» » » » Niall Horan Seksi Model Barbara Palvin ile Çıkıyor Mu?


Geçtiğimiz günlerde Barbara Palvin ve Niall Horan bir partide görüntülenmişti. Şimdi ise Barbara'nın X Factor'de görüldüğü söyleniyor.

Louis Tomlinson'ın kıs kardeşi Fizzy, ask.fm hesabından sorular cevaplıyordu. 

Fizzy'nin cevabı şöyle;
"Ben ona sormadım. (Eğer çıkıyorlarsa) Fakat ben X Factor'de güvenlik Alberto ile dururken bahsedilen şey Niall'ın kız arkadaşı Barbara'nın da burada olduğuydu. Liam bana 'Buradaki herkesin sevgilisi var Harry hariç. Evet onlar çıkıyor' dedi."
Sizce gerçekten çıkıyorlar mı? Eğer çıkıyorlarsa siz Niall ve Barbara'yı yakıştırdınız mı? 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

16 yorum:

  1. hayır bence yakışmazlar ama mutlularsa kimseye laf düşmez tabi

    YanıtlaSil
  2. bence çok tatlılar. fazla yakışmıyorlar ama barbara çok tatlı ve niallda öyle. bence mutlularsa harika

    YanıtlaSil
  3. ulan barbara nereye niall nereye malmısınız ya taş gibi kız niall bebesinemi bakar amk :P

    YanıtlaSil
  4. Salak salak konusacak olan kezban kizlar ve abaza erkeklere söylüyorum yakisiyorlar niall yakisikli ve tatli Barbara da güzel ve tatil ve mutlularsa siz gibi mallara söz düşmez aqqq mali gibi.

    YanıtlaSil
  5. beynini kullanmayı denesen diyorum zaten en fazla 15 16 yaşında bişisin

    YanıtlaSil
  6. Bence iyi yani :D

    YanıtlaSil
  7. Çapkınkurufasülye23 Aralık 2013 18:22

    Bunu söyleyen kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  8. barbara palvinden bahsediyoruz oğlumm niall kim lann

    YanıtlaSil
  9. emin değilim fakat demi lovato ile birbirlerine daha çok yakışıyorlar ben DEMİ LOVATO diyorum

    YanıtlaSil
  10. NİALL HORAN bence kendine gelmelisin o kız sana göre değil. Bence DEMİ LOVATO ile çıkmalısınız. Bunu kabuş edin DEMİ LOVATO ile daha çok yakışıyorlar. simge haklı.

    YanıtlaSil
  11. birbirlerini seviyorlarsa karışamam ama bence bizim dediklerimizi göz önünde bulundurmalılar. BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN.

    YanıtlaSil
  12. bunu söyleyenin tipini gerçekten merak ettim, hani niall'a laf atıyo ya aklınca.

    YanıtlaSil
  13. Bence hiç yakışmıyorlar

    YanıtlaSil
  14. Ben barbarayı hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Bence hiç yakışmıyorlar.ben barbarayı hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sen kendi tipine bakta konuş.

    YanıtlaSil