» » » Taylor Swift, Internet Ortamı Hakkında Konuştu!


Genç şarkıcı Taylor Swift, Teen Vogue'ye verdiği röportajda sosyal hesaplarının takipçisi çok olmasına rağmen neden az girdiğini açıkladı. Swift röportajda şunları söyledi:
''Sosyal hesaplarımın şifresini sadece ben biliyorum. Hesaplarımda sadece haftada iki tweet falan atıyorum. Her zaman telefonuma bakıp sıradaki şeyi yüklemeyi arayan biri gibi görünmek istemiyorum. Sosyal medya ile ilgili bilmeniz gereken en önemli şeylerden biri de telefonunuzu kapatmak ve eğlenmek. Eğer ben her dakika ne yaptığımı tweetlemiş olsaydım, tümü kedimle televizyon izlerken çekilmiş resimler olurdu ve benim için 'depresyondasın'  denilecekti.''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: