» » » » Avusturalyalı Hayrandan Selena Gomez'i Ağlatan Video!


Selena Gomez The Hot Hits'le yaptığı bir röportajda gözyaşlarına boğuldu ve bunun nedeni Avusturalyalı bir hayran! Hot Hits röportajcısı Maude Garrett Selena ile teke tek bir röportaj gerçekleştirdi ve Selena'nın yanına giderken yanında onun için özel bir şey götürmüştü. 
Hot Hits Selena hayranlarından bir video istemişti ve bu videolardan en güzel olanını seçip Selena'ya izletecekti ve kazanan Avusturalyalı hayran Georgie oldu. Georgie'nin videosu gerçekten çok sevimliydi ve Selena bu videoyu izlerken gözyaşlarına hakim olamadı. 

Selena düşüncelerini şöyle ifade etti; 
"Her zaman röportajlar yapıyorum ve bunlar genellikle kimle çıktığım, ne giydiğim, en sevdiğim renk veya şarkıya dayalı oluyor. Ve beni gerçekten benim için takdir eden insanları bulduğum zaman, bu beni ayakta tutuyor."
Ayrıca 21 yaşındaki şarkıcı, 2014'te Asya ve Avusturalya'yı kapsayacak bir konser turu planlıyor.
Selena ; "Ben Stars Dance turunda en inanılmaz zamanlarımı geçiriyorum ve ilk defa Asya ve Avusturalya'da performans sergileyeceğim için çok heyecanlıyım"
Selena Gomez videoyu izledikten sonra o kadar çok ağlıyordu ki gözyaşlarını bir mendille durdurmak zorunda kaldı. Selena, Asya ve Avusturalya'ya gidip hayranlarıyla tanışmak için sabırsızlanıyor.

Röportajı burdan izleyebilirsiniz ;

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: