2013'te birlikte ağladık, birlikte güldük. Madem birlikte güldük, 2013'te nelere güldük birlikte hatırlayalım!
1. Jennifer Lawrence'ın Oscar ödül töreninde ödülünü almak üzereyken merdivenlerde düşmesine cidden çok güldük. Jen'in düşmesi Disney prenseslerine benzetilmiş, bunlar da çok popüler olmuştu.
2. Türkler de çok yaygınlaşmasa da 2013'te 'hadokening' denilen, çevrendeki insanları savuruyormuş gibi fotoğraf çekilmek de trend olmuştu.
3. Miley Cyrus'ın rekor kıran şarkısı ve video klibi Wrecking Ball da çok konuşuldu. Wrecking Ball'ın piliçle yapılan parodisine hepimiz gülmedik mi ama?
4. Twerk dansının tekrar moda olmasını sağladığın için sağol Miley!

5. Güzel kızların çirkin surat ifadeleri yapıp fotoğraf çekilmeleri ise benim favorimdi. O fotoğraflar sayesinde eskisi kadar çirkin bulmamaya başladım açıkcası kendimi.
6. Her ne kadar korkunç görünse de ünlülerin dişsiz halleri 2013'ün en çok tıklananlarındandı.
7. Güzel oyuncu Scarlett Johansson'ın yere düşüş anıyla da bol bol dalga geçilmişti.
8. Şaşıran Patrick belki de bu senenin en komik trendlerinden biriydi.
Sizce 2013'ün diğer trendleri neydi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. Miley'nin tavuğa benzetilmesinin konik bir tarafı olduğunu sanmıyorum eğer komik buluyorsanız kendi kafanızıda koyun montajla bakın komik mi değil mi

    YanıtlaSil
  2. Çocuk olduğunuzu biliyodum smilers ama şaka anlayışınız olduğunu sanıyordum. Oda yokmuş

    YanıtlaSil
  3. çocuk değilim ve biriyle dalga geçilmesinin komik bir yanı yok tabi duygusuz değilsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazının amacı dalga Geçmek değil gülüp eğlenmek şimdi burdan gider mişin madem miley pilicini sevmedin

      Sil
  4. beğenmemiş olabilir. kendiniz olunca hrşyi bğnmk zrnda dğlm .s.s. dersiniz.

    YanıtlaSil
  5. sus amına beğenmediysen kapa çeneni sen mileyin anasımısın kendisi bile güldü buna

    YanıtlaSil
  6. çocuk değilim ve biriyle dalga geçilmesinin komik bir yanı yok tabi duygusuz değilsen

    YanıtlaSil
  7. Miley'nin tavuğa benzetilmesinin konik bir tarafı olduğunu sanmıyorum eğer komik buluyorsanız kendi kafanızıda koyun montajla bakın komik mi değil mi

    YanıtlaSil
  8. Çocuk olduğunuzu biliyodum smilers ama şaka anlayışınız olduğunu sanıyordum. Oda yokmuş

    YanıtlaSil