» » » » Miley Cyrus Oylama İçin Kızgın


Uzun süredir hayranların oy kullandığı Much Music Video Awards'ın sonuçları dün gece açıklandı ve çekişmeli oylamanın kazananı Selena Gomez oldu. 

Ancak görünen o ki Miley Cyrus oylamanın adil olduğunu düşünmüyor! Ödül töreninden sonra attığı tweet herkesin kafasını karıştırdı. Fakat tweete biraz daha dikkatli bakıldığında Miley'nin sadece kelime oyunu yaptığı belli oluyor! Her kelimenin başına ''W'' getirilen tweette kelimelerin başına normal harflerini getirdiğimizde tweetin normal halini anlayabiliyoruz.
''Hileli oylar geri döndü. Ben sadece söylüyorum.''


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

61 yorum:

  1. hahahahhahahahhaha tabiiki kızar o kadar hile yaptı smilerlar mileyde oy dilendi yine kazanamadı şimdide selenaya bok atıyor ayscacsa am faresi senii ajsfeasdcasc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Smilerlar hile mi yaptı?? Lan bok torbası bir bok bilmeden konuşma Kızım varya seni düz alır ters sikerim selenatorleri gördük götünden element uydurma amk kıçını parmaklasınlar

      Sil
    2. Ahahaha geberdim amk ne güzel konuştun :-)

      Sil
  2. aynen öyle 6 kez tweet atıp rt yaptığı halde kazanamadı.

    YanıtlaSil
  3. Beyninize sicayim selenanin 600M izlenme olan tek bir videosu yok varsa bile sadece bir tane aq bok gibi bir kere tek miley i gecti gotumle sarki soylesem ses daha iyi cikar

    YanıtlaSil
  4. Selena miley gibi gotunu acmadi ondan 600M olamamistir sıkinti yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi wb ye gotunu acti diyosun tamam peki eski klipler 1milyona yaklasan klibi var ona ne diceksin :D hayatinda ilk kez biseyde miley i gecti :Ddd apaçık biliniyorki miley selden başarılı

      Sil
  5. Aynen hile yaptılar siklinatörler.

    YanıtlaSil
  6. Ne alaka hile falan olmadı. Miley birkaç kere bununla ilgili tweet atıp bunu RT'leyin demesine rağmen Selena hiç tweet atmadı ve kazandı.

    YanıtlaSil
  7. Kızgın Milletin derdi selena olmuş demekki zamanında iyi koymuş

    YanıtlaSil
  8. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 14:53

    Hile yapıldı.

    YanıtlaSil
  9. Tabikide Selena Kazanması Gerekiyodu Kaç Gündür Miley Selena'ya Laf Attı Selena'da Dayanamayıp Oda Attı Sonra Bu Ödül Miley Saten Twitter'dan Kendine 5 Tane Oy Attı KAzanabilmesi İçin Ama Selena Hiç Atmadı Selenator'lara Atın Demedi Kendine de Oy Atmadı BU HAKEDEN SELENA !!!!

    YanıtlaSil
  10. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 14:59

    Nasıl selena ya güldürme :D Selenators hile yaparak kazandı neyin kafasını yaşıyorsun sen ?

    YanıtlaSil
  11. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:06

    Gelmişsiniz burda ''Mly kndine 5 tne oy attı bi kre.s.s.s'' diyorsunuz. Hayır o oylar çok mu battı size ne yani yeni moda sözünüz bu mu ? Selenators hile yaptı ama hala ''Mly oy attı kndine.s.s.s'' diyip duruyorsunuz.

    YanıtlaSil
  12. hile mi ? peki nerde hile yapıldı kanıtın varmı ? kanıtlarını atarmısın lütfen ?

    YanıtlaSil
  13. evet battı cnm çünkü o kendine oy atmasına rağmen siz gelip selenatorlar ve selena hile yaptı diosunuz pardonda demekki miley kendini o kadar çok beğeniyomuşki kendi kazanması için neler yaptı stn miley nin bu sapıklığı yüzünden kazanacağınımı düşünüyodun ? sana miley den iğrendiğim bir foto atmayı düşünüyorum ama buraya çocuklarda bakıo o yüzden atmıyorum ;)

    YanıtlaSil
  14. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:19

    Kanıtlar

    YanıtlaSil
  15. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:21

    Miley penisin değerini düşürüyor fakat sen hala Selenators'un hile yaptığını kabullenemiyorsun. Aşağı da attım kanıtlarım al bak umarım anlarsın..

    YanıtlaSil
  16. Selenatorgörl16 Haziran 2014 15:21

    Selenators hile yapmadı benim selenator arkadaşlarım var saat 5 e kadar uyumadılar oy attılar bende o kadar olmasa da geç saatlere kadar oy attım selenators çok çabaladı ve Selena da kazanmayı hak etti,

    YanıtlaSil
  17. Selenatorgörl16 Haziran 2014 15:21

    Hile yapılmadı .

    YanıtlaSil
  18. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:23

    Aşağı da kanıtlarım var bak bazıları yapmamış olabilir ama sonuç olarak yaptılar.

    YanıtlaSil
  19. Selenatorgörl16 Haziran 2014 15:23

    Selenators hile yapmadı biz geç saatlere kadar uyumayıp tweet attık oy verdik

    YanıtlaSil
  20. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:23

    Aşağıya bak..

    YanıtlaSil
  21. göremiyorum !!!

    YanıtlaSil
  22. kanıtlar nerde ? ? ?

    YanıtlaSil
  23. Selenatorgörl16 Haziran 2014 15:27

    Selenators hile yapmadı.Çok çalıştık .Çok oy verdik tweet attık yeter artık ya eğer Miley kazansaydı ben İNSAN gibi tebrik ederdim smilers ı biraz insan olun da yenilgiyi kabullenin .Bende kabullenirdim.Benim arkadaşlarım 5 e kadar uyumayıp oy verdiler .Ben o kadar yapmadım tabi ama bende çok yaptım.Lütfen tebrik etmeyi öğrenin !

    YanıtlaSil
  24. hatta miley penisi ile alakası yok hiç alakası yok bir adamla neler yaptığını sizin görmediğiniz başk bir adamla neler yaptğını sana atabilirim ama buraya çocuklar girip görür diye atmıyorum

    YanıtlaSil
  25. burdan smilerslara sesleniyorum sokun şunu kafanıza YENİLDİNİZ kabullenin yalanlar atmayın !!!!!

    YanıtlaSil
  26. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:32

    Mobilsin sanırım ? Fotoğraf yolladım bir sürü.

    YanıtlaSil
  27. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:33

    Çoğu kişi onun yaptığı gösterilere bakıyor çünkü gösterilerde bence daha penisin değerini düşürüyor. Bak farkındaysan gösterilerde diyorum..

    YanıtlaSil
  28. evet mobilim göremiyorum sahiden çok merak ettim ama !!!

    YanıtlaSil
  29. Götunu acarak basarili olmadi bu kiz herzaman selenadan basariliydi hayatinda 1kere mileyi gecmis cokmu :Dddd hile vardi evet ama iki fan grubuda yapti ama selenatorler son anda cok abarttilar sayfayi bi yeniliyosun miley ondeyken sel one geciyo hemde aradaki fark az bi sayida degil eger selenators bukadar hile yapmasaydi o odul her turlu mileyindi. Selenayi severim ama bazi selenatorsler gercekten cok abartiyor ayrica mileyin tweetleri hile sayilmiyor adamlar kendi acikladi lutfen uzatmayin

    YanıtlaSil
  30. Selenatorgörl16 Haziran 2014 15:36

    Ben zaten bunlara selenators demiyorum ki kardeş diyemiyom.MMVA hileye izin vermez sonuçta onlar kontrol ediyolar hileye izin verdiklerini düşunmüyorum

    YanıtlaSil
  31. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:36

    Tamam o zaman bilgisayara geçtiğin de bak çünkü bir sürü fotoğraf yolladım.

    YanıtlaSil
  32. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 15:39

    Kendim gördüm sanırım bazı selenators spam attı. O yüzden Smilers çok geriledi ve çok oy kaybetti.

    YanıtlaSil
  33. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 16:04

    Selenators un bazıları Selena'ya oy atmak yerine bize spam atmış o yüzden çok oy kaybettik.Hatta Smilers çok çalıştı ben bile günlerce sabahlamıştım. Benim sinirim böyle spam atanlara ve hile yapanlara yapmayanlara değil yani.

