» » » » Justin Bieber : "Selena Gomez Harika Bir Kadın"



Ünlü şarkıcı Justin Bieber, geçtiğimiz günlerde Los Angeles'ta Power 106 adlı radyo programında Selena Gomez'in onun kalbini kırdığını itiraf etti ve bugüne kadar hala onu sevdiğini söyledi. 
Salı günü verdiği röportajda Bieber, Selena ile ilişkisinin hayatındaki en önemli şey olduğunu belirtti. 

Justin Bieber'a 'All That Matters'ın önemi soruldu ve Bieber şunları söyledi ; 
"All That Matters benim ilişkimin en harika zamanında yazıldı. Ve biliyorsunuz o zaman, o  'önemli olan tek şeydi.'"
BigBoy bu hikayenin doğru olup olmadığını sordu ve Justin 'bu gerçekten doğru' yanıtını verdi. Bizi asıl şaşırtan kısım ise, BigBoy Justin'e 'O SG mi?' diye soruyor ve Justin 'Evet, gerçekten oydu.' cevabını veriyor. Justin söylediğine göre en iyi şarkısını kalbi kırıldığında yazmış. Bu konu hakkında düşüncelerini şöyle dile getiriyor ; 
"En iyi şarkımı bir zamanlar kalbim kırıldığında yazdım. Ben iyiyim, deniyorum. Bu aşktı. Bu gerçekten aşktı. (Videoda bu sırada başka bir radyo programcısının gözleri doluyor ve 'Bu çok güzel,sizin ayrılmanız beni etkiledi' diyor.) Bu ayrılık bizi etkiledi. Bilirsiniz, biz bir çok insanın önündeyken, bu halka açık bir şeydi. Bu ikimiz için de zordu ama biliyorsunuz, o harika bir kadın ve onu bugüne kadar sevdim. Bence biz en harika arkadaşlar olacağız.Şuanda birbirimize zaman veriyoruz ve konuşmuyoruz."
Justin uzun zaman sonra ilk kez Selena Gomez hakkında konuştu. Görünüşe göre ikili hala birbirine bir şeyler hissediyor. 

Videoyu buradan izleyebilirsiniz;

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply