» » » » » Perrie Edwards, Zayn Malik'i Nasıl Etkilediğini Söyledi!



Perrie ve Zayn gelişen kariyerleri ve yorucu tur programları nedeniyle ayrı zaman geçirmek zorundalar. Neyse ki, aralarındaki o kıvılcımı sürdürmek için yeni bir şey keşfettiler.

Perrie Edwards, nişanlısı Zayn Malik'i nasıl mutlu edebileceğini biliyor. Little Mix şarkıcısı, One Direction grubunun üyesi olan Zayn Malik ile nişanlanmış olabilir, ama bu onu etkilemeye çalışmaktan vazgeçtiği anlamına gelmez. Aslında, son zamanlarda Zayn'i kendisine bağımlı olarak tutmak için yaptığı çekici hilelerden birini ortaya çıkardı.
Ne olduğunu biliyor musunuz? Zayn ile Skype'den konuştuğumda makyaj yapmak için çaba sarfediyorum. Bu iyi hissettirir. Ama gerçekten az makyaj yapmalısınız, bu şekilde gerçekten daha iyi görünebilir. Ayrıca bazı iyi aydınlatma yerleri bulmaya çalışıyorum. Bazen lamba ucunun yönünü değiştirmeyi unutuyorum bu yüzden bir boya tabancası gibi görünüyorum ve Zayn'e "Oh, yeni uyandım" diyorum. Ama asıl olan bu değil. Makyaj sayesinde kusursuz görünebiliyorum.

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

20 yorum:

  1. Kübra Altuntaş2 Ekim 2013 17:07

    Hehe.Makyaj kimseyi kusursuz yapmaz.Hele hele bunu bir boya tenekesi söylüyorsa aslaa.

    YanıtlaSil
  2. yav he he seni alıp boya reklamlarında oynatalım bence

    YanıtlaSil
  3. lovaticforever2 Ekim 2013 19:58

    he gülüm he

    YanıtlaSil
  4. Töbe yarabbim makyajla ilgili olduğunu bilseydim haberi açmazdım yaaa

    YanıtlaSil
  5. Yaw he he amk ibnesi

    YanıtlaSil
  6. perrie : makyaj beni kusursuz yapıyor
    Demi : makyaja güvenme yollarda güzel ama altından kanalizasyon geçer

    YanıtlaSil
  7. DMLA ADDSGSGXDSX3 Ekim 2013 16:26

    :A:S:SA::S:S: İYİ LA SİZENE AMK ::S::A: istediğini yapar

    YanıtlaSil
  8. TC Ilayda Koç3 Ekim 2013 17:10

    Makyajla daha da çirkin olan kişiyi bulduk xd :sfsgs

    YanıtlaSil
  9. yoo bence lambadan kaynaklanmıyo sen herzaman boya tabancası gibisin

    YanıtlaSil
  10. Siktir git aq ergeni.Dırekşıncı.

    YanıtlaSil
  11. you are bitch ı am perfect3 Ekim 2013 19:51

    sen s*ktir amk malı

    YanıtlaSil
  12. you are bitch ı am perfect3 Ekim 2013 19:52

    amk. ben senin etkileme yolunun içine edim inek hayvann

    YanıtlaSil
  13. MRS.STYPAYHORLİKSON4 Ekim 2013 02:21

    Az makyaj yapın diyor birde amınakoduğum. Gündelik yaptığın makyaj miktarını getirdinde bizmi okulu boyamadık . Siktir git amk .

    YanıtlaSil
  14. Makyajlı yada makyajsız her şekil güzel değilsin Perrie -.- (BENİM FİKRİM)

    YanıtlaSil
  15. AntiPerrieEdwards6 Ekim 2013 14:54

    Perrie git az õtede yasa. Orda yap fotosentezini.....
    Anlatabildik mi?

    YanıtlaSil
  16. he ya aynen la

    YanıtlaSil
  17. sen siktir lan nnnnnn amk

    YanıtlaSil
  18. Açıklamasaydın bilmiyoduk. Cidden bak :D :D

    YanıtlaSil
  19. direkçi:hadi bi bok beyinli perrie ile uydurma bişi yapsın bizde bok beyinliler olarak inanalım çünkü biz bok beyinliyiz bok beyinli gibi davranmalıyız forever bok beyinli olmak

    YanıtlaSil