» » » » » Miley Cyrus Konserinde Arkadaşının Göğüslerini Yaladı!


Miley Cyrus geçtiğimiz gün Bangerz Turu altında verdiği konserinde sahnede bulunan arkadaşı Ashley'nin göğüslerine kafasını gömerek yaladı.

Miley'nin çok iyi anlaştığı arkadaşı Ashley bu ve bunun gibi fotoğrafları Twitter hesabından paylaşmaya devam ediyor.

İşte O Olay Yaratan Fotoğraf;


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

115 yorum:

  1. Ama artık abarttı miley:(

    YanıtlaSil
  2. Abarttı artık:(

    YanıtlaSil
  3. Bu sayfanın bi adminide smiler dimi? Abi anlamıyorum nesini seviyorsunuz bu kadar. Şarkıları iyi tamam ama şu hareketlere bakın, kızlarla öpüşür, meme yalar, takma penisle foto çekinir. Hayır idolünüz olarak alabilceğiniz binlerce insan var. Bu kız mı yani? Anlayın artık o hannah montana değil..

    YanıtlaSil
  4. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 12:41

    Miley yaa :( :( :'( :'( yapma şunu artık..!! :(

    YanıtlaSil
  5. Yaladığını nerden biliyorsunuz ? başını koymuş aq :D

    YanıtlaSil
  6. oha ya artık smilerim demeye utanıyorum iyice abarttı

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar Hepimizin bildiği gibi son zamanda Miley hakkında çıkan haberler hepimizi üzüyor. ve bende tam 2 gün Boyunca araşdırdım ve bunu sizinle paylaşıcam. (Lütfen Sona Kadar Okuyun)

    Hepimiz Biliyoruzki Miley Disney Channel sayesine ünlü oldu. ve Disneyden Çıkınca çok deyişdi çünki özgür biri olduğunu anlamışdı ama olmadı. Tekrar İlluminatiye girdi. Hepimizin Bildiği Gibi Miley cyrus İlluminat...ide bi Seks Kölesi. Ve bu son zamanlarda hakkında çıkan haberlere gelelim. Farkındaysanız Katy Perry Dark Horse klibinde hiç bi seks hareketi yok tamamen eski mısırlılara dayanarak yapılmış bi klip. Ama klipde baya İlluminati sembolleri kullanılmış. Ve Mileyin Wrecking Ball klipinde ve şu ana kadar yapılan konserlerde hiç bi illuminati hareketi yok. (İzleyip Baka Bilirsiniz). Bu İlluminatinin işi diyince çoğu kişi gülüyo Miley çok deyişdi diyor. Düşünün? Hangi Şarkıcı Ününü Düşürmek için böyle Hareketler yapar? İlluminati Miley in ünü düşürmek istiyor. Farkındaysanız son günlerde hakkında baya haberler çıkıyo peki neden birden bire böyle yapıyor demedinizmi? Wreckimg Ball Şarkısının Türkçe anlamını lütfen Googleden okuyun. Orda "Ben yüksekdeyim ve sen beni indirmek istiyorsun " diyor. Amaçları Mileyin ününü düşürmek ve bunu başarıyolar. O hareketlerden sonra kaç kişi Mileyden nefret etmeye başladı. Kim isterki nefret kazanmayı? Sadece o haberlere rağmen Yanında olursanız tt başlatıp Ona olan sevginizi Belli ederseniz onu böyle durumdan kurtarırsınız. Miley çok tanınan bi ünlü. Amaçlarıda ününü düşürmek. Ama siz yanında olup onu bırakmazsanız İlluminati ünün düşmediğini anlar ve vazgeçer. Bu son günlerde çıkan haberler Smiler ve Onus evenler için bi test. Şimdi siz napıcaksınız? Onu bu zehirin içinde yalnızmı bırakıcaksınız? Yoksa yanında olup onu bu bataklıkdan çıkarıcakmısınız?

    YanıtlaSil
  8. O değilde mileyin arkadaşı ne kdr iri yarı. Miley yanında çocuğu gibi kalıyo. :dD

    YanıtlaSil
  9. sana tek bir sözüm var:


    İĞRENÇSİN

    YanıtlaSil
  10. ya bu nedır mıdem kalktı..

    YanıtlaSil
  11. bu kadın giderek iğrençleşiyo gerçekten üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  12. Smiler Olmayan9 Mart 2014 13:41

    Görmek istemiyorsan bakmazsın. Başlıktan senin hoş karşılamayacağin bir sey olduğu belli. Ayrıca Smiler Miley Cyrus'in hayranlarina verilen bir takma isimdir. Yani smilerlar da fan. Smiler değilim ama daha kendi hareketlerinizi zor kontrol ederken, ergenlik döneminin dibindeyken bu kıza laf etmek sana düşmez. Sen olaylara dışarıdan bakıyorsun. O kız konserinde acayip eğleniyor, eglendiriyor. Orasi Türkiye falanda değil sexist şeyleri problem etmiyorlar. Ben biz onu her şeyiyle seviyoruz kafasında değilim. Burada benim, bizim sevgimizde onemli değil. Yine söylüyorum o "eğleniyor." Sen evde sıkıntıdan göt büyütürken o senin iğrenç buldugun şeylerle eğleniyor. En azından o eğleniyor peki ya sen? Sen 1 günde ne kadar eglenebilirsin ki?

    YanıtlaSil
  13. ıyyy miley gerçektende bir s----k

    YanıtlaSil
  14. Aydan Antikacı9 Mart 2014 13:49

    Miley fazlasıyla midemi bulandırıyor..

    YanıtlaSil
  15. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:13

    mk o yalamakmı başını yaslamış sadece dilini gören oldumu sankihemen yaladı fln haber yapıyolar hem arkadaşıymış ne olmuş yanii??

    YanıtlaSil
  16. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 14:17

    Aynen yaladığına gosteren bi kanıt yokki ?

    YanıtlaSil
  17. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:21

    götlerinden haber uydruyolar yalamış falan filan

    YanıtlaSil
  18. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 14:22

    Aynen bu sitede bu aralar saçma haberler cıkarmaya basladı

    YanıtlaSil
  19. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:22

    kes mk miden bulanıyosa okuma mileyin haberlerini iğrenç sensin

    YanıtlaSil
  20. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:23

    evet meelea Justin eve kız attı kasha artık yok falan filan saçma başlıklar

    YanıtlaSil
  21. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:23

    bana bak antika miden bulanıyosa mileyi takip etme

    YanıtlaSil
  22. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 14:24

    aynen kız kendi girmiş eve ama bunlar baslıgı Justın Eve Kız Attı koymuşlar.! Keşha artık yok diyince zaten herkes öldü sandı (bende dahil) :D

    YanıtlaSil
  23. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:25

    ok. sonar görüşürüz ben gittim byy

    YanıtlaSil
  24. wintertime sadness9 Mart 2014 14:31

    ne eğlenmesi ne mutlu olması Allah aşkına :D zaten ''cici kız'' rolleri yaparken kimse ciddiye almadığı için böyle rezil şeyler yapıyor. ayrıca biz bunlara bakmayı zaten istemiyoruz. karı gündeme gelmek için her boku yiyor. bizde istesekte istemesekte bir yerlerden görmek zorunda kalıyoruz illa ki. yakında ya aşırı doz ve uyuşturucudan ölecek ya da ''eskiden yaptığım hareketler için pişmanım'' diye ağlayacak. bizde ''vah vah'' diyeceğiz. pop kültürü işte ne beklersin.

    YanıtlaSil
  25. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 14:34

    O cici kız rolü yapmadı ki :D o Sadece Hannah Montana rolünü oynadı ? :D

    YanıtlaSil
  26. Aynen saçma hareketler yapması hepimizi üzüyo..:((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  27. 1. Görmek istemiyorum ancak burası bi magazin sitesi haberlerde dolaşırken gözüm takılıyor,yanlışlıkla tıklıyorum görüyorum. 2. Ben dışardan bakmayı tercih ederim zaten. senin tabirinle 'evde sıkıntıdan göt büyütmeyi'' bile tercih ederim bu iğrenç turun içinde olmaktansa. 3. Sexist şeyleri problem etmiyolar mı? asgagagasdoıaduıs buna sadece güldüm hemde ''götümle''

    YanıtlaSil
  28. kanka sakin

    YanıtlaSil
  29. sakin beybisi sakin rocky

    YanıtlaSil
  30. Belieber SmileR9 Mart 2014 16:11

    sen kimsin be

    YanıtlaSil
  31. Belieber SmileR9 Mart 2014 16:11

    ne dion olum kafan iyimi senin

    YanıtlaSil
  32. hareketleri neden size bu kadar kuyruk acısı yaşatıyo mk :D Ben Smilerı m ve o bu hareketleri yaptıkça siz göt beyinliler nefret ettikçe ben daha çok sevicem. Nedenini anlamıyosanda söyliyim because canım öyle wanted amk sana mı battı

    YanıtlaSil
  33. smilerım ama onu savunamam bunu yapmak yanlış olur ve bizler sadece üzülüyoruz durması gerek

    YanıtlaSil
  34. Biri yarrak versin su kiza aq iyice azmis agzinda dildo var amk . Mileye sahip cikalim.

    YanıtlaSil
  35. şimdi hiç yalamamış falan demeyin,ashley'in memelerinin nasıl olduğunu bilirsiniz,miley resmen ağzını aralarına sokmuş :S iğrenç diyen bi tek bence varım amk ?

    YanıtlaSil
  36. Daha sürtüğün ne demek olduğunu bilmeden zıplama gerizekalı .

    YanıtlaSil
  37. Abi hannah dayken küçük kız rolü şimdide sürtük diosunuz bi karar verin (onun böyle olması babası yüzünden)

    YanıtlaSil
  38. Hala daha savunanlar var mal mısınız numara mı yapıyosunuz aq

    YanıtlaSil
  39. Bnm idolüm demi ama hiç olmassa insanları oturduğum yerden yargılanıyorum çünkü hiç kimsenin ne yaptığı beni ilgilendirmez

    YanıtlaSil
  40. Belieber SmileR9 Mart 2014 19:34

    utanıyorsan smiler değilsn

    YanıtlaSil
  41. Bir iğrençlik görmek istiyorsan aynaya bak güzellikle ilgili değil içindeki o düşüncesiz kişi evet B'nde beğenmiyorum ama eskiden smilerdım şimdi olmıyımmi abi bi sus kaç yasındasın aq

    YanıtlaSil
  42. Abi bi git seni zorla buna bakmak için zorlamıyorlar seninde ilgini çekiyoki bakıyon şimdi sus

    YanıtlaSil
  43. Sen hata yapmıyonmu annen baban affetmiyomu hata yapmak sana mı mahsus

    YanıtlaSil
  44. O zaman git kus mnyk abi

    YanıtlaSil
  45. midem bulanıyor dıye bırsey demedım ama ıgrenc, sana ıdolunle hayırlı masturbasyonlar sekerım:D

    YanıtlaSil
  46. ben burda dıs gorunusu katmadım sen neden katıyorsun kı, onemlı olan ıç guzellıktır ve bu da mıley de yok malesef :)

    YanıtlaSil
  47. Mal smiler olsan utanmazdın orosğu

    YanıtlaSil
  48. ForeverSmiler9 Mart 2014 22:31

    Canım benim sen smiler olsaydın eğer utanmazdın biz neyiz burda ? biz niye utanmıyoruz amq sen evde götünü koltuğa siktiriyoken o kız milyonlara şarkı söylüyo iğrenç olduğu için mi 32 milyon smiler var ? sen bok smilersin o.ç

    YanıtlaSil
  49. ♫ Demiley ♫9 Mart 2014 23:18

    Bir Smiler İdolu ne yaparsa yapsın onu asla bırakmaz.. :)) Demek sen gerçek smiler değilmişsin. :)

    YanıtlaSil
  50. Eğer iç güzelliğinin olmadığını düşünüyorsan o zaman gidip zor durumda olan hayranı için saçını kesip açık arttırmada satıp gelen parayı ona vermezdi şimdi sus kapa çeneni bi şey bilmeden konuşma sen yapta aynısını görelim aq

    YanıtlaSil
  51. Miley'i beğenmezsiniz dimi ? Bunu selena yapsa güler geçersiniz. Aynı justin ve harry gibi. Zorla yaptığının farkındasınız herhalde.

    YanıtlaSil
  52. buketibirisiksin10 Mart 2014 13:26

    sen çok çekicisin bebeğim x(

    YanıtlaSil
  53. Toplum ve nezaket kuralları diye bişey var. İnsanları oturduğum yerden yargılamak değil bu. Ki bunu yazan kişinin beni bilgisayar karşıısında oturup "BEN KİMSEYİ YARGILAMAM .S" diye eleştirmesi de ayrı bi ironi tabi

    YanıtlaSil
  54. uyanık güzel10 Mart 2014 17:42

    Arkadaşlar burdaki yorumlarla eğlendiğim kadar hiç biyerde eğlenmiyorum, moralim bozuk oldukça açıp açıp okuyorum laf sokmalarınızı birbirinize :D kaç yaşındasınız canlarım?:D en fazla 16. Neyse büyüyünce geçmişteki hallerinize bakıp gülersiniz. hadi eğlenin siz ben tutmayım öptüm bay xx

    YanıtlaSil
  55. Hadi Smilerlar vazgeçin.Biz ona yeteriz.Ne yaparsa yapsın yanındayım.Her zaman sevmeye devam ederim.Evet hata yapıyor olabilir ama bir gün hatalarının farkına vardığında hiçbiriniz onun yanında olmayacaksınız.O bizi sevecek.Ve kendi duvarınızda falan eşcinsellik,biseksüellik kötü bir şey değil derken neden buraya gelip Miley eşcinsel artık ondan nefret ediyorum diyorsunuz?

    YanıtlaSil
  56. adeleeeeeeeeeee10 Mart 2014 18:38

    sürtük .

    YanıtlaSil
  57. smiler selenator lovatic10 Mart 2014 19:23

    çünkü o illumunati üyesi anlayın artık eski miley veya hannah montana gitti.

    YanıtlaSil
  58. ''Because canım öyle wanted'' dedin ya oğlum mükemmelsiniz.Yaşlar kaç sizin 11-12?

    YanıtlaSil
  59. EVET MİLEY SEVİYORUM SİZENE HEM ONU BEN HER HALİYLE SEVDİM SMİLER OLAMKTAN GURUR DUYUYORUM EVET ANTİ OLABİLİRSİNİZ AMA SMİLERLİĞİME ASLA KARIŞAMAZSINIZ.... ! !! ! ! !

    YanıtlaSil
  60. Oha yalamamışsa çok normal bir de arkadaşıymız tamam gençler sakin o zaman ''Anormal'' olan hiçbir şey yok ortada(!)

    YanıtlaSil
  61. siz bnm idölüme karışamazsınız bn sizin idöllerinize karışmıyorumki sizde bizim idöllerimize karışamassınız antici. o eğleniyo tıpkı sizin eğlendiğiniz gibi hayatını yaşıyo ayrıca orası türkiye değil herşeyi yapabilirler sonçta

    YanıtlaSil
  62. Mk iğrenç bişe gördünmü miden bulanır ya oda öyüzden dedi miden bulanıyosa okuma diye ama senin kapasite yok basmıyo o yüzden niye açıklama yapıyosam

    YanıtlaSil
  63. Uff sus ergen smiler sizin yüzünüzden bize ergen diyolar neden buraya gelip saçma saçma atarlanmayın belliki bu admin onu pek sevmiyor :/

    YanıtlaSil
  64. Eşcinsel olması sorun değil.Cara Delevigne ya da Ellen da lezbiyen ama o Miley kadar itici değil anlıyor musun smiler anlatmaya çalıştığım bu.O kendini değersiz görerek soyunuyor....

    YanıtlaSil
  65. Biz onu bu hali ile seviyorsak yapacak bisey yok canım. Ister bunları yapsın ister yapmasın. o artık bizim sevgimizi kazanıp hayatimizda bir yer edinmiş.Bikere alismisiz onu sevmeye... aliskanliklardan bu kadar kolay bi sekilde vazgecilmeZͺgeçilemez.Sende haklısın biyerde haksizsin demiyorum ama sende anla. insan bu kadar cok severken birini onu silmeye calisip baskalarina yonelemez! Birde bizim acimizdn bakin! Her ne olursa olusun biz Onu cok seviyoruz ister Hannaͺ ister Mileyͺ ister hataliͺister hatasiz bi Hep onun yanındayız...

    YanıtlaSil
  66. evet o bir queen o 1 melek müthiŞ saçlarını sattı selenada UNICEF e bagıs yapıor ikisik iyilik melegi <3



    bu hareketlerinden sonra yemisin saclarını kestirmesini amk:d

    YanıtlaSil
  67. benim igrenc bisey gorunce mıdem bulanmıyorsa napcan merak ettim:d

    YanıtlaSil
  68. iğrenç biri bu konuda katılmayan varsa siktirsin amk:d

    YanıtlaSil
  69. Belieber SmileR10 Mart 2014 21:54

    merak etme ben idolumle seni halldecez pozisyon al senn

    YanıtlaSil
  70. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 17:34

    Al işte mk!Güya idolü ona ön yargılı olmamayı öğretti..s..s Bende Deminin o özenti,pembe saçlarını beğenmedim gidip senin gibi o habere iğrenç yazdım mı??En azından Miley yaptığının arkasında duruyo!Senin Demin gibi erkeklerle sikişip sonra ağlayıp zırlayıp herkesi kendine inandırmaya çalışmıyor!!Sn kndi idlne bk slk..s..s ben bakıyorum zaten!SiZİN gibi her durumda korumuyorum hatta kınıyorum bile ama sen ve senin gibi fanlar böle diyerek kızdırıyosunuz bizi!!Smiler'lara saygın olsun bari!Sen Smilerlara saygı göstermezsen bende lovaticlere göstermem!Pardon lovatic dedim çünkü sen sadece bi malsın..!!!Demiden hiç bişi öğrenmemişin amk!!İyice Demiden soğutuyosunuz beni!!Kusura bakmayın lovaticler ama dayanamıyorum.Git kendini becerde kurtulalım mk..!!!!

    YanıtlaSil
  71. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 17:39

    Antilerine siktir olup git diyende Miley'di dimi??Şimdi o kıza güçlü diyosun ama inan idolüm ondan daha güçlü!!
    Grzklmsn dmi çk gçlü sty strng..s..s...!!!!

    YanıtlaSil
  72. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 17:41

    Soyunduğunda utanıp Miley'i bırakmadık şimdi niye utanalım??Smilerlığını gözden geçir..

    YanıtlaSil
  73. Yeşim Sayrıs11 Mart 2014 17:43

    Midem kalktıysa siktir git.!!!Ne bakıyosun antiysen mk?!

    YanıtlaSil
  74. Yeşim Sayrıs12 Mart 2014 15:20

    Sonuna kadar haklısın canım:):)Biz onu bırakmadığımız için birilerine batıyo...

    YanıtlaSil
  75. Yeşim Sayrıs12 Mart 2014 15:22

    Kendi üstüne kusta kurtulalım amk!Miden bulanıyosa bakma sana illa bak diyen olmadı mk!!!

    YanıtlaSil
  76. Yeşim Sayrıs12 Mart 2014 15:32

    Hahahahahaha:D :D :D Elif çok komiksin lan:)İyi kapak attın şu lovatiğe:):)İşte lovaticleri sevmeme nedenim bu çünkü onlarda bizi ve Miley'i sevmiyolar.İğrençççmişş...!!!Bende Deminin bukalemun gibi saçlarının rengini değiştirmesine,Avrile özenmesini ve Miley'e laf atarlar ama kendi idollerini görmezler amk malları!!!

    YanıtlaSil
  77. wintertime sadness12 Mart 2014 20:21

    aslında haklısın amk 2009'da playboya kapak olmuştu...

    YanıtlaSil
  78. wintertime sadness12 Mart 2014 20:23

    ne hatası amk karı gelmiş 21 yaşına bile isteye yapıyor herşeyi aptal mısınız ne :D

    YanıtlaSil
  79. wintertime sadness12 Mart 2014 20:32

    Ay ben gülerim :D

    YanıtlaSil
  80. wintertime sadness12 Mart 2014 20:37

    Hmm değişik bir bakıcısı :D Yalnız Amerika'lı zenciler götünü mü sikiyor kardeş niye İngilizce-Türkçe arasında gidip geliyon?

    YanıtlaSil
  81. wintertime sadness12 Mart 2014 20:38

    Ay ben gülerim :D

    YanıtlaSil
  82. ♫ Demiley ♫12 Mart 2014 21:10

    Bakma öyleyse haberlerine BAKMA..!!!

    YanıtlaSil
  83. ♫ Demiley ♫12 Mart 2014 21:16

    Bakma öyleyse habere Bakmaaaa..!!!!!!!

    YanıtlaSil
  84. sanane amk ıstedıgım yere yorum yapabılır ve bakabılırım

    YanıtlaSil
  85. evet demi avril ve rihanna ya özendi aynn :d en azından ıgrenclık yapmıyor buyuyecegım dıye mal mal hareketler yapmıor, ben mıley nın tıpını degıl hareketlerını elestırıyorum sımdı sıktırebılırsın, ayrıca bu yorum yazma yerı elstırı&guzel seyler ıcın vardır , ıstersen gıt sende demıye yorum yap ama sen sadece onun kıloları yada tıpıyle dalga gecersın, hareketlerıyle degıl, tıpını de o secmedıgıne gore ?

    YanıtlaSil
  86. stay strong ısını lovatıclerden cok sız abartıyosunuz amk kezoları bız agzımıza bıle almıyoruz:d

    YanıtlaSil
  87. gıt yaz amk sen anca tıple dalga gecersın ben tıple dalga gecmıyorum, hareketlerıyla dalga gecıyorum, hareketlerı onun kararı ama tıpı degıl :)

    YanıtlaSil
  88. masturbasyon kendını halletmek bırını degıl amk bırı su salagı alsın basımdan:d

    YanıtlaSil
  89. ♫ Demiley ♫14 Mart 2014 21:00

    Madem bakıcaksın '' midem kalktı .s.'' deme bu onun hayatı sanane ? !!! istediğini yapar.. onu yargılamak sana düşmez!

    YanıtlaSil
  90. Belieber SmileR15 Mart 2014 12:08

    çok hallettin kendinide biliyon işte mk salak sen hep kendini hallediyodun sana bi iyilik yapalım dedik sen anlamıyon gerizekalı kızz kendini siken varlıkk

    YanıtlaSil
  91. ıstedıgım yere ıstedıgım yorumu yapabılırım bunun nesınden anlamıyorsun amına kodumun orospusu

    YanıtlaSil
  92. ıdolun sayesınde ogrendım, kendını sıken varlık bu arada ıdolun oluyor canısı :D

    YanıtlaSil
  93. Belieber SmileR15 Mart 2014 14:18

    ha inkar etmiyosun yani kendini siktiğini idolume laf atma beyinsiz senin ona laf atman için sana bi beyin lazım senle gereksiz bi tartışmaya girdim çünkü götün kalmış birisinin indirmesi lazımboş konuşan döl israfı insancık

    YanıtlaSil
  94. ♫ Demiley ♫15 Mart 2014 14:29

    ben kufur etmemiş tim ama illa kufur et diyosun madem tamam senin kdar piç kurusu birini gormedim mesela bi lovaticten boyle terbiyesizlik beklemezdim kii orospu cıktın madem sen istediğn herkez laf edebilirsin bnde laf edebilirm buda benım hakkım.!!! adın buket ama erkek misin kızmısın belli değil hadi bb !!

    YanıtlaSil
  95. amk smilerlara yaptığınız yetmedimi şimdi bide iğrençsin midem bulanıyo bakma ozaman

    YanıtlaSil
  96. hıhııhıh mileynin hayranları için neyaptığını biliyor musun miley cyrus hayranı için çıldırdı haberine bak bi

    YanıtlaSil
  97. ♫ Demiley ♫15 Mart 2014 14:41

    Miley Cyrus'tan Kanserli Hayranına Mesaj Var diye haber var önce ona bak.! Sonra gel burda konuş.!!!!!

    YanıtlaSil
  98. ben utan mıyorum utanmamada

    YanıtlaSil
  99. smilerim halada utanmıyom senin gibi dönek değiliz

    YanıtlaSil
  100. sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  101. ben mileyi hep sevdim hepte severim,

    YanıtlaSil
  102. ♥♫_Demilena_♫♥31 Mart 2014 21:32

    Yaladıgına dair bir kanıt var mı ? !

    YanıtlaSil
  103. herşeyini tarzını,sevecenliğini katy,lady gaga,birtney filan resmen soyunuyo ama bişi diyen yok tamam onlarıda seviorumhem evet bu kadını seviyoruz ve de smiler ailesi olarak ehp sevicez

    YanıtlaSil
  104. Götü eve yapışık sen bok smilersin siktirgit utanıyomuş orospu

    YanıtlaSil
  105. Canım benim sen smiler olsaydın eğer utanmazdın biz neyiz burda ? biz niye utanmıyoruz amq sen evde götünü koltuğa siktiriyoken o kız milyonlara şarkı söylüyo iğrenç olduğu için mi 32 milyon smiler var ? sen bok smilersin o.ç

    YanıtlaSil
  106. Smiler ♥ Belieber22 Mayıs 2014 23:17

    eski Miley'i istiyorum

    YanıtlaSil
  107. Smiler ♥ Belieber22 Mayıs 2014 23:17

    Aynen o kahve sacli Miley'e ne oldu...?

    YanıtlaSil
  108. Bende bilmiyorum Hannah'ı özledim

    YanıtlaSil
  109. Smiler ♥ Belieber22 Mayıs 2014 23:17

    Miley bunlari niye yapiyor ki...............?

    YanıtlaSil
  110. ''Smiler'im'' demekten utaniyorum.

    YanıtlaSil
  111. NABIYON MİLEY ?22 Mayıs 2014 23:17

    Miley'i severim ama haklısın artık YETHER !!

    YanıtlaSil
  112. Smiler Olmayan22 Mayıs 2014 23:17

    Birinin hayrani olmak onu idolun olarak almak değildir. Bu anlayışı nerenizden çıkarttınız? Onu içten sevmektir. Iyilikleriyle kötülükleriyle. O iyiyse hayranlarida iyidir. O bu şekilde mutluysa kimse bir şey diyemez. Sana da laf düşmez. Evet o kız bu. Başkalarının aksine ben Disney yildiziydim melek taklidi yapmam gerek modunda değil. Hareketlerini açıkça saklamadan yapıyorsa seni ve senin gibileri umursamadigini gösterir.

    YanıtlaSil
  113. Umurunda olmak için yapmıyorum yorumlarımı. Banada laf düşer ayrıca. Ben artık bıktım bu kızın iğrenç fotolarını görmekten her magazin sitesinden. Ayrıca smiler olmak demek onu idloü olarak görmektir evet? Hayran farklı bişey ''bz onu hrşyyle svyrz sen bze krşamazsn .s.s'' demek smiler olmak ayrı bişey. Kusura bakmayın bu kızın hayranı olanların sonu nerde bitceği belli.

    YanıtlaSil
  114. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:17

    Haklısın..:)

    YanıtlaSil