» » » » Kelly Clarkson Hamilelik Dönemi Hakkında Konuştu!


Kelly Clarkson 6 Aralık Cuma günü The Ellen DeGeneres Show'a katıldı. 31 yaşında ki şarkıcı ilk çocuğuna hamile kalmanın verdiği hastalıklardan bahsetti.
Günde bir düzine kez kustum, bu gerçekten çok kötüydü. Buraya çıkmadan öncede kustum ve bir nane şekeri kullandığım için bunu bilmiyorsunuz. Şaka bile yapmıyorum bu gerçekten kötü. Biliyorum bu gerçekten çok mide bulandırıcı. Bu özellik aynı zamanda senin hamileyken çekici olmamanın sebebi. Herkes sana sen çok parıltılı görünüyorsun, saçın çok güzel, tırnakların çok güzel diyor. Bu kesinlikle saçmalık. Tırnaklarım kısa, saçlarım hiç gür değil, sürekli dökülüyor ve hiç de parıltılı değilim. Bu sanki kötü bir kusmadan geri kalanlar gibi, çok berbat. Tamam konuşmuyorum artık. Üzgünüm.
Kelly Clarkson The Ellen Degeneres Show'da;

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply