» » » » Pattie Mallette: "Justin İçin Dua Edin"


Justin Bieber'in annesi Pattie, Justin'in eğlence için kullandığı ilaçlar (uyuşturucular) yüzünden insanlara Justin için iyi dualarda bulunmasını istiyor! Pattie The Sun'a şunları söyledi: 

''Hristiyan köklerinin doğru ahlak ve doğru davranışları umarım Justin'i de etkiler. Ben insanların zihinlerinde Justin'in olmasını istiyorum. 17 yaşındayken uyuşturucu bağımlılığı ile mücadele ettim. Daha sonra da Justin'in karnımda olduğunu öğrendim. Her çeşit intiharı denedim. İnsanlar beni kürtaj için zorladı, ama içimde çok güçlü bir duygu vardı ve doğru olan şeyi yaptım. Ben depresyonda olan, umutsuzluk içinde olan insanlar için dua ediyorum. Justin de mücadeleci ve bu yanlış kararları onu aşağıya çekerken lütfen siz de onu tekmelemeyin. Lütfen onun için dua edin.''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum: