» » » » Taylor Swift ve Lorde Birlikte Yemek Yedi!

Lorde; Taylor Swift, Selena Gomez, Lana Del Rey ve Miley Cyrus'a ağır eleştirilerde bulunmuştu ama anlaşılan Taylor için bu sorun değil.
İkili dün New York'taki Shake Shack sırasında beklerken hayranlar tarafından görüldü.
Hatta bir hayran güvenlik görevlilerinin izin vermemesine rağmen ikilinin gizlice fotoğrafını çekti.
Sizce Lorde ve Taylor ne konuşmuş olabilirler?
Fotoğraf;

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Taylor çok olgunca davranmış bence.Burda onu yemeğe çıkarması ona akıl vermek içindir..Zaten ona akıl verebilek en iyi kişilerden biri.Nerde yorum yapıp nerde yapmıcağını ona eniyi oösterirdi zaten :))

    YanıtlaSil
  2. Kardelen Ayşe15 Kasım 2013 09:12

    Bu kızı seviyorum yaa.Taylorın bu inceliğini abla kardeşine yapmaz amg.Benim ablamı ben eleitircem oda beni yemeğe çıkartıp konuşcakk.NAhhhh :D Döver la beni gider babama söyler :D <3 Demem o ki bu kadar asil ve egosundan kurtulmuş aklıyla hareket edebilen bir kadın kolay bulunmaz. :))))) :)):)

    YanıtlaSil
  3. Yanlız taylorun saç rengine bitiyorum ya onasıl bir renktir.Çok yakışşıyoo aşkıma da :D

    YanıtlaSil