaSil
  50. sen kendini ne3 sanıyosun lorde ve sen SÜRTÜKSÜNÜZX

    YanıtlaSil
  51. esra amma malsın. eminim yaşında lorde denen kafasızdan küçüktür. ben antiselena olduğum halde bu yeni bitme 16 yaşındaki yersiz otun ağzını burnunu dağıtmak istiyorum. o kimki yeteneği sorguluyor ayrıca şahsen onun müziğini hiç sevmiyorum. seside ördek gibi zevkler ve renkler tartışılmaz bence 16 yaşındaki bu küçük kaltak bu şekilde polimikler yaratarak gündemde kalmaya çlışıyoor çünkü kim olduğunu kesinlikle yeni öğrendim ve eminim bu eleştirileriyle herkes kim olduğunu merak etmiştir.

    YanıtlaSil
  52. selenatörü savunduğumuz yok bizm. sadece bu 16 yaşındaki malın haddini bilmesi lazım selenaya bitek bi laf ederiz hahha..

    YanıtlaSil
  53. lorde sen kendini ne zannediyosun kari alt tarafi royals in var zaten selenayi elestiricek durumun yok senin git isine amk

    YanıtlaSil
  54. lorde feminist diye herkes feminist olmak zorunda değil sana ne yani şarkılarını hiç dinlemedim ama gündemde olmak için haksız eleştiriler yapıyor. Selena feminist değil istediğini istediği gibi söyleyebilir onun şarkısı başkası karışamaz bu eleştiri değil kişisel seçime girer herkes sen olmak zorunda değil lorde

    YanıtlaSil
  55. esra lorde u mu tutuyorsun? evlenip kraliçe mi olcan?

    YanıtlaSil
  56. selenator kraliçesi9 Mart 2014 20:49

    selena ya laf bile edilemez unutmayın! selenator & smiler & lovaticler kardeştir mükemmeldir şahsen ben başkasının idolüne laf atmak istemem ama lorde mudur corde mudur ona haddini bildirmek lazım.

    YanıtlaSil
  57. Mahidevrancı31 Mart 2014 20:59

    Sıkı bir selena hayranı değilim ama bu lorde kendini nesanıyor? Gerizekalı

    YanıtlaSil
  58. selenator değilim diyenlerin hepsi selenator asdfghjk

    YanıtlaSil
  59. Ulan bu lorde kendini ne bok zannediyoda kaç yıllık bir sanatçıya böle ağır eleştirilerde bulunabiliyo Selena kaç yıldır müzik sektöründe gelmiş bir yeni yetmeden tavsiye mi alıcak bu sürtük kendini ne zannediyor götü kalkmış aq bunun belli -_-

    YanıtlaSil
  60. Amacı güya Selena yı geride bırakmak ama henuz bu kadar baslangictayken bunu yapamaz yani. Selenayi kotulemeye calisiyor. Kim inanir simdi bu sozleri tarafsiz elestiri olarak soyledigine? Yani bir selena mi varmis sanki sarki sozu boyle olann

    YanıtlaSil
  61. tam bir malsın. feminizm işte bundan bahsediyor. her konuda şu güzel, bu çirkin demenizden nefret ediyorum. sen lorde'a bakınca ne görüyosun, bilmiyorum ama ben başarılı genç bir kız görüyorum. eleştirisindede %100 haklı buluyorum. ama siz ne anlarsınız feminizm den. sanki hepiniz dünya güzelisiniz ayrıca olsanız nolurki aklınızın neye çalıştığı belli. ileride aynaya bakınca göreceğiniz şey belli. güzel-çirkin, zayıf-kilolu, uzun-kısa ama kesinlikle aciz bir kadın.
    not: lorde hayranı değilim. hatta hayranlarına ne denilir onu bile bilmiyorum. bildiğim iki şarkısı var sadece. ama ses olarak selena'nın üstünde olduğu belli.

    YanıtlaSil