» » » » Demi Lovato ve Selena Gomez Arkadaşlıkları Hakkında Konuştu!


The Huffington Post raporuna göre, Selena Gomez ve Demi Lovato 3 yıl boyunca konuşmadı. Fakat bu yılın başlarında Demi ve Selena kendi farklılıklarını bir kenara koyarak arkadaşlıklarına bir fırsat daha vermeye karar verdi.
Güzel şarkıcı Lovato, Selena hakkında MTV News'a şunları söyledi;
"Biz ayrı zamanlar geçirdik. Gerçekten uzun süre konuşmadık. Şimdi hayatın çok kısa olduğunu fark ettik ve eğer hayatınızda çok sevdiğiniz insanlar varsa, bence onların etrafında olmanız gerek. Selena abla oldu ve ben onun için etrafında olmak istiyorum. Her şey onunla alakalı. O büyük bir ruha sahip, güzel ve yetenekli. Selena daima benim kalbime çok ama çok yakın olacaktır."
Geçtiğimiz günlerde ise Selena, Kiss 108 Jingle Ball sahne arkasında Demi hakkında şöyle konuştu;
"İnsanlar Demi'nin benim için her zaman var olduğunu unutuyor. Demi'yi 7 yaşımdan beri tanıyorum. O hep benim kardeşim gibidir. Ona daima değer vereceğim."
Ayrıca Selena ikisinin de Barney & Friends'deki eski arkadaşlarıyla görüştüğünü itiraf etti.
Eski zamanlardan beri Selena Gomez ve Demi Lovato arkadaşlığı kıskanılıyor. Bizce gerçekten sağlam bir dostlukları var. Umarız aralarına yine 3 senelik bir dargınlık girmez. 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum: