» » » Eminem : "Justin Bieber'a Yardım Edeceğim"


Eminem ve Justin Bieber'ın arası hiç iyi değil diye biliyorduk. Fakat bir süredir, Eminem'in Justin'e yardım etmek istediği hakkında dedikodular var. Ünlü yıldız Eminem, geçtiğimiz günlerde bir açıklama yaparak Justin Bieber'a yardım etmek istediğini dile getirdi.
Eminem, Justin'in zor zamanlar geçirdiğini söylererek sözlerine şöyle devam etti ; 
"Bu olayları ben de yaşadım. Ben de ilaç kullandım ama şuan ayaktayım ve hala güçlüyüm. Justin'i çok seviyorum, o çok başarılı bir çocuk, onun için endişeleniyorum. Ona yardım edeceğim. O çok güçlü bir çocuk, bunları anlatacaktır."
Evet, bunlar Eminem'in sözleri. Demek ki, Eminem'in Justin'i sevmediği haberleri yalanmış. Bizler de geçen günlerde, Eminem'in Justin'i arayıp tavsiyelerde bulunduğunu söylemiştik. Ayrıca Eminem, söylentilere göre yılbaşından sonra Justin Bieber'ı eve çağırmış.

kaynak: müzikbuldum

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Emineme boşuna kral demiyoruz işte.

    YanıtlaSil
  2. zaten ona yardım edebilecek kişilerin en başındaki EMİNEM

    YanıtlaSil
  3. Eminem kral değil repin tanrısı

    YanıtlaSil
  4. The Queen Of Rap28 Aralık 2013 12:58

    The King Of Rap <8

    YanıtlaSil
  5. işte bazı mallarda Justın ile eminemi kıyaslıyıp ortamı geriyorlar oysa eminemin JUstın dan bir alıp veremediği yok

    YanıtlaSil
  6. Rap yabancı bir kelime , rep Türkçe mi bilmem ama Türkçe okunuşu bu .

    YanıtlaSil
  7. Ulan Yapcağınız Habere mk :D Lan Em Zaten Şarkılarında Ona Top Diyerek Alay Ediyo Siz Hala Juğsteeeeen Diye Bağrın mk

    YanıtlaSil