» »Unlabelled » Noah Cyrus : "Lütfen Benden Nefret Etmekten Vazgeçin!"

Miley Cyrus'ın kız kardeşi Noah Cyrus sosyal medyada sürekli olarak hakaret içerikli mesajlar, yorumlar alıyor.
Bunlardan en yaygını Noah'ın ablası olmasaydı hiçbir şey yapamayacağıydı.
Noah'ın saçının bir kısmını kazıtmasından sonra bu mesajlar daha da çoğaldı. Noah da o mesajlara yanıt yazdı.
"Lütfen benden nefret etmekten vazgeçin. Ben kendim bir insanım ve ne istersem yapabilirim. Lütfen kaba olmayın. Sizce bana çirkin olduğum ve başka biri olmaya çalıştığımı, kendim gibi olmadığımı söyleyen yorumlarınızı okurken eğleniyor muyum? İnsanların bana şuanda söyledikleri kelimelere inanamıyorum. Lütfen size yalvarıyorum, durun."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

4 yorum: