» » » » » » Nick ve Joe Jonas, Miley Cyrus'ın VMA Performansı Hakkında Yorum Yaptı!



Jonas Brothers, Out dergisinin son sayısının kapağında! Nick, Joe ve Kevin büyümeleri, dedikodularla başa çıkmaları ve Miley Cyrus'ın VMA performansı ile ilgili düşünceleri hakkında açıldılar.

Miley hakkında, Joe:
Bu onun en sevdiğim performansı değildi. Büyüdüğünü söylemenin bir yolu olduğunu düşünüyorum ve bu başka bir yoldu. Bence bu onun yöntemiydi. Bakın, insanlar bunun hakkında konuşuyor bu yüzden ben Miley'nin istekleri için çalıştığını düşünüyorum.
Nick:
Miley zeki. Gerçekten çok zeki. Her zaman onun hakkında bir şeyler biliyoruz. Her zaman başarılı olacak. Performansı eğlenceliydi   gülmüştüm.
Cinsellikleri konusundaki söylentiler üzerine, Joe:
Bizim bir sürü gay arkadaşımız ve gay hayranlarımız var. Bir erkek grubu klişesi oluşmuş; insanlar varsayıyorlar, ama biz suçlu değiliz.
Nick:
Önceden grup olmak için, fazla tiyatrocu bir inektim. Tiyatroyu seviyorum ve hala yapıyorum, ve modayla ilgileniyorum. Klişelerin buna bağlandığı birçok şey umrumda.
Olgunlaşmaları üzerine, Nick:
Üç ya da dört yıl öncesine kıyasla rahatça kurcaladığımız şeyler bizi daha inatçı yaptı.
Joe:
Herkesi tatmin etmeye çalışıp yaşayamadığınız yerde bir noktaya ulaşırsınız, özellikle de bir müzisyen olarak. Birileri olumsuz bir şeyler bulacak. Biz de şöyle dedik, Kimsek o olalım, görüşlerimizi söyleyelim ve gerçekten bir insan olarak kim olduğumuzu gösterelim.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

  1. aslında ;Miley'yi en çok Nick'le yakıştırmıştım fakat malesefki ayrılmışlardı

    YanıtlaSil