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar bakın selena yenmiş bu kadar hile yaptı yok şu oldu yok bu oldu demeyin lütfen tebrik edin ve geçin çok mu şey istiyoruz sizden miley eğer kazansaydı biz sizin gibi seviyesiz şeyler söyleyip daha da seviyemizi düşürmez tebrikler deyim geçerdik sizde biliyorsunuz hile olmadığını ama üste çıkıp siz haklı olmak istiyorsunuz bütün olaylarda mileyi hiç ama hiç yanlış yaptı demedim . selenaya da demedim ama bu sefer siz mileyin hayranları mileyi siz küçük düşürüyor üste çıkmaya çalışıyorsunuz malesef BU SEFER MİLEYİN HAYRANLARI DEĞİL SELENANIN HAYRANLARI KAZANDI BUNU KABUL EDİN ETMESENİZ BİŞEY OLMAZ KENDİNİZ KAYBEDER SEYİNİZ DÜŞER TEK SİZİN DEĞİL HAYRAN OLDUĞUNUZ MİLEYİNDE DÜŞER işallah anlamışınızdır ANLAMANIZI UMUT EDİYORUM ...

    YanıtlaSil
  35. He bide size bişey daha sölemek istiyorum. Selenayı sevdiğim için mileyi sevmediğim için selenayı koruyup mileye suç atmıyrum yanlış anlamayın lütfen bunu da yanlış anlarsınız diye söledim çünkü zaten bu olayı yanlış anlamış yeteri kadar bazılarınız ondan SÖLEYİM ANLASINLAR dedim .....

    YanıtlaSil
  36. ::):):):):):):):)::):):):)

    YanıtlaSil
  37. :))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  38. he amk penisi yalayınca değerini düşürüyor aoaıfba işiniz gücünüz bu bok yese ''bok çok yararlı '' dersiniz nasıl bir hayran grubusunuz be

    YanıtlaSil
  39. sikim aq bu odylden mileyde 3 tane var siklena 1 tane alsi daha gotunuz kalkti off olum tamam biliyoz 9 yasindasiniz ama boylede olmaz ki kufretmeyin cocuklar simdi bunlar kufur falan ofrenir annesine soyler yazikk

    YanıtlaSil
  40. kaybedince anca hile yapıldı diyin amk malları

    YanıtlaSil
  41. Niye kavga ediyorsunuz ki onlar bence hala arkadaş ama sel nickle çıkmasaydı daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
  42. Mileyin kızmasınıda anlamıyorum kaybetmişsin olay burada bitti yani selena kazandı oyunbozanlık yapmasa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  43. Selenaya küfür etmeniz gerekmez ve mileyede küfür etmeniz gerekmez

    YanıtlaSil
  44. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 23:44

    ''Kybedince hle ypldı diyin mk mlları hıh.s.s.'' Çünlkü hile yapıldı amk salağı noldu çok mu gücüne gitti ?

    YanıtlaSil
  45. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 23:47

    Sonra gelirsiniz böyle ''slenatorlere sygı dyn sygı tmmı'' Amk malı senin gibi bi gerizekalıya nasıl saygı duyabilirim ki ? Mallığını fazla belli ediyosun :)

    YanıtlaSil
  46. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 23:47

    Düzenli olarak bu fotoyu gönderin zaten tek fotonuz bu :)))))

    YanıtlaSil
  47. ♥♫_Smiley_♫♥16 Haziran 2014 23:47

    Düzenli olarak bu fotoyu gönderin zaten tek fotonuz bu :))))))

    YanıtlaSil
  48. Selenatorum. Ama işte gercekten hile var kabul edin. Smilerlar daha cok ugrastı

    YanıtlaSil
  49. Selenatorgörl17 Haziran 2014 11:11

    Bize siklinatör deme gibi bir hakka sahip değilsin.

    YanıtlaSil
  50. Selenatorgörl17 Haziran 2014 11:25

    Miley Ray Cyrus :Hileli oylar geri döndü sadece söylüyorum

    Perez Hilton :@MileyCyrus senin gelecek yıl performans sergileyemeyeceğini seziyorum.Ha !

    Much :Bizde. kimse oylarımızın hileli olduğunu söylemedi.Bunu bilmelisiniz bizim kendi güvenilir sistemimiz var.

    Ben sadece MMVA nın hileye izin vermiyeceğini göstermek için paylaştım.Miley e kesinlikle hakaret için değil.

    YanıtlaSil
  51. Selenatorgörl17 Haziran 2014 12:38

    Doğru değil diye biliyorum :D

    YanıtlaSil
  52. ♥♫_Smiley_♫♥17 Haziran 2014 12:40

    Aynen bende öyle biliyorum biraz saçma gelmişti zaten neyse Tebrikler :D

    YanıtlaSil
  53. Amına fare mi kaçtı neden bu kadar çok fareye meraklısın ?

    YanıtlaSil
  54. Selenatorgörl17 Haziran 2014 12:48

    Teşekkürler canım :D

    YanıtlaSil
  55. mk traktörleri

    YanıtlaSil